wtorek, kwietnia 24

#Recenzja: W poszukiwaniu szamponu idealnego: Khadi Nutgrass

Witajcie Kochani,
Dziś będzie post o pewnym szamponie, który jak mi się wydaję, pokochają wszystkie osoby mające problem z przetłuszczającą się skórą głowy. A mowa o szamponie Khadi Nutgrass.

Szampon ten otrzymałam podczas otwarcia Helfy przy KEN 51 i miał on być kolejną próbą odnalezienia przyzwoitego szamponu, zakup którego nie puści mnie z torbami (a skórę głowy mam kapryśna, i najbardziej jej pasują pozycje od 100 zł wzwyż). 
Nie mówię, że po każdym szamponie mam masakrę na głowie, ale zdarzają się podrażnienia, przetłuszczanie i inne przykre niespodzianki, co wcale nie oznacza, że te szampony, tylko że moja skóra jest dziwna.
Skutecznie myjąca receptura szamponu Nutgrass odciąża włosy i reguluje wydzielanie sebum. Sprawia, że włosy są wzmocnione, miękkie i błyszczące. Skóra głowy jest dokładnie oczyszczona.
  • Nutgrass dokładnie myje i zapobiega powstawaniu stanów zapalnych, daje skórze głowy przyjemne uczucie chłodu
  • Daruharidra działa antybakteryjnie i przeciwzapalnie
  • Amla wzmacnia i pielęgnuje 
  • Shikakai i Reetha dokładnie oczyszcza włosy i skórę głowy
  • Henna dodaje objętości
  • Kurkuma ma działanie ściągające i reguluje wydzielanie sebum
Szampony Khadi doskonale nadają się do zmywania olejów z włosów. Szampon aromatyzowany esencjonalnym olejkiem z pomarańczy, limonki i mandarynki.

Skład:
Aqua, Coco Glucoside, Lauryl Glucoside , Glycerin , Sodium PCA , Cyperus Rotundus Rizome Extract**, Berberis Aristata Rizome Extract**, Acacia Catechu, Lawsonia Inermis Leaf Extract, Glyceryl Oleate, Sodium Cocoyl Glutamate, Aloe Barbadensis Gel (Aloe Vera )**, Citric Acid, Sodium Citrate, Citrus Aurantium Dulcis Essential Oil (Orange), Coco Caprate Caprylate, Caprylyl/Capryl Glucoside, Curcuma Longa Rizome Extract (Kurkuma)**, Emblica Officinalis Fruit Extract (Amla )**, Acacia Concinna Pod Extract (Shikakai )**, Sapindus Mukurossi Fruit Extract (Reetha )**, Oryza Sativa Oil, Xanthan Gum, Betain, Hydrolysed Sweet Almond Protein (Mandelprotein), Hydrolysed Wheat Protein , Citrus Medica Limonum Essential Oil (Limone), Citrus Reticulata Essential Oil*, Sodium Levulinate, Potassium Sorbate, Zinc PCA, Azadirachta Indica Oil, Citral*, Linalool*, Limonene* Geraniol*

* składnik naturalnych olejków eterycznych
** składnik pochodzący z upraw ekologicznych

Jak miała się sytuacja przy Khadi Hutgass? No po pierwsze, ma zupełnie inną konsystencje, niż szampony które posiadałam dotychczas. Jest ona nieco galaretkowata, a po połączeniu z wodą wręcz lejąca.

Zapach, natomiast jet orzeźwiający, ziołowy, z nutą cytrusów. Najprowdopodobnie, nie spodoba się każdemu, mi jednak podpasował i wyczuwam w nim "letnie" nuty :)
Co natomiast z podstawową funkcją szamponu, czyli myciem? Moje włosy aż skrzypią po myciu, co ma swoje plusy i minusy: skóra głowy jest faktycznie bardzo czysta, ale bez podrażnień i przesuszenia. Natomiast prawda też jest taka, że potrafi on nieco splątać włosy i bez odżywki bądź maski się nie obejdzie. Mi to absolutnie nie przeszkadza, gdyż, tak czy inaczej, coś po umyciu na włosy daję. 

Zauważyłam też, że włosy dłużej mi się nie przetłuszczają i mogę myć głowę nawet co trzy dni, co, niewątpliwie, bardzo mi odpowiada. Skład szamponu jest przyzwoity, i w niczym mi nie zaszkodził, a właściwości myjące są na poziomie.

Niestety szampon ten nie jest szczególnie tani (57zł/210ml), ale jest bardzo wydajny, dzięki czemu różnica cenowa jest wręcz niezauważalna. 

29 komentarzy:

  1. Jeżeli szampon fajnie działa na włosy i nie tylko je myje ale robi też więcej to nawet ta cena nie jest w stanie mnie wystraszyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hoho chętnie bym przetestowała, chociaż cena jest dość wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę mnie zniechęca to plątanie włosów, bo przy moich bardzo długich to uciążliwy problem. Z drugiej strony bardzo mnie ciekawi jak działałby na moich włosach. Kupić, nie kupić? Chyba kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje włosy przetłuszczają się w zastraszającym tempie, więc coś dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow zaciekawilas mnie! Mam na niego ochotę ale aktualnie testuje inne produkty do włosów, może niebawem się skuszę ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo nie słyszałam o nim wcześniej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje włosy i tak się strasznie plączą więc odpada :(

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie szampon plątający się nie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Skoro plącze włosy to raczej nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj jak plącze włosy, to raczej sobie odpuszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio mialam mozliwosc aby go przetestowac i zrezygnowalam. A szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  12. czasem warto zapłacic za dobra jakość

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam to szczęście że moje włosy mają taką tendencję do sypkosci i rzadko kiedy który szampon je plącze :) Ja ostatnio jestem z tego zdania że lepiej więc zainwestować w lepszy produkt i być zadowolonym z efektów jego działania niż kupić coś taniego i bezskutecznego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze tego szamponu, ale podobno jest doby i dużo osób poleca :) ja na razie mam dużo szamponów, więc trochę poczekam z zakupem :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Skoro działa na przetłuszczanie to jest idealny dla mnie. Ja mam z tym ogromny problem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie trafiłam jeszcze na szampon idealny dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. nie znam tego kosmrtyku, ale wyglada całkiem obiecująco.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj niestety kosmetyk nie dla mnie, a szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam marki, ale podoba mi się szata graficzna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. splątanie włosów troche mnie odstrasza ale moze wyprobuję

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo, moja mama byłaby zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zawsze nakładam na włosy jakieś maski więc nawet nie jestem w stanie powiedzieć, które szampony plączą moje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie słyszałam o nim, a lubię produkty do włosów Khadi.

    OdpowiedzUsuń
  24. nie mam problemu z tym, ale warto go mieć na uwadze

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeśli faktycznie ma zadziałać, to i cenę można przełknąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam suchą skórę głowy i takie szampony u mnie się nie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wiedziałam, że khadi poza hennami ma także szampony. Skład mnie bardzo kusi, choć bałabym się czy te dodatki nie zabarwią moich jasnych włosów.

    OdpowiedzUsuń
  28. Moje włosy sa suche i same od siebie się plączą więc to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja już jakiś czas temu znalazłam idealny szampon do moich włosów. Nie planuje zmian.

    OdpowiedzUsuń