piątek, lipca 7

#Recenzja: Konopie na atopie

Witajcie Kochani,
Dawno mnie tu nie było... A to Meet Beauty (o którym niedługo opowiem), a to Secrets of Beauty (j.w. :D), a to moje spotkanie, czyli Beauty by Bloggers (j.w j.w). A to przecież wszystko trzeba zarejestrować, zapamiętać, opisać... A czasu, jak zwykle, brak :) Ale, przechodząc do meritum, trafili do mnie w ręce ciekawe kosmetyki dla skóry atopowej. Ciekawe bo z konopi i nowej marki Novaclear Atopis


Polecany do codziennej pielęgnacji i ochrony przed nawracającymi objawami nasilonej suchości i szorstkości skóry. Szybko się wchłania, nie pozostawiając na skórze i ubraniach tłustego filmu. Unikalna formuła kremu, oparta na innowacyjnym połączeniu organicznego oleju konopnego z ekstraktem z korzenia lukrecji, wykazuje wysoką skuteczność w pielęgnacji skóry suchej, wrażliwej i atopowej. Krem przywraca skórze naturalną fizjologiczną równowagę oraz optymalne nawilżenie i miękkość. Organiczny olej konopny odbudowuje powłokę hydrolipidową naskórka i uzupełnia uszkodzenia cementu międzykomórkowego zapobiegając transepidermalnej utrac ie wody (TEWL). Ekstrakt z korzenia lukrecji silnie wiąże wodę w naskórku, łagodzi podrażnienia i eliminuje świąd. Gliceryna nawilża skórę oraz ułatwia przenikanie składników aktywnych w głąb skóry. Alantoina chroni i regeneruje naskórek oraz działa przeciwzapalnie. Krem poprawia natłuszczenie i nawilżenie skóry.

Płyn delikatnie oczyszcza skórę bez naruszania jej naturalnej bariery. Unikalna formuła preparatu, oparta na innowacyjnym połączeniu organicznego oleju konopnego z ekstraktem z korzenia lukrecji, wykazuje wysoką skuteczność w pielęgnacji skóry suchej, wrażliwej i atopowej. Organiczny olej konopny odbudowuje warstwę hydrolipidową naskórka zapewniając jednocześnie skuteczne i długotrwałe nawilżenie (Omega 3-6-9). Ekstrakt z korzenia lukrecji łagodzi podrażnienia i eliminuje świąd. Gliceryna działa nawilżająco oraz ułatwia przenikanie składników aktywnych w głąb skóry. Pantenol przyspiesza procesy regeneracji naskórka. Witamina E chroni skórę przed niszczącym działaniem wolnych rodników. Płyn przywraca skórze komfort i ukojenie. Preparat przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry suchej, wrażliwej i atopowej.
Muszę przyznać, że mam już swoich ulubieńców na zimę i lato, jednak wszelkie nowości dla atopowców testować lubię, a nuż coś lepszego się znajdzie. Oba kosmetyki przeznaczyłam do pielęgnacji ciała, i w takim właśnie zakresie chcę o nich opowiedzieć :)

Kremu nie starczyło mi na długo, bo tylko na 2 tygodnie. Ma gęstą konsystencję i wygodną tubkę, ale pod koniec wydobywa się z niej ciężko. Rozprowadza się po skórze dobrze, wchłania się dość szybko, ale tu muszę zaznaczyć, że przez AZS skórę mam bardzo suchą i praktycznie wszystko mi się dobrze wchłania. Co do działania to mam mieszane uczucia. Krem nie zaszkodził, ale  w pełni nie nie zaspokoił moich potrzeb. Zwykle smaruje się kremem rano i wieczorem i to w zupełności wystarcza. W tym przypadku jednak poczucie suchej swędzącej skóry czasem pojawiało się u mnie w środku dnia i musiałam powtarzać aplikacje. Prawda jest taka, że kiedy jest ciepło moja skóra ma przeważnie "lepsze dni" jednak w obecne deszczowe lato Atopis mi nie wystarczył. Myślę, że wersja natłuszczająca sprawdziła by się u mnie dużo lepiej. Natomiast jeśli nie macie takich problemów jak ja lub lżejsze objawy AZS, działanie kremu powinno Was zadowolić.

Dużo bardziej spodobał mi się żel. Żel ma wygodne opakowanie stawiane na tubce. Ma ciekawą "ciągnącą się" konsystencje i w ogóle się nie pieni (co wg mnie jest dobrym znakiem). Żel nie wysusza skóry i dobrze ją oczyszcza, nie pozostawiając po sobie lepkiej konsystencji. Żel jest dość wydajny jedno opakowanie wystarczyło mi na ok 1,5 miesiąca codziennego stosowania. Pozostaje mi tylko powiedzieć, że żel Novaclear Atopis jest wręcz idealny dla osób z atopowym zapaleniem skóry :) 

Cena kremu ok. 15zł/100ml, cena płynu ok. 19zł/200ml



zBLOGowani.pl

5 komentarzy:

  1. Nie mam skóry z takimi problemami, więc zazwyczaj sięgam po inne produkty. Jednakże o tej serii czytam wiele pozytywnych opinii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę o tym żelu opowiedzieć przyjaciółce, myślę że mógłby się jej spodobać ;)
    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też niedawno testowałam te kosmetyki, super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam ten duet i też jestem zadowolona, choć nie mam aż tak mocno suchej skóry zwłaszcza latem, zimą bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oba produkty u mnie świetnie się sprawdziły ;)

    OdpowiedzUsuń