poniedziałek, lipca 21

#Recenzja: Shinybox lipiec 2014 - Summerstory

Witajcie! Przychodzę dziś do Was z lipcową edycją Shinybox - Summerstory. Co w nim znalazłam? Zapraszam :)

Nowa edycją swoją nazwą do niczego nie zobowiązuję, tym bardziej byłam ciekawa co znajdę w środku. Szata graficzna pudełka w tym miesiącu jak na mój gust jest fajna.

Zawartość prezentuje się następująco:
 Czyli po kolei:
1. Yasumi Ampułka pielęgnacyjna, produkt pełnowymiarowy, koszt ok. 13zł/3ml
Dostałam ampułkę z kolagenem morskim, która ma nawilżyć, napinać i odżywiać cerę. Nie wiem czy w pudełkach znajdą się też inne rodzaje. Podobnie mamy ją stosować rano i wieczorem pod krem, ale nie wiem na ile może starczyć 3ml.  Ogólnie chętnie wypróbuję.

2. Etre Belle Longlasting Eye Shadow Pen, produkt pełnowymiarowy, koszt ok. 59zł/szt, 1.7g
Ogólnie na stronie Etre Belle cień obecnie kosztuje 33zł. Dostałam cień w kolorze różowym nr. 05. Nie do końca odpowiada mi ten kolor, kredka dostępna jest w 6 odcieniach i każdy inny podoba mi się bardziej od tego co dostałam, tak więc nie wiem czy mi się przyda.

3. Glazel Lakier winylowy do paznokci, produkt pełnowymiarowy, koszt ok. 25zł/szt, 10ml 
Dostałam lakier w kolorze fuksji nr. 604. Nie przepadam za fuksją, aczkolwiek sprawdzę a nuż się przekonam.

4. Bingospa Chłodzący żel po opalaniu z aloesem, produkt pełnowymiarowy, koszt ok. 24zł/100g
To akurat coś co zawsze w upały się przyda i z tego produktu cieszę się chyba najbardziej.

5. Jeden z trzech:
  - Floslek Pomadka ochronna do ust z filtrem UV 14SPF, produkt pełnowymiarowy, koszt ok. 6zł/szt.
  - Venita Pomadka ochronna do ust z filtrem UV 6SPF, produkt pełnowymiarowy, koszt ok. 6zł/szt.
  - Dermo Pharma Płatki kompres 4D, produkt pełnowymiarowy, koszt ok. 6zł/szt.
Ja dostałam pomadkę Venita z filtrem 6 SPF. Wolałabym pomadkę z Floslek ze względu na wyższy filtr, ale ta też może być.

Dodatki:
-Wśród klubu VIP rozlosowano w tym miesiącu Próbkę Anfani Nierafinowane Masło Shea, nie wiem ile ta próbka ma pojemności, na oko ok. 5ml, produkt pełnowymiarowy ma 100 lub 200ml, i koszt mniejszego ok. 30zł, więc próbka warta jest ok. 1,5zł.     
-Zniżka Etre Belle 15%
-Voucher EyeMaster na 100zł
-Rabat w sklepie Kopalnia Kosmetyków na 10%

Ogólnie mam mieszane uczucia. Produkty nie są złe, ale prezent dla klubu VIP to jakaś kicha. W dodatku prezent był rozlosowywany więc nie każdy go dostał, a obiecywano nam na początku że co miesiąc będziemy dostawali dodatkowy produkt jako stałe subskrybentki. Mam nadzieję że Shiny w przyszłym miesiącu się poprawi. 

Wartość pudełka wg. karteczki ok. 130zł

A Wy co sądzicie o Shinybox w tym miesiącu?

21 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc, to jak dla mnie słabo. W zasadzie żaden z tych kosmetyków mnie nie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nie zainteresował, Jedyne co mi się podoba to szata graficzna pudełka.

      Usuń
    2. No ciekawego faktycznie nic nie ma, ale moim zdaniem jakiejś porażki też nie ma

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. W glossy z tego co widzę podobnie słabo, albo i gorzej, więc jedyne że nie ma co żałować, że ta subskrypcja a nie inne.
      Oby w sierpniu się popisali!

      Usuń
  3. Myślałam, że z Glazel będzie jakiś cień :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też... Tym bardziej że takiego opakowania lakierów Glazel nigdy nie widziałam =\

      Usuń
  4. Nie jest najgorzej ale szału też brak ;) Przeciętnie :D Ciekawe kiedy doleci moje, niebawem powinien być kurier ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. BIEDA Z NEDZA te pudełko. Dobrze, że nie zamówiłam a miałam ochotę bo kusili tymi 5 pełnowymiarowymi produktami. MASAKRA

    OdpowiedzUsuń
  6. mówiąc szczerze to nic specjalnego :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlatego właśnie nie zdecydowałam się na co miesięczny Shinybox bo te pudełka raz świetne, a raz zupełna kicha. Prezenty dla klubu VIP nie postarali się

    OdpowiedzUsuń
  8. Po fantastycznej zapowiedzi siedziałam jak na szpilkach czekając na kuriera, kiedy pokićkali adres zrobiłam raban i miałam dość burzliwą wymianę zdań z nimi. Co do pudełka moim zdaniem nie zachwyca, kolor lakieru dostałam trupi, w ogóle słyszałam, że niektórym prześwituje inna nazwa spod etykiety, na szczęście na moim widnieje tylko jedna i nic podejrzanego tam nie mam sprawdź czy i u Ciebie jest wszystko ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się nie podoba natomiast kolor cieni co dostałam...jakoś słabo sobie wyobrażam makijaż oka w różowym wydaniu =\

      Usuń