czwartek, stycznia 23

Recenzja: Maska na dłonie L'biotica

Maska wpadła mi w ręce całkiem niedawno - wygrałam ją w konkursie na FB L'Biotica. Byłam bardzo ciekawa tego produktu, więc z testami nie zwlekałam długo. Zainteresowanych zapraszam na recenzje:)

Kilka słów od producenta: Dzięki nowoczesnej technologii substancje aktywne zawarte w masce są doskonale wchłaniane i wnikają nawet w głębokie warstwy skóry. Maska w postaci rękawiczki spełnia rolę filtra, który w połączeniu z ciepłotą ciała stopniowo uwalnia aktywne składniki i pomaga wnikać im w głębokie warstwy skóry. Efekt widoczny  już po pierwszym użyciu – skóra dłoni jest widocznie zregenerowana, nawilżona i jedwabiście gładka. Dla uzyskania trwałych efektów zabieg należy powtarzać 1-2 razy w tygodniu.

Sposób użycia: Dokładnie umyj i osusz dłonie. Otwórz opakowanie i nałóż maskę – rękawicę odpowiednio na prawą i lewą dłoń. Aby wzmocnić działanie kosmetyku, można na wierzch założyć dodatkowe bawełniane rękawice. Pozostaw na dłoniach ok. 20-25minut. Zdejmij maskę z dłoni, nadmiar substancji odżywczych delikatnie wmasuj. Nie ma potrzeby ponownego mycia rąk.

Skład (INCI):  Aqua, Glycerin, Cetyl Ethylhexanoate, Sesamum Indicum Seed Oil (Olej sezamowy), Olea Europaea Fruit Oil (Oliwa z oliwek), Simmondsia Chinesis Seed Oil (Olejek jojoba), Propylene Glycol, Sodium Hyaluronate, Urea, Collagen, Butyrospermum Park (Masło Shea), Calendula Officinalis Flower Extrakt (Wyciąg z nagietka), Chamomilla Recutita Flower/Leaf Extract (Wyciąg z kwiatów i liści rumianka), Portulaca Extract (Wyciąg z portulaki), Carthamus Tinctorius Seed Extract (Wyciąg z krokosza), Helianthus Annuus Seed Extract (Wyciąg z nasion słonecznika), Caprilyc/Capric Triglecyride, Polysorbate, Cetyl Alcohol, Betaine, Glyceryl Stearate SE, Triethanolamine, Disodium EDTA, Panthenol, Dipotassium Glycyrrhizate, Hydrolized Oat Protein, Rosemarinus Officinalis Leaf Extract (Rozmarynowa oleożywica), Honey Extract, Petrolatum Dimethicone, Sorbitan Sesquioleate, Phenoxyethanol, Mathylparaben, Carbomer, Salicylic Acid (Kwas Salicylowy), Propylparaben, Tocopheryl Acetate, Butylparaben, Centella Asiatica Extract (Ekstrakt z wąkrotki azjatyckiej), Parfum, Avena Sativa Kernel Extract.

Opakowanie: Dość typowe jak na taki produkt - opakowanie z folii w kartonowej okładce:



W saszetce znajdujemy 2 rękawiczki:

Warstwa wewnętrzna rękawiczek nie jest nasączona płynem, lecz czymś bardziej kremowym, co sprawia że aplikacja jest zdecydowanie przyjemniejsza.
Tak wyglądają rękawiczki po założeniu:
 

Działanie: Ogólnie nie byłam nastawiona zbyt pozytywnie, stosowałam już takie produkty innych firm i nie było po nich większego efektu. Na początku zachwyciły mnie rękawiczki - warstwa zewnętrzna nie jest plastikowa i (co najważniejsze! :P) da się w nich obsługiwać urządzenia dotykowe (telefon, touchpad). Jedynym minusem jest brak naklejek regulujących obwód rękawiczki bo nieco się zsuwają. Zapach jest jak dla mnie przyjemny, ale jest dość mocny, co może niektórym przeszkadzać. Po 25 minutach rękawiczki zdjęłam i wsmarowałam nadmiar (o dziwo, dobrze się wchłonął). Od razu po aplikacji dłonie miałam miękkie i gładkie, ale byłam pewna, że efekt utrzyma się jedynie do pierwszego mycia... Myliłam się! Dzisiaj już trzeci dzień po stosowaniu, a ja wciąż czuję różnicę. Plus także za to, że maseczka świetnie nawilżyła skórki i mam wrażenie że nawet wzmocniła nieco paznokcie.  Mimo że zabieg do najtańszych nie należy zamieram czas od czasu fundować sobie taką przyjemność.

Cena: 9-11zł

9 komentarzy:

  1. Potwierdzam u mnie efekt także utrzymuje się kilka dni. Dłonie są dobrze nawilżone, wygładzone o wiele lepiej niż po kremie. Będę powtarzać ten zabieg bo dla takich efektów warto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam pojęcia, że taki produkt istnieje. Kupię na pewno i to jeszcze jutro - stan moich dłoni jest opłakany...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać jak u Ciebie się sprawdził:)

      Usuń
  3. CHCE TO! o mamo, jakie cudooooooo!

    OdpowiedzUsuń
  4. przydałoby mi sie cos takiego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jak piszesz maska na dłonie l'biotica działa nawet kilka dni po aplikacji i to jest w niej najlepsze, że efekt nie znika tak szybko ja po innych maskach tego typu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za fajną recenzję - zachęciłaś mnie do stosowania tych rękawiczek :) A gdzie dostanę produkty L'biotica oprócz Internetu?

    OdpowiedzUsuń