piątek, stycznia 10

Recenzja - Paloma Foot SPA Intensywnie wygładzający balsam do stóp

Dziś mam dla Was recenzję jednego z najpopularniejszym kremów do stóp Paloma Foot Spa. Zapraszam:)


Opis od producenta:
Bogata formuła wzbogacona masłem shea oraz olejem migdałowym perfekcyjnie zmiękcza naskórek, głęboko go nawilżając oraz wyraźnie wygładzając. Allantoina oraz mocznik skutecznie pielęgnują zniszczoną i przesuszoną skórę stóp, jednocześnie zapobiegając pękaniu pięt, a orzeźwiający zapach relaksuje i zapewnia uczucie długotrwałego odprężenia. Lekka konsystencja balsamu pozwala na szerokie jego zastosowanie: jako maska, preparat do masażu lub jako balsam do codziennej pielęgnacji stóp. Produkt zapewnia komfort przez cały dzień. 

Skład/Inci:
Aqua, Paraffinum Liquidum, Urea, Sorbitol, Dimethicone, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Stearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Cera Alba, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Panthenol, Parfum, Allantoin, Tocopheryl Acetate, Polysorbate 20, Disodium Edta, Phenoxyethanol, DMDM Hydantoin, Mathylparaben, Propylparaben, Citral, Citronellol, Coumarin, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool, Cl 42090.

Opakowanie:

Co do opakowania zastrzeżeń nie mam, jest wygodne, nie muszę rozcinać tubki by wydobyć wszystko:)

Konsystencja:



Dość gęsta, krem jest wydajny.

Świeży zapach typowy dla takiego typu produktów, nie mogę wyczuć jakichkolwiek konkretnych nut, zapach jest dość neutralny.

Działanie: Świetnie nawilża i wygładza skórę stóp. Stosuję go zazwyczaj na noc codziennie co sprawia że stopy mam zadbane i nie muszę używać tarki-wystarcza peeling raz w tygodniu:) Krem jest świetny lecz nie przebił mojego faworyta - Natura Siberica Naturalne Syberyjskie Masło do Stóp (recenzja niebawem) chociaż cenowo, oczywiście, wygrywa:)

Cena: ok. 7zł.

2 komentarze:

  1. To już kolejna pozytywna opinia jaką czytam o tym balsami, zresztą peeling z Palony do stóp podobno też jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go, ale jeszcze nie wypróbowałam, natomiast peeling do dłoni jest genialny

    OdpowiedzUsuń