czwartek, kwietnia 17

ShinyBox Kwiecień 2014 - Fit and Shape

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kolejnym pudełkiem - tym razem Shinybox edycja Fit and Shape. Co myślę o zawartości? Zapraszam na posta :)

Mnie, akurat, taka szata graficzna nie zachwyca, ale wielu dziewczynom się podoba...
Moja wersja pudełka wygląda następująco:
Po kolei:
1. Clarena Diamentowy krem liftingujący do twarzy na dzień, miniaturka 30ml, koszt pełnego produktu 99,99zł/50ml, czyli wartość produktu ok. 60zł
Znowuż krem, nie wiem kiedy je wszystkie zużyję... aczkolwiek lubię Clarenę, moglibyśmy dostać coś innego...

2. Mythos&Flax Żel pod przysznic & Gąbka antycellulitowa z luffy, mini produkty, koszt pełnego zestawu 66,00zł, myślę że wartość miniaturki ok. 30zł
Zestaw pasuje do tematu edycji, i jestem ciekawa tych produktów, jeszcze nic z mythos nie miałam.

3. Donegal Lakier do paznokci & Naklejki, pełen produkt, koszt zestawu od 12zł
Dostałam lakier w nie najgorszym kolorze i tańsze naklejki. Wartość mojego zestawu to ok. 12zł.

4. Syis Ampułka antycellulitowa, miniaturka 10ml, koszt pełnego produktu 50zł/30ml, czyli wartość produktu ok. 16zł
Ok, produkt pasuje do edycji. Na tym zalety się kończą. Co potrafi zdziałać jedna ampułka? tym bardziej że po otwarciu powinnam od razu ją zużyć... no to testy na całego...

5. Rexona Antyperspirant Aloe Vera, pełen produkt, koszt 12zł 
Dezodorant zawsze się przyda, ale... niepokoi mnie ta tendencja dodawania past do zębów, dezodorantów, tak niedługo zejdziemy na tampony...

Bonusy:
1. Synchroline Zestaw kremów do twarzy i ciała, tylko dla stałych subskrybentek i pakietów, 4 próbki - 3 do ciała i 1 do twarzy, koszt pełnego produktu 51zł/szt, nie wiem ile tu ml, myślę że wartość próbek ok. 10zł
Zawsze dostawaliśmy próbki, które nie były traktowane nawet jako prezent, a tu... nie wiem, spróbuję, zobaczę, a nuż powalą mnie na kolana.

2.Make up Store, Kosmetyk do makijażu, tylko dla stałych subskrybentek, pełen produkt, koszt od. 49zł/szt
Ja dostałam fioletowy cień i mi w sumie to pasuje, zważywszy na to, że komuś się przytrafiła nawet czarna szminka

Dodatkowo można było wylosować babeczkę do kąpieli, ja, niestety, nie miałam szczęścia.

Dostałam także kilka zniżek i rabatów oraz plakat z wypisaną kalorycznością kilku potraw.
No cóż, jestem bardzo zniesmaczona... Mimo że zużyję wszystkie produkty, byłam chyba zbyt pozytywnie nastawiona. Żadne to Fit... Kampania reklamowa jak najbardziej udana, ale czy coś poza tym?.. Nawet nie mam jak to skomentować...

Wartość pudełka ok. 190zł

Może macie odmienne zdanie i pudełko Wam się podoba? :)

20 komentarzy:

  1. Przerost kampanii reklamowej nad faktyczną zawartością pudełka....

    OdpowiedzUsuń
  2. To pudełko to niewypał.Myślałam,że będzie równie dobre jak marcowe.Tragedia :/ ampułka na raz, maleńki krem, antyperspirant (w razie gdyby ktoś przypadkiem w domu nie miał) -_-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że chociażby w maju się postarają...

      Usuń
  3. Szczerze mówiąc, to tym razem słabo im wyszło...A już lakier i naklejki do paznokci w pudełku fit, to raczej kit :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogólnie czuję się trochę za stara na paznokcie w kratkę, no chyba że to jest fit :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. no, czekam na kolejna "higieniczną" niespodziankę =\

      Usuń
  5. Poziom promocji pudełka rzeczywiście niewspółmierny do jego wartości. Przez chwilę nawet żałowałam że nie mogę zamówić, ale teraz już chyba nie żałuję - za bardzo "fit" to ono nie jest. Komuś trafiła się czarna szminka w boxie? Rety... Ale niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na fb dziewczyna podała zdjęcia czarnej szminki z pudełka... na początku łudziliśmy się że ta szminka zmienia kolor, ale jest po prostu czarna... mimo że słucham metalu i czasem wybieram się na festy to nawet mi by ta szminka się nie przydała =\

      Usuń
    2. Ja tak samo, ale nie wiem czy odważyłabym się taką umalować na jakikolwiek koncert O_O Niby można wykorzystać do corpsepaintu i przerobić się na panów z Immortal, ale w boxie kosmetycznym to i tak średnio miła niespodzianka. Mija się z ideą pudełka :/

      Usuń
    3. Uważaj, bo jeszcze podsuniesz im pomysł dodania czarnej szminki do męskiego pudła :D

      Usuń
  6. A zastanawiałam się czy nie kupić, kusili mnie rabatami za pierwszy zakup ich pudełka w marcu, kusili kampanią. Jednak zabrakło mi funduszy i dobrze, że tak się stało...

    OdpowiedzUsuń
  7. Tragiczne, myślalam ze się porycze jak otworzyłam :( a te próbki kremów... Żenada

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta... mam podobne zdanie. Zawód na całej linii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie czytam Twoją recenzję :) ja już nawet nie miałam ochoty robić zdjęcia i cokolwiek pisać :(

      Usuń
  9. Jak by nie liczyć, to pudełko na pewno jest warte mniej niż 190zł!

    A poza tym totalna porazka. Zawiodłam się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze liczę wg. kartki, oczywiście rynkowo pewnie z 1/2 wartości :)

      Usuń