niedziela, marca 11

#Recenzja: Przywitaj wiosnę z FootWay!

Witajcie Kochani,
Co by tam nie pisali o srogiej zimie, która ma trwać do skończenia wieków, wiosna kiedyś w końcu nastąpi, a z nią i czas na schowanie przepoconych zimowych traperów do szafy i wyciągnięcie leciutkich piękniutkich bucików, w których zapewne poczujemy jak młodzi bogowie. Albo i nie, jak szafa jest pusta, jak w moim przypadku. 

Wprawdzie buty mam, ale.... no wiecie, czuje się ten niedosyt. Kiedy wszystko w szafce jest granatowo-czarne i nie ma na czym oko zawiesić. Bo się chce już jasno i lekko.

Nie wiem czy mi uwierzycie, ale po raz pierwszy od dwóch lat zdecydowałam się na kupno butów ma obcasie, a taka decyzja, skoro jest już podjęta, ma być zrealizowana szybko :D. Dlatego też niesamowicie się ucieszyłam, gdy moje zamówienie dotarło do mnie następnego dnia po jego złożeniu w sklepie FootWay, z którym podjęłam współpracę.

I to że Szwecji, podczas gdy zamówienia z Polskich stron potrafią iść nawet 3 dni - istna magia! Zamawianie również okazało się czystą przyjemnością-na stronie znajdziemy bardzo wygodna wyszukiwarkę, dzięki której szybko znajdziemy parę idealna, podobnie jak zrobiłam to ja :D
Głównymi bohaterami tego zamówienia zdecydowanie jest ta śliczna nudziakowa para butów Dalia Rose Nude Clarks, nazwanych tak dzięki fikuśnemu wykończeniu przy palcach. 

Ogólnie jestem bardzo wybredna co do butów po swoich przygodach ortopedycznych, a jak już chodzi o buty z założenia niezdrowe, jakimi są różnego rodzaju szpilki, to ta para jest na maksa wygodna, jak tylko potrafią być wygodne buty na obcasie. 

Przemyślany w nich został każdy szczegół poczynając od niezwykle miękkiej wkładki cushion, kończąc na niby drobnostce, ale jakiej ważnej, jak szew na pięcie. 


Buty są bardzo głębokie i nie spadają nawet z mojej wąskiej pięty. Jestem sama zaskoczona tym, co teraz powiem, ale zamierzam je nosić na co dzień, ponieważ są niesamowicie wygodne.
Drugą zamówioną przeze mnie para są tenisówki Icon Wrangler - marki, w której lubię wszystko poza jeansami :D. 

Jako że jasnych butów mam niewiele to postanowiłam zainwestować właśnie w te tenisówki o ślicznym pastelowym kolorze. Dzięki czarno-kolorowym wstawkom pasują do większości moich ubrań,a w środku są miękkie i wygodniutkie. 

Ważnym aspektem jest także to, że nie są śliskie, bo ja, jak to ja, orła potrafię wywinąć w najmniej spodziewanych okolicznościach. Na szczęście, w tych tenisówkach jest to mało prawdopodobne
Ogólnie, z zamówienia jestem bardzo zadowolona, I, z pewnością, nie jest to moje ostatnie zamówienie z FootWay. Gdy będę potrzebowała czegoś na "już" to z pewnością najpierw zajrzę właśnie tam, bo wiem że zamówienie dotrze do mnie w tempie ekspresowym i w nienaruszonym stanie.

A jaki jest Wasz ulubiony sklep z butami? :)

35 komentarzy:

  1. Oesu😍 Jestem w raju! Ale strona czaderska😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne butki Aniu, niech się noszą wygodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tenisówki są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry wybór:) Buciki bardzo w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne buty, szczególnie te sportowe, znam i lubię ten sklep. sama tam zamawiałam buty. u mnie dziś był cudowny ciepły dzień, bardzo słoneczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tenisówki są idealne! Od razu trafiły w mój gust! :) Osobiście bardzo polubiłam ten sklep, przede wszystkim za czas dostarczania przesyłek. Mam od nich jedne buty i prawdopodobnie na tym się nie skończy, bo znalazłam tam moje wymarzone Conversy!

    Z przyjemnością obserwuję Twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie takie szpileczki mi się marzą :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. super butki! :) zwłaszcza szpileczki bardzo mi się podobają. Mają świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są te buty na obcasie :) Musze przejrzeć asortyment tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tenisówki bomba, lubię w takich chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w tych bucikach! :)
    Szczerze mówiąc marka jak dotąd nie była mi znajoma, z chęcią zajrzę na stronę.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam clarksy za ich dopieszczenie szczegółów do maksimum

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty na prawdę swietne! Ja lubie footway. Obsluga swietna

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, że trafiły Ci się takie wygodne buty na obcasie :) Ja również zamówiłam szpilki z Footway i też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie najbardziej podobają się szpilki, bo to takie buty właśnie noszę najczęściej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygodne buty na obczasie to magia i świeczką trzeba takich szukać

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja kocham buty w każdej postaci więc zamówienie super!

    OdpowiedzUsuń
  18. ładne wybrałaś buty, i na sportowo i elegancko

    OdpowiedzUsuń
  19. My już buty na wiosnę mamy :) Jedne z tamtego sezonu, ale super się trzymają!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zamawiałam z tamtej strony buciki i jestem mega zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądają na wygodne! piękny blog, tak mi się spodobał, że zostaję na dłużej, zapraszam też do mnie: https://anja-ori.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jako amatorka płaskich butów, nie mogłam nie zwrócić na nie uwagi i bardzo spodobały mi się te tenisówki. Muszę przejrzeć ofertę butów Wranglera :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeansowe rewelacja! Bardzo mi sie spodobaly

    OdpowiedzUsuń
  24. Podobają mi się te tenisówki, są ekstra i będą pasowało do wielu stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Te pierwsze buty są śliczne, ale nie noszę obcasów :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta strona jest naprawdę super! Ładne buciki- ich nigdy za wiele :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie trampeczki , zdecydowanie muszę zobaczyć co tam jeszcze w asortymencie posiadają !

    OdpowiedzUsuń
  28. Trampki totalnie w moim guście - świetny wybór!

    OdpowiedzUsuń
  29. te buciki Clarksa muszą być przeeewygodne!

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne są te brązowe buciki. Trampki też są całkiem ładne, najczęściej w nich chodzę, bez względu na porę roku.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow, obie propozycje bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń