czwartek, grudnia 7

#Recenzja: Szampon szamponowi nierówny!

Witajcie Kochani,
Wśród wszystkich kosmetyków do włosów najmniejszą uwagę zwracałam na szampon. Zawsze uważałam, że powinien dobrze oczyszczać skórę głowy i nie podrażniać jej i to mi całkowicie wystarczało. 

Aż napotkałam na swojej drodze szampon od BioBotanica i wszystko się odmieniło.

Szampon odżywczy z masą perłową i dziurawcem zwyczajnym. Odpowiedni dla każdego rodzaju włosów, zwłaszcza farbowanych, nadaje im połysk. Dziurawiec zwyczajny znany jest ze swoich niezwykłych właściwości, w szczególności ze swojej skuteczności w łagodzeniu skutków oparzeń. Ponadto jest on doskonałym sprzymierzeńcem w walce ze starzeniem się skóry.

Sposób użycia. Wlej 3 dawki szamponu do miseczki, nanoś równomiernie na suche włosy, 2 cm od skóry głowy. Po naniesieniu produktu dodaj trochę wody i emulguj aż do uzyskania piany. Następnie delikatnie wmasowuj powstałą emulsję we włosy na całej ich długości przez 2-3 minuty. Jeśli będzie to konieczne, czynność można powtórzyć. Spłucz obficie przed przejściem do kolejnych zabiegów

Nie przepadam za odżywczymi szamponami, gdyż najczęściej posiadają w składzie olejki, które zwyczajnie przetłuszczają moją skórę głowy, po czym pojawia się świąd i drobne ale bolące krostki. W tym przypadku, na szczęście, tak nie jest :) Po pierwsze, szampon Biobotanica posiada obłędny zapach. Pachnie mniej więcej jak guma balonowa, lecz nie jest to zapach chemiczny. Powiem Wam szczerze, że skusiłabym się tylko dla samego zapachu, jednak działanie ma jeszcze lepsze.

Poza tym, że oczyszcza to dodatkowo koi skórę głowy i faktycznie dobrze działa na włosy. Po miesiącu stosowania mogę powiedzieć, że stały się one zdecydowanie bardziej sprężyste. Według opisu, szampon nadaję się do każdego typu włosów i tu się zgodzę - zdecydowanie nie robi szkód przetłuszczającym się włosom, ale mimo wszystko jest dość delikatny. Zakochałam się.

A jaki jest Wasz ulubiony szampon?

21 komentarzy:

  1. Ulubionego szamponu niestety jeszcze nie znalazłam, w tym najbardziej zaciekawiła mnie "instrukcja obsługi" =)

    OdpowiedzUsuń
  2. ulubionego jeszcze nie mam :) a ten mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie to używam już od dłuższego czasu elseve i nie narzekam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz spotykam się z tym szamponem. Za sam zapach bym go chciała :D U mnie też z olejkami różnie, po niektórych mam podobny problem ze skórą :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam różnych szamponów ale ciężko mija skóra głowy je znosi 🙁

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak z rozczesywaniem ?
    Szkam dobrego szamponu i za nic w świecie nie mogę takiego znaleźć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EVERY GREEN ANTI FRIZZ do niesfornych idealny

      Usuń
  7. Zapraszamy na www.biobotanic-pro.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z tytułem Twojego posta! Ja najbardziej zwracam uwagę na skład kosmetyków do włosów, ten mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy wcześniej go nie miałam, jak nadaje się do przełyku czających się włosów to mogę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj szamponów miałyśmy w swoim życiu mnóstwo :D Mamy kilka ulubieńców, ale dalej szukamy tego jedynego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szamponu o zapachu gumy balonowej nie miałam jeszcze więc dla samego zapachu chętnie bym poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o to dobrze, że się tak fajnie sprawdza. Nie widziałam go wczesniej

    OdpowiedzUsuń
  13. Początkowo myślałam, że to napój haha Ciekawy ten szampon i bardzo dużo dobrego zrobił na Twojej głowie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim ulubionym szamponem jest Gliss Kur wersja różowa.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tego szamponu, moim ulubieńcem jest szampon babydrem dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zachęciłaś mnie. Moje włosy są w opłakanym stanie, i też dlatego je farbuję żeby jakoś wyglądały (wiem, że farbowanie niszczy). Ciekawe jakby u mnie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo firmę tę bardzo cenię więc być mogę jak natrafię ten szampon na swojej drodze to go zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam kilku swoich ulubieńców, często zmieniam szampon, by włosy się nie przyzwyczaiły. Prezentowanego szamponu nie miałam okazji wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  19. Szampon za 5% wypłaty. Nie, dziękuje.

    OdpowiedzUsuń