wtorek, marca 25

Kosmetyki Babci Agafii bez SLS i parabenów

W poprzednim poście podałam listę kosmetyków z serii "Przepisy Babci Agafii" z certyfikatem ICEA. Teraz kolej na listę kosmetyków nie posiadających certyfikatu ICEA, ale bez SLS i parabenów.
Szampony:
1. Gęsty szampon wzmacniający do włosów cienkich i łamliwych
2. Czarny szampon przeciwłupieżowy
3. Domowy szampon na każdy dzień
4. Miękki szampon do włosów farbowanych
5. Specjalny szampon do włosów wypadających
6. Objętość i puszystość
7. Przeciw wypadaniu włosów
8. Blask i siła
9. Wzmacniający
10. Regenerujący
11. Odżywczy


Odżywki:
1.Gęsty balsam wzmacniający do włosów cienkich i łamliwych

2. Domowy balsam na każdy dzień

3. Miękki balsam do włosów farbowanych

4. Specjalny balsam do włosów wypadających

5. Objętość i puszystość

7. Przeciw wypadaniu włosów

8. Blask i siła

9. Wzmacniający

10. Regenerujący

Płyny do kąpieli:
1. Energia i witaminy
2. Antystresowy



3. Odżywienie i regeneracja
4. Młodość skóry 
5. Antycellulitowa
6. Na sen
...i tyle. Reszta kosmetyków z tej serii oprócz tych z ICEA posiada SLS lub parabeny. 
Niedługo też przeanalizuję Planetę Organicę, Naturę Siberica itd - ciekawskie zapraszam na resztę postów.

Jeśli nie znalazłaś swojego kosmetyku na tej liście nie oznacza to, że jest niedobry. To jest jedynie informacyjny post, nie sugeruję który kosmetyk jest dobry/niedobry lub uczula/nie uczula - jest to kwestia indywidualna!

3 komentarze:

  1. Mam ochotę na maskę drożdżową Agafii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś domowy balsam Babuszki Agafii, bardzo go polubiłam, nawet mam jego recenzję na blogu. Teraz od prawie 2 lat stosuję balsamy na propolisie Babuszki i też jestem zachwycona.
    Afery zawsze były i będą, a ja nie wierzę, że producent może np. całkowicie zafałszować skład produktu, szczególnie w UE, gdzie wszystko jest kontrolowane. I najważniejsze jest chyba to, czy dany kosmetyk nam służy. Ja nie zamierzam rezygnować ze stosowania rosyjskich kosmetyków, szczególnie tych do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy wszystkie kosmetyki Babuszki Agafii nie są testowane na zwiezętach? :)

    OdpowiedzUsuń