niedziela, lutego 23

Wyprzedaż part 1

Nadszedł w końcu czas gdy przejrzałam swoją szafę i stwierdziłam że czas zrobić miejsce na kolejne kosmetyki więc serdecznie zapraszam na moją pierwszą wyprzedaż :) Większość kosmetyków jest nowa, w razie zainteresowania proszę zgłaszać się w komentarzu lub na maila podanego w profilu - na pewno się dogadamy :)


Kolorówka

 1. Róż FreshMinerals, 5g, kolor Venice, Nowy
2. Błyszczyk IsaDora Smooth'n Shine, 8ml, kolor 30 Praline, Nowy
3. Paese Diamentowy Cień do powiek, kolor 18, Nowy

4. Róż Kryolan dla Glossybox, 2,5g, kolor Glossy Rosewood, Nowy



5. Paese Adore Volume Lash Mascara, Nowy


Lakiery do paznokci
1. La Rosa, 10ml, kolor 106, Nowy

2. IsaDora Wonder Nail, 6ml, kolor 606, Nowy

4. Pen do zdobienia paznokci Ollie Nails, 4,8mlx2, kolor srebrno-czerwony, Nowy

Na razie to wszystko, mam nadzieję, że komuś coś z tego się przyda :)

19 komentarzy:

  1. Ile za podkład i pędzel z La Rosy oraz cień z Garshki? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy, mam nadzieję że uda Ci się je sprzedać!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile za fioletowy MiniMe, paletkę cieni z bazą i miniaturkę Lirene? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 35 zł za całość - lakierek dorzucam za free :)

      Usuń
    2. Ooo, super! A dałoby się przetrzymać dla mnie te rzeczy do 12-go lub 13-go marca? Mam wtedy przypływ kasy, a obecnej trochę niewiele zostało i muszę uważać żeby nie skończyć jedząc same chińskie zupki XD W każdym razie, wzięłabym na 100%. Chyba że wcześniej znajdzie się kupiec, to wtedy już Twoja decyzja komu sprzedasz :)

      Usuń
    3. Spoko, zarezerwuję Ci te rzeczy :)

      Usuń
    4. Aaa! Zastrzel mnie! Piszę do Ciebie maila!

      Usuń
  5. Róż Kryolan dla Glossybox, 2,5g, kolor Glossy Rosewood, Nowy

    Czy jest nadal aktualny? jeśli tak, za ile? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualny, 20zł+wysyłka, może być? :)

      Usuń
    2. Może być :) Odezwę się po weekendzie, dobrze? :)

      Usuń
    3. Oki, pewnie uda mi się wysłać róż po 11 listopada, mam nadzieję, że nie będzie to dla Ciebie za późno :)

      Usuń
    4. Wysłałam maila :) Czekam na dalsze instrukcje.
      Wysyłka po 11 listopada jest OK. Umawiamy się na polecony priorytet?

      Usuń