czwartek, stycznia 2

Neicha Ample Lash Essence po miesiącu stosowania

Witam w Nowym Roku:)
W listopadzie wszystkie subskrybentki Shinybox dostały w prezencie serum Neicha na porost rzęs. Postanowiłam wypróbować jego działanie i przez miesiąc stosowałam serum zgodnie z zaleceniami producenta. Co z tego wyszło? 
Na początku kilka słów od producenta: 
Serum Ample Lash Essence to serum nowej generacji, które przyspiesza wzrost rzęs i brwi. Oprócz składników aktywnych zawiera tylko naturalne ekstrakty. Grubsze i dłuższe rzęsy już po 10 - 14 dniach stosowania. Produkt jest hypoalergiczny i nie powoduje podrażnień. Zawiera peptydy, które stymulują wzrost oraz odbudowę włosa. 

Stosowanie:
Serum najlepiej jest stosować rano i wieczorem, po wykonaniu demakijażu, na czystą i suchą skórę,  aplikować tuż u nasady rzęs (również do brwi). Ważne jest, aby stosować serum 2 razy dziennie przez pierwsze 2-3 tygodnie. 

Ja serum stosowałam tylko na rzęsy 2 razy dziennie przez 3 tygodnie, obecnie stosuję tylko 2-3 razy w tygodniu na noc. Nie mogę powiedzieć że aplikacja należy do najprzyjemniejszych, ogólnie nie lubię smarować rzęsy czymś oleistym tym bardziej rano przed wykonaniem makijażu, ale 3 tygodnie dzielnie przetrwałam. Serum faktycznie nie uczula, co jak dla mnie duży plus.

Konsystencja nieco lejąca, przypomina olej słonecznikowy:


Wiele dziewczyn pisało że serum nie jest wydajne, z czym nie mogę do końca się zgodzić bo u mnie na razie ubyło tylko 1/3:


No i najważniejsze.... Działanie:
Spotkałam się z wieloma niepochlebnymi opiniami na temat tego produktu, ale jednak postanowiłam go sprawdzić robiąc zdjęcia przed i po. Oto jak wyglądały moje rzęsy przed zastosowaniem serum:

 Z natury rzęsy mam proste i krótkie... Oto jak zaczęły wyglądać po:


 Myślę, że widać różnicę... Rzęsy stały się grubsze i faktycznie nieco urosły, co mnie bardzo cieszy:) Nie wiem czy po zaprzestaniu stosowania serum rzęsy powrócą do "normalności", ale jak na razie z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że produkt działa   

6 komentarzy:

  1. ciężko ocenić na podstawie tych zdjęć, ale chyba faktycznie są dłuższe. proponuje dodać na bloga możliwość jego obserwacji i wyłączyć weryfikację obrazkową, to więcej osób będzie tu zaglądać i komentować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się odzwierciedlić rzeczywistość, ale chyba niekoniecznie się udało=\ Dzięki, zaraz to zrobię:)

      Usuń
  2. Na przyszłość pokazuj rzęsy bardziej od góry, będzie widać różnicę w długości :) Za to widać, że są grubsze, a to już coś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać trochę różnicę, ja też stosuję to serum tylko już dłużej i różnica jest znacząca. Rzęsy są w końcu takie jakie być powinny :)
    Czyli długie i zalotne! Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, jak dalsze efekty stosowania? Zauważyłaś że są dłuższe?
    ja się ciągle zastanawiam które kupić, bo ceny są podobne... czy Neicha, Ample Lash Essence (wg KWC wizaż 69zł / 5ml oraz 5.00/5 z 3 opinii) czy może Oceanic, Long 4 Lashes (wg KWC wizaż 80zł / 3ml oraz 78 hitów a ocena 4.47/5 z 115 opinii) i się waham wciąż :)

    OdpowiedzUsuń