wtorek, października 24

#Relacja: Czemu dobrze mieć takie Helfy pod bokiem

Witajcie Kochani,
Dziś przychodzę do Was z krótką relacją z wydarzenia, na którym miałam okazje dzisiaj być :) A mowa o otwarciu nowego sklepu Helfy na warszawskim Ursynowie. 

Przyznać muszę, że nie jest to moje pierwsze spotkanie z Helfy, zdarzało mi się robić u nich zakupy kosmetyczne i drobne perfumeryjne. Jednak cieszy mnie bardzo, ze w końcu mam do sklepu dostęp stacjonarnie, w dodatku blisko mnie. 

Na KEN 51 zawsze dostaniecie wyczerpującą konsultacje na interesujący Was temat i będziecie mieli okazje przetestować produkty na miejscu, m.in., co dla mnie szczególnie ważne, arabskie perfumy. 



Temat ten ciekawi mnie już od pewnego czasu, zapachy przyciągają opisami, ale możliwości w przetestowaniu jak dotąd były ograniczone i w końcu to się zmieniło :) Interesujący nas zapach możemy spotkać w trzech wersjach - kremowej, olejkowej z "kulką" oraz w przepięknej ozdobnej flaszeczce (oczywiście, tu nie mogłam przejść obok obojętnie).



Asortyment na półkach jest bardzo ciekawy, znajdziemy tam zarówno "starych znajomych" jak i zupełne nowości.



Na własnej skórze doświadczyłam, że obsługa w sklepie jest bardzo pomocna (ba, by pomóc mi w wyborze perfum trwały konsultacje z innymi sklepami) i dziewczyny na prawdę znają się na rzeczy. Co do strefy kosmetycznej to wystarczy jedynie opisać problematykę i rodzaj skóry by dziewczyny wkroczyły do akcji. W sklepie również znajdziemy np. kosmetyki kolorowe dotychczas nieznanej mi marki Puro Bio.

Również z okazji 10lecia sklepu internetowego i otwarcia nowej placówki czekało na nas dzisiaj wiele atrakcji, takich jak:
rabat 15% na wszystko
duże rabaty na 10 bestsellerów Helfy
darmowy makijaż kosmetykami Puro Bio za zakupy od 100zł
tort, upominki, konkursy i wiele wiele innych atrakcji :)



I, co najlepsze, jeśli nie udało Wam się wybrać na uroczyste otwarcie, bądź nie wiedzieliście o tym wydarzeniu, to kontynuacja będzie także jutro :) Po więcej szczegółów zapraszam na stronę wydarzenia. Szczerze, warto zajrzeć chociażby dlatego, że ceny są baaaardzo przyjemne (osobiście się tak obkupiłam, że ledwo dodźwigałam torbę do domu =\).

Znacie Helfy? Wybieracie się na otwarcie?

12 komentarzy:

  1. Asortyment jest świetny i bardzo miła atmosfera w sklepie, co też jest ważne. Perfumy wygrały wszystko :D Miło było Cię spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam robić zakupy w Helfach <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybieram się tam w najbliższych dniach, więc zobaczę wszystko na żywo :) Czasami online ciężko jest podjąć decyzję.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale kolorowo! Jak będę w stolicy to z pewnością odwiedzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko tak pięknie się tam prezentuje na tych półeczkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oh bardzo dobrze mieć taki dostęp, ogromny wybór

    OdpowiedzUsuń
  7. Super asortyment chyba muszę się wybrać do tego sklepu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo ^^ ciekawe czy w naszej okolicy jest jakiś taki sklep! Musimy poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę, uwielbiam ten sklep i jego asortyment.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybierałam się, ale jak zwykle los pokrzyżował plany ;[

    OdpowiedzUsuń
  11. Omg.Jaki asortyment. Nigdy nic tam nie kupowałam. Na Ursynów mam daleko, ale chętnie się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń