sobota, stycznia 20

#Recenzja: Cosnature w piance i kremie :)

Witajcie Kochani,
Dziś będzie pielęgnacyjnie i myjąco z Cosnature, gdyż na celowniku tym razem mam piankę do mycia twarzy z Cytryną i Melissą oraz krem do rąk z rumiankiem i solanką.

I zacznę od pianki :)
Pianka oczyszczająca do twarzy zawiera ekstrakty ze skórki cytryny i liści melisy pochodzących  z certyfikowanych upraw ekologicznych.  Delikatnie i skutecznie usuwa makijaż, zanieczyszczenia skóry, martwe komórki naskórka i nadmiar sebum. Pozostawia skórę oczyszczoną, świeżą bez uczucia ściągnięcia.  Polecana do codziennego stosowania dla skóry normalnej i mieszanej. 


Kosmetyków w takiej formie już trochę miałam i, powiem szczerze, nie jest to mój ulubiony produkt do mycia. Owszem, pianki są lekkie i łatwo się zmywają, ja jednak wolę tradycyjne żele mleczka, głównie dlatego że stosuję je ze szczoteczką soniczną i wole zniwelować jej tarcie o skórę.

Pianka od Cosnature jednak jest dość przyjemna, ładnie pachnie i swoją funkcje, czyt. mycie spełnia dobrze. Pianka bardzo przyjemnie pachnie i dobrze się rozprowadza. Stosuję ją przeważnie po olejku bądź balsamie Czarszki i z nimi, panka Cosnature współgra bardzo dobrze.

Kolejną nowością, którą znalazłam w paczce był krem do rąk z rumiankiem i solanką
Seria MED przeznaczona jest dla osób o szczególnie wymagającej skórze.  Kosmetyki z tej linii mają w składzie Naturalną Solankę, która słynie ze swoich wspaniałych właściwości terapeutycznych działających szczególnie kojąco w  przypadku dolegliwości skórnych.   Naturalna Solanka pochodząca z podziemnych źródeł powstaje w wyniku odkładania się soli morskiej i wyróżnia się najwyższym stopniem czystości. Solanka zawiera ponad 100 minerałów i mikroelementów - jest produktem w całości naturalnym.
Formuła kremu zawiera cenne składniki o właściwościach łagodzących, skomponowanych tak, aby zapewnić jak najlepszą pielęgnacjędla wrażliwej i suchej skóry dłoni skłonnej do podrażnień.  Dzięki zawartości kwasu hialuronowego zapobiega
utracie wody oraz zmniejsza uczucie napięcia i swędzenia skóry.  Polecany dla osób cierpiących na łuszczycę oraz AZS.

Jako że skórę mam bardzo suchą, krem do rąk to kosmetyk, z którym praktycznie się nie rozstaję. Ponieważ zużyłam już litry danego kosmetyku, do kremu do rąk mam spore wymagania i ten dość dobrze się sprawdza. Zmiękcza, nawilża i chroni, nie pozostawiając po sobie lepkiej warstwy - świetnie się spisuje do stosowania na co dzień.

Co do zapachu, to nie jest najlepiej pachnący krem w moim życiu, ale ja już dano nie zwracam uwagi na takie szczegóły, gdyż kosmetyki dostosowane do mojej skóry zwyczajnie pachną mocno średnio. Z kremu jestem zadowolona, swoje zadanie spełnia dobrze, nie wysuszając rąk po chwili.

Macie jakieś swoje ulubione kosmetyki Cosnature? :)

7 komentarzy:

  1. Wiele dobrego czytałam o tej marce, ale niczego nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie mogę dostać tą piankę? Wygląda na całkiem obiecujący produkt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat pianki lubię, więc ta pewnie też przypadłaby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. It has so much interesting info dear love to try it..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem tej pianki, natomiast czytałam opinie że u niektórych śmierdzi jak cif :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się zdziwiłam, że Tobie się ten zapach podoba, bo mi się kojarzy ze środkiem do WC, tak jak Aneczka napisała ;) No ale może ja mam takie dziwne skojarzenia :) U mnie po olejach czy balsamie myjącym też się sprawdza, ale jak użyłam kilka razy solo, rano, to strasznie mi przesuszyła skórę niestety. A szkoda bo sama forma pianki bardzo mi się spodobała. A Cosnature ogólnie bardzo lubię - na przykład szampon z różą, odżywkę z awokado czy choćby krem koloryzujący. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. شركة تنظيف بحائل تعتبر أفضل شركة تنظيف في المملكة العربية السعودية و ذلك لتخصصها في جميع مجالات التنظيف الشاملة بكافة أنواعها من ( تنظيف شقق – تنظيف فلل – تنظيف بيوت – تنظيف منازل – تنظيف قصور – تنظيف مكاتب – تنظيف زجاج – تنظيف رخام – جلي بلاط – تلميع سيراميك – تنظيف سجاد و موكيت – تنظيف مجالس و كنب – تنظيف حدائق و تنسيقها – تنظيف مسابح – تنظيف حمامات و مطابخ – تنظيف خزانات
    ) شركة تنظيف بحائل

    تعد شركة النخيل احسن الشركات الرائدة و المخصصة فى مجال نقل الاثاث بحائل مما لديها من الخبرة الكبيرة و الكفاءة العالية فى هذا المجال حيث تقدم شركة نقل اثاث بحائل جميع الخدمات الخاصة بمجال نقل الاثاث على مستوى عالى .
    فشركتنا متميزة و مخصصة فى نقل اثاثك عزيزى العميل و اثاثك المنزلى من و الى أى مكان بالمملكة العربية السعودية وخاصى حائل مع خدمات الفك و التركيب و التغليف لجميع قطع الاثاث و العفش المراد نقلها حيث توفر شركة نقل اثاث بحائل على عملائها الكرام الجهد و التعب فى مجال نقل الاثاث
    شركة نقل اثاث بحائل

    تعتبر شركة تنظيف مجالس بحائل

    من أكبر الشركات العاملة بمجال النظافة في المملكة العربية السعودية، ونعرض في السطور المقبلة أهم ما توفره شركة تنظيف مجالس بحائل من خدمات ترضي كافة العملاء، فمن المعروف أن المجالس أو ما يطلق عليها باللغة الدارجة المجلس هي المكان الذي يتجمع فيه جميع أفراد الأسرة عقب انتهائهم من عمالهم فهو المكان الذي يشهد التجمعات الأسرية، ويمكن فيه تناول المشروبات والمسليات وبعض الأطعمة الخفيفة خلال مشاهدة التلفاز والتجمع الأسري، لذا يصبح المجلس هو أكثر الأماكن في المنزل أو الفيلا تعرضا للاتساخات وسكب المشروبات خاصة في حالة وجود أطفال، والمجلس يتكون من المقاعد والكنب والسجاد أو الموكيت وهو يحتاج إلى عمليات التنظيف المستمرة من ربة الأسرة، كي تحافظ على مظهره ويكون لائقا باستقبال باقي أفراد الأسرة أو حتى الأقارب والضيوف.

    OdpowiedzUsuń