czwartek, grudnia 17

#Recenzja: Zatrzymać zapach świąt na dłużej - Polskie Świece w wydaniu świątecznym + konkurs

Witajcie,
Dzieliłam się już z Wami opinią o świecach i woskach firmy Fabryka Świec Light (Polskie Świece) i całkiem niedawno trafiła do mnie seria świąteczna. Czy jest zadowolona? Zapraszam :)
Chcę na początku Wam wyznać jak bardzo lubię okres Świąteczny. Kojarzy mi się ze spokojem, rodzinnymi spotkaniami i ... różnorodnymi wypiekami! Sama często piekę w tym okresie... pierniki, ciasteczka cynamonowe i waniliowe, serniki i całe mnóstwo ciast domowych. Tak pachną moje Święta. I taki właśnie ma motyw przewodni seria świąteczna Polskich Świec.
Przede wszystkim warto wspomnieć, że wszystkie świece z tej serii są bardzo mocne. Zapachy (od których grają mi kiszki, swoją drogą) czuć nawet przy zamkniętych szczelnie słoikach, a co dopiero po zapaleniu... Podstawowym zapachem kilku świec i wosków jest cynamon (nie wyczuwam go w Iced Cake, Winter Spice i Evening Together), więc jeśli uwielbiacie go tak samo jak ja, to śmiało możecie zamówić Homemade Cookies, Christmas Candy bądź Grandma's Cookies. Ale przejdźmy do szczegółów:
Iced Cake - wyraźnie tu czuje cytrynę i coś słodkiego, czego nie mogę zidentyfikować (na stronie producenta wymieniony jest lukier co, moim zdaniem, jest bliskie prawdzie)
Grandma's Cookies, czyli ciasteczka babci, pachną imbirem i kardamonem, na drugim planie wyczuwam cynamon
Homemade Cookies, czyli ciasteczka domowe, jeden z moich faworytów. Mocno cynamonowy zapach, w którym czuć również czekoladę
Winter Spice - zapach Amaretto i Baileys

Evening Together - tu wyczuwam swoje kolejne skojarzenie ze Świętami - mandarynkę w parze z goździkami.
Christmas Candy - również mój ulubieniec. Wanilia z cynamonem i wyraźną nutą palonego cukru.

Na koniec, jak obiecałam, mały konkurs dla Was. Do wygrania jest mała świeca Iced Cake (czas palenia to ok. 30h) oraz tealighty Christmas Candy. 

Do wzięcia udziału w konkursie wystarczy być publicznym obserwatorem mojego bloga, polubić FanPage Fabryki Świec Light oraz odpowiedzieć na pytanie: "Jaki zapach (bądź mieszanka zapachów) najbardziej kojarzy Wam się ze Świętami?" Konkurs trwa do 26 grudnia :)

P.S. Wybaczcie za brak zdjęć zapalonych świeczek - zwyczajnie mi nie wyszły :(

A Wy, macie coś z oferty Polskich Świec?

17 komentarzy:

  1. Oooo, to ja mam inne odczucia co do niektórych świec :D

    Winter Spice to dla mnie świeży zapach pomarańczy, żurawiny, a Evening Together - grzaniec i drewno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do ET to mogę się zgodzić, choć jak dla mnie mandarynki-pomarańcze na pewno w niej są :) Ale Winter Spice zupełnie inaczej czuje :)

      Usuń
    2. Bo w grzańcu jest pomarańcza :D

      Usuń
    3. No właśnie na stronie piszą o zapachu Amaretto i Baileysa i to mnie skusiło. Aromatu migdałów, alkoholu, wanilii nie potrafię się doszukać.

      Usuń
    4. A paliłaś ją? Po zapaleniu pachnie nieco inaczej. Co prawda co człowiek to inny nos :)

      Usuń
  2. wyglądają super i na pewno pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile wspaniałych zapachów! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Homemade Cookies czuc ciasteczkami domowym. Pamietam jeszcze jak moj dziadek wypiekal ciastka w piecu, na świta Bożego Narodzenia równiez ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja uwielbiam zapach z dzieciństwa który za nos wodził mnie jako małą dziewczynkę. Mowa o zapachu domowego makowca którym cały dom pachniał. Oraz zapach choinki i to nie sztucznej a świeżej :D ha

    OdpowiedzUsuń
  6. Grandma's Cookies jest zapachem który najbardziej kojarzy mi się ze Świętami-imbir, kardamon i cynamon to przyprawy które uwielbiam za zapach, smak jak i wykorzystuję je do domowych maseczek czy peelingów. Uwielbiam również zapach świerku i prażonych jabłek a także pomarańczy.
    Na FB polubione jako: Joanna Rutkowska

    OdpowiedzUsuń
  7. Czas świąt to kompozycja wielu zapachów i tych przyjemnych i nie :)
    Bo są zapachy drażniące jak te środków do czyszczenia, są zapachy wstrętne jak aromat gotowanej kiszonej kapusty na pierogi i bogos.
    Ale są też te, które koją moje wnetrze: korzenny zapach przy pieczenu serniczków, skórka pomarańczowa dodawana do sernika czy zapach kawy z kardamonem w zimowy poranek
    Obs i lubię na fb Klaudia Ceebula

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach Świąt to dla mnie zapach świeżo wypranych firanek. Wiadomo piorę je w ciągu roku, ale nigdy tak pięknie nie pachną, jak właśnie zaraz przed Świętami.
    Oprócz tego zapach grzybów!

    Obserwuję, lubię na fb: Naughty Girl

    OdpowiedzUsuń
  9. Bożonarodzeniowe ciasta. Święta bez nich nie istnieją. Pachnące miodem, aromatycznymi korzeniami, pełne bakalii, wyjątkowe. Ich zapach i smak budzą najpiękniejsze wspomnienia.Moje ulubione świątecznie ciasto to zdecydowanie keks! bez niego nie wyobrażam sobie Świąt, a taki zrobiony własnoręcznie jest, jak wiadomo, najlepszy.Bożonarodzeniowe ciasta kojarzą mi się głównie z bakaliami, orzechami i makiem, ale na naszym stole z pewnością zagości też sernik (to zdecydowanie ulubione ciasto mężczyzn w mojej rodzinie).

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuję jako kanwuje czytam testuję
    lubię jako Acne skin
    Wraz z nadejściem świąt często w domu roznosi się zapach jaśminu i innych białych kwiatów, a to za sprawą perfum, które z mamą uwielbiamy, a Mikołaj o nas nie zapomina i owe zapachy często otrzymujemy. Jednak często mój nos wodzi mnie dużo dalej, w czasy dzieciństwa i pamiętam jeszcze zapach Mikołaja, który podejrzanie pachniał wujkiem :P, zapach pyszności jakie przygotowywała już teraz nieżyjąca babunia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako Truskawkowy Świat
    Lubię na Fb jako Dorota Walczak
    Zapach pierników,cynamonu i mandarynek <3

    OdpowiedzUsuń