poniedziałek, sierpnia 1

Wyzwanie TrustedCosmetics: Pokaż swoją kosmetyczkę!

Witajcie,
Dziś przychodzę do Was z zapowiedzią akcji TrustedCosmetics "Opróżniamy nasze kosmetyczki". Pierwszym moim zadaniem jest pokazanie zawartości, czyli kosmetyków, recenzję których niebawem przedstawię w ramach tej akcji.


 
Wyzwanie będzie trwało przez sześć tygodni, w każdym tygodniu na moim blogu w ramach tej akcji będzie się pojawiał się post w określonej kategorii:

1 tydzień - Co zawiera twoja kosmetyczka?
2 tydzień -  Kosmetyki do pielęgnacji twarzy
3 tydzień - Kosmetyki do makijażu
4 tydzień - Kosmetyki do pielęgnacji ciała
5 tydzień - Ulubione perfumy
6 tydzień - Kosmetyki do pielęgnacji dłoni i stóp

A zatem odkrywam zawartość mojej kosmetyczki :)



Jak widzicie, znalazło się w niej zarówno kilka nowości jak i kilka klasyków... Będzie jeszcze jeden produkt, którego brak na zdjęciu, ale niech to będzie niespodzianka :)

Recenzji którego produktu jesteście ciekawi najbardziej? :)

28 komentarzy:

  1. Ja starałam się ograniczyć, ale i tak wyszło mi tego bardzo dużo w porównaniu do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być tego dużo więcej, ale stwierdziłam, że lepiej się ograniczę :)

      Usuń
  2. Niczego nigdy nie miałam z Twojej kosmetyczki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten Eveline mat mnie kusi ;) Ja mam w wersji nie matowej nr 404.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest Cashmere Pink 413. Jestem w nim po uszy zakochana

      Usuń
  4. Co prawda nie jestem w temacie ale pożyczę ci wytrwałości w tym co robisz no i oczywiście dużo sukcesów ;) kiroku-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta ciemna buteleczka interesująca :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog !
    U mnie już jutro pojawi się post z serii "Opróżniamy kosmetyczki"

    P.S. Trafiłam na Twojego bloga dzięki grupie na FB :)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie: http://kosmetycznastronazycia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę ulubiony zapach, swój błyszczyk i Clochee, który mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna jest ta akcja, widzę jak różne produkty nosimy w kosmetyczkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, co prawda, moja kosmetyczka dość szczupła jest :)

      Usuń
  9. również biorę udział w akcji ;) obserwuję i zapraszam do siebie
    http://kosmoagi.blogspot.com/2016/08/wyzwanie-1-co-zawiera-twoja-kosmetyczka.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, w porównaniu do mojej ta jest bardzo skromna. A perfuma mnie zaciekawiła- słyszałam o niej ale nigdy nie wąchałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to bardzo delikatny kwiatowy aromat, polecam :)

      Usuń
  11. Norel ma super kosmetyki ;) Bardzo go lubię, ale dawno nic od nich nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza są, są świetne, jak na razie żadnego bubla

      Usuń
  12. Czekam na kolejne posty, takie z opisami kosmetyków :) Też biorę udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam niczego, więc moja ciekawość jest jeszcze większa :)

    OdpowiedzUsuń