środa, czerwca 18

Shinybox czerwiec 2014 - edycja jubileuszowa

Witajcie,
W tym miesiącu Shiny obchodzi drugie urodziny w związku z czym naobiecywano nam sporo dobroci... Czy sprostali wyzwaniu? Zapraszam :)
Zawartość mojego boxa wygląda następująco:

W pudełku znalazłam:
1. Estre Belle, Maseczka kolagenowa w kremie, miniaturka 15ml, cena pełnowymiarowego produktu to ok. 131zł/50ml, czyli wartość miniaturki ok. 39zł
Skład nie jest najlepszy, aczkolwiek nie będę się wypowiadać negatywnie póki nie spróbuję, a nuż rewelacyjna ta maseczka jest. Ogólnie maski lubię więc na plus

2. Organique, Peeling solny, produkt pełnowymiarowy, cena ok. 40zł/200g
Bardzo lubię peelingi Organique, ale jednak uważam że peelingów do ciała dostajemy ciut za dużo (na przemian z żelami pod prysznic i balsamami do ciała). Ogólnie jestem zadowolona z obecności tego peelingu, ale rośnie mi już spory zapas takiego typu produktów.

3. Syis, Gąbeczka Make-Up Blender, produkt pełnowymiarowy (a jak że inaczej?), cena ok. 50zł/szt
Jak dla mnie najciekawszy produkt z całego pudełka. Mimo że jestem straszna gadżeciara, nie miałam okazji przetestować Beauty Blendera, ani żadnego z jego naśladowców i tu taką okazję mam i bardzo się cieszę że w końcu na własnej skórze sprawdzę czy warto w coś takiego inwestować.

4. Dove, Antyperspirant invisible dry anti-white marks, produkt pełnowymiarowy, cena ok. 15zł/200g 
Podziwiam, że po tylu negatywnych zdaniach na temat obecności antyperspirantów w pudełkach wciąż się w nich pojawiają. Jeszcze nie zużyłam tych dwóch Rexon, a tu, proszę, jeszcze Dove. No ok, używam antyperspiranty, ale uważam że dodanie takich produktów do pudełka nie do końca wiąże się z ich ideą.

5. Marion, Serum do włosów narażonych na działanie wysokiej temperatury, produkt pełnowymiarowy, cena ok. 10zł/30ml
Od kiedy moje włosy są nieco dłuższe zdarza mi się czasem wyprostować je lub wysuszyć suszarką, więc serum się przyda, zobaczymy jak sobie będzie radził.

+ prezenty:

6.  Sylveco, Odżywcza pomadka z peelingiem (w innej wersji płatki kolagenowe pod oczy) +zestaw próbek, cena ok. 9zł/szt
Jestem bardzo ciekawa tej pomadki, i cieszę się że dostałam właśnie ten produkt.


7. Aflofarm, MOSQUITERUM Spray ochronny przeciwko owadom, pełen produkt, cena ok.11zł/100ml
Dodatkowy prezent rozlosowany wśród VIPów. Mimo kilku niepochlebnych opinii (Spray na komary w Shinyboxie?!) cieszę się że tu się znalazł. Jest to produkt ziołowy i jestem ciekawa jak się sprawdzi, więc jako prezent jest ok:)

+zniżka do Dermika Fashion & SPA -10%

Ogólnie jestem zadowolona. Wszystkie produkty mi pasują i chętnie je przetestuję. Najsłabszym ogniwem tego pudełka jest antyperspirant, mam nadzieję że więcej takiego typu produktów w pudełkach nie zobaczymy. Poza tym nie mam się do czego przyczepić (mimo że się bardzo staram :))

Wartość pudełka z prezentami ok. 175zł 

Zamówić pudełko lub subskrypcję, a przy okazji pomóc mi w zbieraniu gwiazdek można wchodząc przez LINK  

A Wy, skusiliście się na Shiny w tym miesiącu? Co sądzicie o zawartości?

12 komentarzy:

  1. Właśnie myślę, czy zamówić dla peelingu Organique:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś bardzo dawno temu pomadkę z peelingiem i później nie mogłam już nigdzie takiej znaleźć, teraz już wiem gdzie szukać ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co, fajna? Bardzo jestem ciekawa jak to działa :)

      Usuń
  3. Mniej-więcej połowa pudełka podobałaby mi się. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podobało ale do dave ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne pudełeczko no i znizka na moje ulubione zabiegi Dermika ! Polecam wykorzystac ta zniżkę ich zabiegi sa świetne - wyprobowalam wiele i każdy spełnia zapewnienia salonu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez uwielbiam zabiegi dermika wiec moa zniżkę wykorzystałam - polecam zabiegi sa swietne :)

    OdpowiedzUsuń