sobota, marca 26

Spotkanie blogerek urodowych Beauty by Bloggers - Zapisy

Witajcie,

Dziś post troszkę nietypowy, ponieważ dedykowany jest blogerkom piszącym o urodzie, które byłyby zainteresowane wzięciem udziału w spotkaniu blogerek w Częstochowie


Wstępny termin spotkania pt. Beauty by Bloggers to 11 czerwca 2016 r.
Oczywiście, zapraszamy osoby nie tylko z Częstochowy :)

Zapisy potrwają do 8 kwietnia, po czym w ciągu ok. 10 dni ogłoszę wyniki na blogu. Osoby wybrane dostaną również maila z oficjalnym zaproszeniem. 

Zgłaszać się należy mailowo na adres: beautybybloggers@gmail.com
  
W tytule proszę umieścić napis "Beauty by Bloggers", a w treści podać imię i nazwisko, adres bloga oraz krótkie uzasadnienie dlaczego właśnie Ciebie powinniśmy wybrać :)

Zapraszam także na stronę wydarzenia (na razie za wiele się tam nie dzieję, ale stopniowo będziemy podawać informacje)

Zapraszam serdecznie :) 

33 komentarze:

  1. Z chęcią wybrałabym się do tego pięknego miasta, nigdy tam nie byłam, ale ostatnio jestem tak osłabiona że na nic już nie mam sił. Miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a kto oprócz Ciebie jest organizatorem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to czemu piszesz o sobie w liczbie mnogiej? :)

      Usuń
    2. Ale ja nie jestem tym anonimem i nie organizuję spotkania sama :)

      Usuń
  3. Powodzenia w organizacji i dobrej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooooo to byłby wspaniały prezent na moje urodziny :D Ale.. cały kraj musiałabym do Was przejechać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda :( jeśli jednak chciałabyś nas odwiedzić to zachęcam do zapisania się :)

      Usuń
  5. a tak chciałam się zapisać.. a tu mi wypadło tego samego dnia wesele kuzynki!
    Bawcie się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieje, że to nie ostatnie nasze spotkanie :)

      Usuń
  6. wow powodzenia w organizacji! niestety 6godzin autobusem to za dużo jak dla mnie:< a szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  7. o super i tak niedaleko mnie ;) już wysyłam zgłoszenie :)

    pozdrawiam
    yakie-fayne.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje ZGŁOSZENIE zostało wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł ;)
    Zgłoszenie wysłane! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Na ostatnią chwilę, ale ja również się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już nie, ale mieszkałam w Czewie przez 5 lat. I wciąż mam tam rodziców :) I m.in. dlatego padło na to miasto :D

    OdpowiedzUsuń
  12. O nie wierzę! Czemu dopiero teraz się o tym dowiaduję? :C

    OdpowiedzUsuń
  13. czy będzie jeszcze coś organizowane?:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń