poniedziałek, października 9

#Synchroline: Synchrovit krem + serum z witaminą C

Witajcie Kochani,
Jak wiecie, na dworze już mamy jesień, która, jak wiadomo, jest najlepszą chwilą na stosowanie specyfików fotouczulających, gdyż jesień mamy zazwyczaj biedną w aktywne słońce.

Moja pielęgnacja wieczorna twarzy więc składa się obecnie z serum z witaminą C i kremu na dzień i na noc Synchroline. Jak się sprawdza taki duet?

Działanie przeciwzmarszczkowe i antyoksydacyjne oparte na wspólnym działaniu kwasu l-askorbinowego, SOD (antyoksydant enzymatyczny) i cynku. Szybkie wchłanianie, wysoka skuteczność, wysoki poziom tolerancji. Technologia liposomowa. 
Wskazania: zmarszczki, przebarwienia, skóra dojrzała i starzejąca się. 
Sposób użycia: nakładać na oczyszczoną skórę twarzy: zmiany słabo i średnio nasilone (28-50 rok życia) stosować raz dziennie - najlepiej wieczorem; zmiany zaawansowane (po 50 roku życia) stosować dwa razy dziennie rano i wieczorem. Następnie nałożyć krem SYNCHROVIT face cream. Serum Synchrovit C zaleca się stosować co drugi miesiąc. 
Składniki aktywne: czysta, aktywna witamina C- kwas L-askorbinowy, dysmutaza ponadtlenkowa (SOD), cynk. 
Opakowanie: flakon z aplikatorem 5 ml (dostępne opakowanie 1 lub 6 x 5ml).


Serum z witaminą C Synchrovit przybywa do nas w bardzo ciekawym opakowaniu. Otóż by "uaktywnić" ampułkę, należy ją przekręcić, by proszek znajdujący się w nakrętce wymieszał się w płynem. W taki sposób powstaje aktywna emulsja, działanie której trwa mniej-więcej 10-12 dni od otwarcia. Ja swoje ampułki po otwarciu trzymam w lodówce i kartoniku by nic a nic nie wpłynęło na ich jakość. Co do działania, to faktycznie wybiela skórę i delikatnie ją napina. Czytałam wiele opinii, w których narzekano na uczulenie i łuszczenie się skóry, ale u mnie nie miało to miejsca. Przyznam szczerze, że po preparatach z witaminą C zdarzają mi się zaczerwienienia oraz reakcje alergiczne, ale w tym przypadku moja skóra dobrze zareagowała na serum. Tu jedynie odczuwam delikatne szczypanie, które ustępuje po nałożeniu kremu. Co do działania - jestem zadowolona. Drobne przebarwienia są bladsze , a na tym mi, przede wszystkim, zależało.
Intensywne nawilżenie skóry dojrzałej, efekt wygładzenia skóry i spłycenia zmarszczek oraz poprawa ogólnego wyglądu estetycznego skóry. Lekka konsystencja, szybko się wchłania, nie zostawia tłustego filmu. 
Wskazania: oznaki starzenia, drobne i głębokie zmarszczki, suchość skóry związana z procesem starzenia, nierówna powierzchnia skóry. 
Sposób użycia: odpowiednią Ilość preparatu nakładać na skórę twarzy i dekoltu. Stosować dwa razy dziennie. 
Składniki aktywne: zamknięte w mikrokapsułkach retinol i tokoferol, acetyloglukozamina, kwas glukuronowy, izomerat sacharydowy, kwas hialuronowy. 
Opakowanie: tubka 50 ml


Krem Synchrovit, natomiast, pokochałam i to bardzo. Mimo że dostosowany jest zarówno do dziennej jak i wieczornej pielęgnacji, stosuję go na noc. Ciężko tu mówić o działaniu Anti-age (jak już pewnie wiecie, staram się o nim nie pisać, bo wierzę w moc kompleksowej pielęgnacji), ale dla mojej cery okazał się być strzałem w 10. Krem świetnie koi moją nadwrażliwą skórę i ją odżywia. Po nocy za każdym razem mam gładką i miękką skórę, co nie może nie cieszyć. Nie okazał się być również dla mnie za ciężki i porów nie zapchał. Jednym słowem, jeśli macie skórę wrażliwą, to polecam.

Podsumowując, pierwsze wrażenie od marki mam pozytywne i widzę, że moja skóra polubiła się z tymi produktami. Ciekawa jestem, czy tak samo spiszą się u mnie produkty do ciała

A Wy znacie markę Synchroline?

12 komentarzy:

  1. Nie znam marki, ale krem zaciekawił mnie szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki zestaw to coś wartego wypróbowania - może pomogłoby na moje naczynka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzimy, ale serum wydaję się bardzo ciekawe :) Hmm... no nieźle, nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To serum zapowiada się bardzo ciekawie. Ja muszę najpierw wykończyć swoje zapasy, ale wpisuję je na moją listę życzeń.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam marki, ale serum bardzo mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię produkty z witaminą C, może zdziałać wiele dobra dla skóry! ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spotkałam się z tą marką ani jej produktami, ale wiem, że moja skóra lubi kosmetyki z witaminą C. Zawsze doskonale wpływa na jej stan.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam,a le brzmi bardzo intrygująco

    OdpowiedzUsuń
  9. mam to serum, moja skóra bardzo lubi witaminę c

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniecznie muszę coś kupić z wit. C. Tego serum nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja obecnie korzystam z tego serum z witaminą C i jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam jeszcze o tej marce, ale chyba czas się nią zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń