poniedziałek, lutego 3

Recenzja: Exclusive Cosmetics - SPA dla stóp

Natrafiłam na tę maseczkę w Auchan, a że lubię takie gadżety to nie powstrzymałam się przed jej kupnem.... Hit czy bubel? Zapraszam na recenzję:)
Kilka słów od producenta: SPA dla stóp w postaci skarpetek nasączonych kompleksem aktywnych składników to innowacyjna i niezwykle intensywna kuracja regenerująco-nawilżająca stworzona z myślą o profesjonalnej pielęgnacji Twoich stóp. Zawarte w składzie masło shea posiadające substancje tłuszczowe, witaminy E i F sprawia, że zniszczona skóra stóp szybciej się regeneruje, odzyskuje gładkość i staje się odpowiednio odżywiona. Masło shea wyraźnie wygładza, zmiękcza i nawilża suchy, popękany i zrogowaciały naskórek stóp oraz pięt. Olejek z drzewka herbacianego, działa antybakteryjnie i przeciwgrzybiczo na skórę stóp. Mięta pieprzowa posiada właściwości dezodorujące i odświeżające. Poprawia kondycję naskórka, wygładza go i uelastycznia, zmniejsza potliwość stóp, likwidując nieprzyjemny zapach. Proteiny kaszmiru sprawiają, że skóra staje się gładka, miękka i elastyczna. Obecny w składzie mocznik  o właściwościach silnie nawilżających, zmiękczających i regenerujących poprawia gładkość i jędrność skóry a także zapewnia jej odpowiednie nawilżenie.


Sposób użycia: Dokładnie umyj i osusz stopy. Ostrożnie wyjmij skarpetki z opakowania i nałóż je na stopy. Zamknij szczelnie skarpetki za pomocą dołączonego paska samoprzylepnego. Po 20-30 minutach zdejmij skarpetki, pozostałą na stopach warstwę wmasuj, aż do pełnego wchłonięcia w skórę. Dla uzyskania optymalnych efektów kuracji stosuj kremy do stóp Exclusive Cosmetics.

W opakowaniu znajdujemy szczelne foliowe opakowanie:

W opakowaniu: skarpetki + naklejki

W plastikowej skarpetce znajduję się druga warstwa, nasączona płynem

Plus za naklejki, wiadomo, rozmiary mamy różne:) Nie polecam chodzenia w tych skarpetkach - są naprawdę śliskie.

Działanie: Wpakowałam na siebie skarpetki, odczekałam 30 min, posłusznie wmasowałam pozostałość i... no właśnie, maska spisała się równie dobrze jak mój krem do stóp, który stosuję codziennie na noc. Po wieczornym prysznicu z cudownego działania nie pozostało nic (w odróżnieniu od kremu :)) Moim zdaniem podobne gadżety mają być bardziej treściwe, lecz na tym produkcie się zawiodłam - nie jest wart swojej ceny.

Dostępność: Drogerie internetowe i Auchan.

Cena: ok. 14zł

11 komentarzy:

  1. Szkoda, że produkt się nie sprawdził... Myślałam właśnie niedawno o tym zakupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama biorę się za zakup podobnego kosmetyku, ale zawsze wypada coś ważniejszego do kupienia ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. 14 zł to nie mało jak na produkt, który nie spełnia naszych oczekiwań.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie chyba nie wart swojej ceny. Szkoda że się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, fajny pomysł a wielkie rozczarowanie

      Usuń
  5. Nigdy nie używałam takich masek na stopy, sięgam tylko po kremy póki co, ale kusi mnie zakup skarpetek peelingujących, o których ostatnio było dość głośno na blogach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam skarpetki peelingujące Tony Moly i nie zrobiły nic. Moczyłąm stopy, czekałam na łuszczenie, ale nic się nie działo:(

      Usuń
  6. Ja kiedyś kupiłam te skarpetki myśląc, że to te peelingujące czyli trafiłam na nie raczej przez przypadek. I byłam zadowolona, bo jednak skóra była miękka i nawilżona. Po kąpieli nic się nie zmieniło. Faktycznie, nie wolno w nich chodzić, bo można orła wywinąć :-)
    Ale same skarpetki polecam.

    OdpowiedzUsuń