wtorek, czerwca 17

beGlossy (Glossybox) czerwiec 2014 - Nadmorski szyk

Witajcie,
W tym miesiącu beGlossy o Morskiej tematyce. Czy faktycznie jest "morskie"? :) Zaprzaszam
Tak prezentuje się zawartość:

Сzyli po kolei:
1. Absolute New York, Perfecting Eyeshadow Primer 7,9g, pełen produkt, cena ok.20zł
Lubię bazy pod cienie, na razie nie znalazłam lepszej od Artdeco, ale kto wie, może ta się również dobrze sprawdzi.

2. Benefit Cosmetics, They're real mascara, miniaturka 3,0g, cena pełnego produktu ok. 119zł/8.5g, czyli wartość miniaturki ok. 42zł
Już posiadam taką samą miniaturkę z zestawu Benefit, ale bardzo lubię ich kosmetyki i, mimo, że tusz nie jest dla mnie nowością, bardzo się z jego obecności cieszę.

3. Clarena, Caviar Slim Balm, miniaturka 30ml, cena pełnego produktu ok. 55zł/200ml, czyli wartość miniaturki ok.8zł
Kolejny balsam wyszczuplający, który mi się raczej nie przyda.

4. Olay, Total Effects Krem CC, 50ml, pełen produkt, cena ok.44.99zł
Wydaje mi się za ciemny i nieodpowiedni na mój wiek, ale muszę sprawdzić skład. 

5. Pierre Rene, Color Balm Orchidea Touch, 2g, pełen produkt, cena ok.11zł
Dostałam pomadkę w kolorze różu. Mam nadzieję, że nie będzie to wściekły róż na ustach.

+prezenty:

6. Kamill, Krem do rąk i paznokci Intensiv, miniaturka 30ml, cena pełnego produktu ok. 7.99zł/100ml, czyli wartość miniaturki ok. 2.4zł 
Miałam ten krem, lubię, dobrze go znam, miniaturka przyda się do noszenia w torebce, w sumie fajnie że coś takiego dostałam.

7. La Roche-Posay, Anthelios XL SPF50+, miniaturka 3ml, cena pełnego produktu ok. 70zł/50ml, czyli wartość miniaturki ok. 4.2zł
Jeszcze jeden fluid, nie wiem czy nie za ciemny.

Podsumowując, pudełko lepsze niż majowe, ale dużego wrażenia na mnie nie wywarło. Jedyną nową marką jest dla mnie Absolute New York. Nie rozumiem też dlaczego edycja ma nazwę "Nadmorski szyk", bo powiązań do morza jakoś się nie dopatrzyłam. Poza tym, produkty na pewno zużyję i być może znajdę wśród nich jakąś swoją perełkę (i oby tak było).

Wartość pudełka: ok. 133zł

A Wy, co sądzicie o pudełku Glossy w tym miesiącu?

4 komentarze:

  1. a mi zawartość bardzo się spodobała :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ok, nie mam nic przeciwko by taki poziom się utrzymał, z tym że akurat w moje potrzeby w tym miesiącu nie trafili :)

      Usuń
  2. Świetna jest baza pod cienie Lime Crime :)

    OdpowiedzUsuń