niedziela, października 2

#Pielęgnacja twarzy: Multi-Cleanser + krem od Eveline

Mój stosunek do produktów wielofunkcyjnych jest niejednoznaczny. Lubię sobie skrócić czas, z resztą jak każdy, ale czy czasem nie jest warto poświęcić czas na działanie wieloetapowe? To właśnie pytanie zadawałam sobie gdy trafił w moje ręce Multi-Cleanser + krem do twarzy 5w1 pod prysznic 5 w 1 Eveline. Jak się u mnie sprawdził?

 
Wybrałam wersję dla cery mieszanej, mimo że dostępna była również wersja dla skóry naczynkowej z kilku powodów. Po pierwsze, miał być to produkt na lato, i w tym okresie lubię głębokie oczyszczenie. Po drugie, mimo że mam skórę naczynkową to w dodatku jest ona mieszana :) Po trzecie, stwierdziłam, że mój mąż również z tego skorzysta (a on, jak to faceci, lubi produkty "na wszystko" i ma skórę tłustą).








    
Kilka słów od producenta: Multi- Cleanser+ Krem do twarzy pod prysznic 5w1 do cery mieszanej i tłustej. Krem do demakijażu pod prysznic na bazie inteligentnej formuły 5 W 1 zastępuje aż 5 kosmetyków: mleczko do demakijażu + peeling + maseczka + serum + krem.
Formuła z dodatkiem złuszczających mikrodrobinek skutecznie usuwa z powierzchni skóry zanieczyszczenia i resztki makijażu, normalizuje pracę gruczołów łojowych, dzięki czemu długotrwale matuje i eliminuje problem błyszczenia się cery. Intensywnie nawilża i wygładza skórę oraz zapobiega powstawaniu niedoskonałości. Dzięki zawartości składników łagodzących redukuje podrażnienia i zaczerwienienia typowe dla cery trądzikowej oraz przyspiesza regeneracją skóry. Technologia Multi-Smart Face Care identyfikuje i regeneruje mikrouszkodzenia w strukturze skóry. Kompleksowo opowiada na wszystkie potrzeby młodej cery, dzięki czemu codzienną pielęgnację możesz ograniczyć do dosłownie kilku sekund rano i wieczorem.

Zincidone- innowacyjny składnik aktywny o intensywnym działaniu regulującym wydzielanie sebum. Zapewnia długotrwały matowy wygląd cery  i skutecznie zapobiega powstawaniu zmian trądzikowych.
Kwas salicylowy reguluje proces odnowy komórkowej, odblokowuje pory, rozjaśnia przebarwienia oraz redukuje niedoskonałości cery. Wygładza powierzchnię skóry i spłyca drobne zmarszczki.
Alantoina łagodzi podrażnienia, przyspiesza regenerację skóry oraz zwiększa jej gładkość i elastyczność.
D-Panthenol silnie nawilża skórę, działa przeciwzapalnie oraz redukuje zaczerwienienia.
Doskonale oczyszczona i nawilżona cera- wystarczy 1 kosmetyk:
Rano: błyskawiczna baza pod makijaż.
Wieczorem: cera gotowa do nocnej regeneracji w 5 sekund. Możesz zabrać swój krem pod prysznic i wykonać demakijaż, nie tracąc ani minuty.

Otóż tzw. Multi-Cleanser ma nam zastąpić mleczko do demakijażu, peeling wygładzający, maseczkę przeciwtrądzikową, serum normalizujące oraz krem nawilżający. I to wszytko jest do stosowania pod prysznicem. Ja, akurat, nie posiadam kabiny prysznicowej, więc twarz myję tradycyjnie nad umywalką, ale myślę że nie wpływa to na jakość produktu :) Co mogę o nim powiedzieć? Żel stosowałam jako peeling lub maseczkę raz w tygodniu. Nie jest to raczej kosmetyk na co dzień, gdyż posiada drobinki peelingujące, a, moim zdaniem, nie powinno się stosować peelingów i scrubów częściej niż 2 razy w tygodniu.

Tak czy owak, dla mnie właściwości złuszczające są dość mocne i żel stosuję tylko raz w tygodniu. Co do działania to zarówno jak peeling jak i maseczka, żel sprawdza się dobrze. Dzięki zawartości kwasu salicylowego (stosować który bardzo lubię) wygładza i matuje skórę w przypadku stosowania produktu jako maseczki. Niestety nie polecam produktu w zakresie demakijażu, bo jest na to za mocny. Wątpię, by ktokolwiek zmywał makijaż peelingiem, a właściwie tak to będzie wyglądać w przypadku tego żelu. Nie mogę też powiedzieć, że po użyciu żelu jako peelingu nie muszę nakładać kremu lub serum na twarz, bo tak nie jest.

Czy polecam Multi-Cleanser? Polecam, ale jako peeling-maseczkę :)

Cena: ok. 15zł 

11 komentarzy:

  1. Też chyba najbardziej lubię jako peeling i maseczkę ;) Kremu absolutnie nie zastąpi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak potrzebujesz peelingu lub maseczki - polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy ten produkt, chętnie wypróbuję jako peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam wersję niebieską i niestety nie polubiłam filmu, jaki zostawia na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  5. produkt ciekawy, aczkolwiek jestem sceptycznie nastawiona do kosmetyków "do wszystkiego". Też zawsze wychodziłam z założenia, że peeling 2 razy w tygodniu, ale na zajęciach uświadomili mi, że wystarczy raz na miesiąc...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam wcześniej o tym produkcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam wcześniej o tym produkcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest to bardzo ciekawy kosmetyk, myślałam, że peelingowanie jest słabsze

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie kusi mnie i go nie kupie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam ten produkt na półce w sklepie, lecz mnie nie pociągał właśnie ze względu na swoje multi właściwości.. Zdecydowanie wolę jeden produkt do jednego przeznaczenia :) Ale dziękuję za wpis, dowiedziałam się kilku ciekawych rzeczy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń