piątek, stycznia 17

Glossybox vs Shinybox Styczeń 2014

Witajcie:) 
Dzisiaj kolejne starcie pudełek tym razem edycja styczniowa 2014r. Niestety zdjęć będzie niewiele gdyż w tym tygodniu brak mi czasu na cokolwiek.

Zacznijmy od Glossy. Tym razem srebrne pudełko znane ze specjalnej edycji:
Dostałam wersję C, czyli tę najuboższą. W moim pudełku znalazłam:

1)Benefit POREfessional 3ml, wartość wg. ulotki 149 zł za 22 ml, czyli cena miniaturki ok 20zł
No cóż, produkty Benefita lubię, ten również chętnie przetestuję.

2)Regenerum serum do ust produkt pełnowymiarowy, wartość wg ulotki 15zł
Nie potrzebuję kolejnego balsamu do ust, będzie czekał w kolejce.

3)Lirene, połyskujący balsam do ciała 75ml, 16,99 za 200 ml, czyli cena miniaturki ok. 6zł
Nie użyję kolejnego mocno pachnącego balsamu (i to jeszcze z drobinkami) na skórę atopową.

4)Pantene PRO-V olejek do włosów z olejkiem arganowym produkt pełnowymiarowy 21,99 za 100 ml
Nie analizowałam jeszcze składu, ale olejki lubię o ile nie wysuszają jeszcze bardziej włosów.

5)Karmameju Gabeczka Konjac produkt pełnowymiarowy, ok. 40zł
Z tego cieszę się najbardziej bo już dawno miałam zamiar takowy produkt kupić.
Pudełko byłoby całkiem fajne, gdyby po-pierwsze, doszło do mnie na czas (dostałam go dopiero dzisiaj, a mailowo wciskano mi kit o zaksięgowaniu płatności na ich koncie po 12go stycznia mimo że zapłaciłam 2go), po-drugie gdyby nie miałaby miejsca taka duża rozbieżność cenowa (jedni dostali krem za 144zł inni - krem lub serum za 15zł), rozumiem gdyby był to prezent dla VIPów ale nawet niektóre VIPy dostali taką wersję pudełka jak ja.

Całkowita wartość mojej wersji pudełka Glossybox to ok. 103zł

Shiny natomiast prezentuję się następująco:
Bardzo podoba mi się nowa szata graficzna - lekka i zarazem elegancka. W mojej wersji pudełka były:

1)Dermika Wygładzająca baza pod makijaż - edycja limitowana, produkt pełnowymiarowy, wg karteczki 17zł za 10ml
Żałuję że nie poczekałam i kupiłam bazę z Paese, mimo to cieszę się że dostałam tą, bo Dermikę lubię i toleruję, a ich produktu jak dla mnie bardzo ładnie pachną.

2)Paese LINEA Automatyczny Eyeliner, produkt pełnowymiarowy, 23zł
Czarna kredka zawsze się przyda, jeśli trzyma się wystarczająco dobrze to nada się do rysowania kresek:)

3)Delawell Oliwka do paznokci, produkt pełnowymiarowy, 29zł za 15ml 
Ja mam wersję złotą i jestem bardzo zadowolona z jej obecności bo oliwki takiego typu uwielbiam:) Nie wiem co prawda jak sprawdzi się opakowanie z pipetą (wolę roll-ony), ale i tak bardzo się cieszę.

4)Bioliq Jeden z kosmetyków do pielęgnacji twarzy, produkt pełnowymiarowy, 15zł
Dostałam krem nawilżająco-matujący do cery mieszanej 25+, przyda się na lato

5)Evree Wygładzający peeling do stóp, produkt pełnowymiarowy, 10zł za 75ml
Peeling do stóp mam, ale ten, na szczęście ma długą datę ważności więc poczeka na swoją kolej.

No i bonusy:)
W tym miesiącu subskrybentki dostali prezent w postaci kosmetyku kolorowego+pędzla irmy La Rosa. Ja otrzymałam podkład mineralny w odcieniu 57 Honey oraz pędzel do podkładu (rzekomo pasujący lecz zaznaczono na nim że przeznaczony do podkładów płynnych), zestaw jest wart ok. 50zł.
+dodatkowo otrzymałam bon wartościowy na zakupy w BingoSpa na 50zł (warunkiem jest dokonanie zakupów na min. 100zł co i tak nieźle:))

Do Shiny jestem nastawiona nieco bardziej pozytywnie - zazwyczaj dostaję ciekawe produkty nieznanych mi firm, które od razu chcę wypróbować i nie muszę się martwić o datę ważności.

Całkowita wartość pudełka Shinybox wraz z bonusem (nie wliczając bonu) ok. 144zł 

Chcę także pochwalić się świetną nagrodą w konkursie Be Shiny, którą dostałam od Shinybox w tym miesiącu, bardzo trafili w mój gust:)
W tym miesiącu powiedziałabym że pudełka obu firm są fajne gdyby Glossy poświęcali więcej uwagi klientom i ich uwagom. Tak więc w tym miesiącu wygrywa firma, która szanuję zdanie swoich klientów - Shinybox.


P.S. Przypominam też o rozdaniu :)

9 komentarzy:

  1. Początkowo miałam zamówić BG, ale po przejrzeniu ich strony i tego jak reagują na zarzuty klientek- to zwyczajnie mi się odechciało. Fakt, że mają może ciut bardziej luksusowe kosmetyki, ale SB za samo podejście do klientów otrzymuje dużego plusa. A krem pod oczy z Bioliq świetny. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że Shiny bardziej zależy na klientach, dotychczas mieli chyba jedną wpadkę i od razu rozwiązali problem

      Usuń
  2. Baza Dermika dla mnie rewelacja. Wygładza buzię, która robi się po tej bazie aksamitna, bez zmarszczek - jak wyprasowana. Na to nakładam podkład z tej samej serii - pielęgnujący i moja twarz wygląda super- jest wygładzona i wyglądam młodziej. Nakładanie tej bazy i dotykanie potem skóry to sama przyjemność. Polecam !!!
    nie wiem czy sprawdza się z innymi podkładami bo stosowałam z tą bazą tylko podkład z Dermiki.

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję wygranej, ja w różnych konkursach u Shiny wygrałam wszystkie podukty te co ty z wyjątkiem Organique i bardzo żałuję;p też bym je chciała wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję:) Ten peeling jest bardzo fajny - już go wypróbowałam

      Usuń
  4. Nie miałam nigdy żadnego z tych pudełek, póki co nie planuję w sumie zakupu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. z tego pudelka byłam bardzo zadowolona, szczegolnie z bazy dermiki - wczesniej nie uzywalam azy pod makijaż ale teraz jest dla mnie kosmetykiem niezbędnym ! buzia po zastosowaniu bazy wygląda o wiele lepiej polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również bardzo podpasowała ta baza i jak dla mnie jest lepsza od tej z benefit :)

      Usuń
    2. tak potwierdzam baza jest bardzo fajna, przede wszystkim nie roluje sie jak większość baz silikonowych a super rozprowadza, rozświetlona ta baza twarz wygląda rewelacyjnie. Bazy z benefit nie probowalam :)

      Usuń