wtorek, grudnia 29

#Recenzja: BB w gąbce - hit czy kit?

Witajcie,
By nieco rozcieńczyć fryzjerskie klimaty na blogu postanowiłam opowiedzieć o pewnym produkcie z mojej kolorówki. A mowa będzie o BB kremie Missha M Magic Cushion, czyli BB w gąbce. Zachwycił czy rozczarował? Zapraszam :)
A zaczniemy, jak zawsze, od słów producenta:  
Idealne krycie.
Mikro pigment zawarty w Magic Cushion zapewnia idealne krycie bez efektu maski. Bądź gotowa do wyjścia za sprawą jednego muśnięcia.
■ Długotrwały efekt.
Puder z krzemionki absorbuje pot i sebum sprawiając, że makijaż pozostaje na twarzy przez cały dzień.
Bez grudek.
Puder z boru zapewnia równomierną aplikację.
Nawilżenie i uczucie świeżości przez cały dzień.
Woda bambusowa oraz ekstrakt z baobabu nawilżają skórę, a zawarty w kosmetyku oczar łagodzi podrażnienia.
Główne składniki:
Woda bambusowa ■Woda bambusowa - Zapewnia skórze odpowiedni poziom nawilżenia i uczucie świeżości.
Baobab■ Ekstrakt z owoców Baobabu - Nawilża nadając skórze gładkość.


Oczar■ Oczar Wirginijski - Łagodzi podrażnienia.

Stosowanie: Nałóż odpowiednią ilość kosmetyku na aplikator i wklep delikatnie w twarz. W razie potrzeby czynność powtórzyć.

Opakowanie:
Puderniczka z lusterkiem, wyposażona w gąbkę.




Wkład jest łatwo wyjmowany na potrzeby wymiany

Moja opinia: O BB w gąbce słyszałam już dawno, lecz na zakup mnie zmotywała produkcja Miracle Cushion przez Lancome. A że szkoda mi było wydać 200zł, postanowiłam zakupić bardzo podobny (aż do złudzenia) azjatycki produkt produkt firmy Missha, który na rynku istnieje już dość długo. Wybrałam jaśniejszy odcień 21. Konsystencja BB Cushion jest nieco bardziej lekka, niż w tradycyjnych BB Misshy, łatwo się go rozprowadza. Krycie jest na dobrym poziomie, ale dany produkt nie jest w stanie ukryć wszystkich niedoskonałości (np. naczynek). Czy "gąbka" przyczynia się do lepszego nakładania BB? Poduszeczka w podkładzie przy nakładaniu palcami lub za pomocą gąbki dołączonej do kremu zapewnia efekt podobny do stosowania pędzla flat-top, więc, jako że preferuję taki właśnie sposób nakładania BB, nie zauważyłam większej różnicy. Czy polecam produkt? Tak, a szczególnie za jego cenę. Myślę, że szczególnie spodoba się miłośniczkom nakładania BB palcami :) 

Gdzie kupić? Sklepy z produktami azjatyckimi, ebay, Roseroseshop, sklep Missha.

Cena: 6,98$/15g na Roseroseshop

P.S. Wiem jak czekacie na wyniki konkursów, postaram się podać je w okolicach 6 stycznia :)

 A Wy, mecie doświadczenia z podkładami bądź kremami BB w gąbce?

6 komentarzy:

  1. Nigdy wcześniej o nim nie słyszałam. Fajnie, że są tańsze odpowiedniki na azjatyckich stronach.
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że info się przyda :) Dziękuję :)

      Usuń
  2. kiedy wyniki rozdania?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pięknie w opakowaniu, ciekawa jestem jak wygląda w makijażu :) Czy ja widzę tą toaletkę o której tak marzę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę kiedyś pokazać go na buzi :) Tak, to ona :)

      Usuń