poniedziałek, lipca 21

#Relacja: Warsztaty NUXE

Witajcie :) Dziś przychodzę do Was z relacją warsztatów NUXE dla blogerek co odbyły się w środę 16 lipca w H15 Boutique.
Gdy dostałam maila od Pani Marty z zaproszeniem zaczęłam się zastanawiać co wiem o marce NUXE i wtedy doszłam do wniosku że posiadałam tylko dwa produkty tej marki - olejki Huile Prodigiuos i Huile Prodigiuos OR (z drobinkami). Byłam oszołomiona faktem, że praktycznie nie znam produktów tej marki (obecnej w Polsce już od 2004 roku) i postanowiłam skorzystać z zaproszenia by dowiedzieć się więcej.
Spotkanie zaczęło się od prezentacji Pani Moniki Samborskiej (Ambasadorki marki NUXE) i Pani Magdaleny Gajewskiej (Brand Managera NUXE), dotyczącej kluczowych momentów historii rozwoju firmy oraz jej zasad.
Następnie zaś, rozpoczęła się prezentacja nowej linii kosmetyków pielęgnacyjnych Merveillance expert przeznaczonej dla osób od 40 roku życia.

Eksperci marki NUXE zaobserwowali zmiany zachodzące w skórze diabetyków związane z wcześniejszym starzeniem się skóry i wpływ glikacji białek w skórze właściwej. Wyróżniono białko odgrywającą kluczową rolę w utrzymaniu integralności struktury w skórze - wimentynę, oraz wprowadzono innowacyjną formułę przeciwzmarszczkową działającą w dwóch kierunkach: Antyglikacji (chroniącym) i Deglikacji (naprawczym).
Odkryciem marki NUXE jest wykorzystanie w kosmetykach pielęgnacyjnych wyciągu z nowego kwiatu posiadającego świetne zdolności regeneracyjne i nigdy nie stosowanego w kosmetykach - Liliowca.
Seria Merveillance expert składa się z pięciu produktów: Serum do twarzy, Kremu pod oczy, Kremu na dzień dla skóry normalnej i mieszanej, Kremu na dzień dla skóry suchej oraz Kremu na noc.
Cała seria dostępna będzie w aptekach od 1 września 2014r (we Francji jest dostępna już od stycznia).
Po wykładzie mieliśmy mały quiz z nagrodami :)
A następnie chwilę do pogadania z ekspertami i między sobą, wypróbowanie kosmetyków z innych dostępnych serii oraz poczęstunek :)

Na końcu chciałam podziękować marce NUXE za możliwość zapoznania się z ich kosmetykami, Pani Marcie Szulc z agencji Efekt!PR za zaproszenie, Paniom Monice Samborskiej i Magdalenie Gajewskiej oraz wszystkim obecnym na wydarzeniu ekspertom i przedstawicielom marki za wyjaśnienie pojawiających się w trakcie wykładu i po nim pytań odnośnie produkcji NUXE, a także obecnym na wydarzeniu dziewczynom - było bardzo miło wszystkich poznać :)

Jestem bardzo ciekawa efektów po nowej serii kosmetycznej i już nie mogę się doczekać aż moja mama je przetestuje (jako osoba która jest w wieku odpowiednim by zdać wiarygodną relację dot. działania) :) Recenzja tych produktów z pewnością ukaże się na blogu.

P.S. A oto co czeka na przetestowanie :)
A Wy, znacie markę NUXE? Macie swoje ulubione produkty?

7 komentarzy:

  1. znamy i lubimy hihi, fajnie było się spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D też bardzo się cieszę że się spotkaliśmy :)

      Usuń
  2. oby więcej takich spotkań ;) rewelacja! Ja jestem zauroczona zapachami i konsystencją produktów zwłaszcza kremów do twarzy i balsamów do ciała marki NUXE :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem takiego zdania co do spotkań :) Linia Nirvanesque również świetnie pachnie, już przymierzam się do zakupu=\

      Usuń
  3. nie znam marki, ale kiedyś się na pewno skuszę na ich suchy olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również nie znam tej marki, nie miałam nic od nich, ale suchy olejek jest już słynny :)

    OdpowiedzUsuń