środa, stycznia 14

Liebster Blog Award 2015

Witajcie,
Niedawno dowiedziałam się że zostałam nominowana na Liebster Blog Award 2014 przez Madzię z blogu Madziof.pl. Dzięki wielkie, Kochana :-* Jak ktoś nie wie co to jest Liebster Blog Award, wyjaśniam:
„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.
No cóż, zaczynamy :)

 Oto pytanie jakie dostałam od Madzi:

1. Piosenka, w której jesteś zakochana to…?
Może dziwnie to zabrzmi, ale nie mam jednej takiej. Lubię różną muzykę poczynając od klasyki i kończąc metalem, więc ciężko mi wytypować tą jedną-jedyną :)

2. Wymień trzy cechy charakteru, których najchętniej byś się pozbyła.
Pracoholizm, nerwowość i nieśmiałość. Z wiadomych powodów :)

3. O czym najchętniej czytasz na innych blogach?
Wiadomo, że lubię czytać o kosmetykach: o składach, sposobach użycia, porady dot. urody:) Ale lubię również zaglądać na blogi literackie, artystyczne i poświęcone urządzaniu domu i hand-made (czyli do blogów poświęconych temu, do czego nie jestem zdolna :D) 
 
4. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk i dlaczego właśnie ten?
BB Cream! To kosmetyk, który zmienił moje życie. Lekki, o dobrym kryciu, z SPF... Jest to kosmetyk, bez nałożenia którego nie wychodzę z domu.

5. Jaka jest Twoja najulubieńsza potrawa Wigilijna?
Zupa grzybowa. Ogólnie uwielbiam zupe grzybową, ale w Wigilię zawsze smakuje wyjątkowo
 
6. Gdybyś przez jeden dzień mogła być kimś innym to kogo byś wybrała?
Mojego męża :D Zawsze byłam ciekawa jak spędza swój dzień :)

7. Dokończ zdanie: „Mój blog jest dla mnie…”
...moją odskocznią od codziennej rutyny. Ogólnie na co dzień zajmuje się zupełnie innymi rzeczami, nie związanymi z branżą kosmetyczną i Światem piękna, a blog jest tym miejscem, gdzie mogę się zrealizować w tym kierunku :) 
 
8. Gdzie pracujesz i czym się zajmujesz w pracy?
Obecnie jestem wykładowcą na jednej uczelni i doktorantką na drugiej. Prowadzę zajęcia z programowania. Mam stopień mgr inż., ale właściwie jestem na etapie zdawania egzaminów doktorskich i mam nadzieję, że wiosną już powitacie mnie jako Panią doktor :D

9. Twoje ulubione miejsce na ziemi to…
Góry! Uwielbiam góry. Może nie jestem nałogowym wspinaczem, ale w góry mogę jechać o każdej porze (roku, dnia, życia :)). Uwielbiam chodzić po górach, wdychać to cudowne powietrze... Powiem szczerze, że gdyby nie zawód to chętnie bym zamieszkała w jednej z miejscowości górskich :)

10. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Szczęście dla moich najbliższych. By mój mąż, moje rodzice, brat i babcia byli szczęśliwi.

11. Lubisz odpowiadać na tagi?
Lubię, ale chyba za bardzo się streszczam :)

Fffuh, to chyba wszystko :)

A oto moje pytania:
1. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura?
2. Szpilki, baletki czy trampki? :)
3. Jaki gatunek filmów preferujesz?
4. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
5. Co byś zrobiła gdybyś miała milion dolarów ?:)
6. Masz drugą połówkę? Jaki on jest?
7. Lubisz gotować? Jakie danie udaje Ci się najlepiej?
8. Lubisz planować czy żyjesz chwilą?
9. Zdradź swój ulubiony trick kosmetyczny.
10. Jakiego obcego języka chciałabyś się nauczyć?
11. Twój najdziwniejszy zakup to...?

Nominuję następujące blogi:
Rubinowy Kot na tropie pielęgnacji włosów
Z Jaskółką, naturalnie!
Anna Byczek
Hunger for Beauty
Joanna-Giovanna
Kosmetyczna Obsesja
Zakrręcona
Świat Miki
Zapraszam do zabawy :-*

11 komentarzy:

  1. również uwielbiam góry, ale mieszkać to bym nie chciała ;D wolę duże miasta ;)
    dziękuję za nominację ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię duże miasta, ale jak bym miała możliwość mieszkać w górach to jednak bym się skusiła:) Ciekawa jestem Twoich odpowiedzi :-*

      Usuń
  2. Fajnie cię bliżej poznać kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 i 10 to identycznie jak ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupa grzybowa! Zawsze powtarzam, że nie ma świąt bez zupy grzybowej. A wszyscy wokół się na mnie dziwnie patrzą, bo jak, grzybowa w Wigilię? :)
    Trzymam kciuki na egzaminach, Pani doktor :)
    Jasne, że odpowiem! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteś sama :) Cała moja rodzina też grzybową na Święta popiera :D

      Usuń
  5. :) Trzymam kciuki za Panią doktor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozbawiłaś mnie tym pomysłem, żeby zostać na 1 dzień swoim mężem. :-)))
    W sumie ciekawe doświadczenie by to było, tak się z kimś zamienić. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również, choć z drugiej strony można by było spojrzeć jego oczami na nas - to chyba najbardziej by mnie ciekawiło ;)

      Usuń