czwartek, lipca 9

#Recenzja: Rok ze szczotką Clarisonic

Witajcie, 
Minął rok odkąd zostałam posiadaczką słynnej szczotki Clarisonic Mia 2 w kolorze Blue Moon. Jakie są moje spostrzeżenia? Zapraszam :)
Na wstępie powiem, że ze szczotki jestem zadowolona i nie żałuję zakupu - widzę wyraźną poprawę mojej cery, jest rozświetlona, gładka i dobrze oczyszczona. Mam jednak kilka własnych spostrzeżeń, na które chciałabym zwrócić uwagę szczególnie osobom zamierzającym szczotkę zakupić:

1. Zakup
Szczotka niestety tania nie jest, a zakup na serwisach typu allegro lub ebay wiąże się ze sporym ryzykiem zakupu podróbki. Na szczęście pracownicy Sephory mają zniżkę 40% i ich właśnie polecam szukać. Minusem jest to, że zakup w danej Sephorze musimy dokonać osobiście i w ściśle określonych godzinach, ale za szczotkę z pewnego źródła wydamy niecałe 400zł.

2. Żel do mycia twarzy
Mi dołączony żel nie podpasywał bo wysuszał skórę, lecz do stosowania ze szczotką nadaje się każdy żel odpowiedni do naszego typu skóry. Jedyna uwaga jaką mam - nie warto żelu oszczędzać, za sucha szczotka - drapiąca szczotka. 

3. Clarisonic a cera naczynkowa
Jak wiecie posiadam cerę naczynkową, ale Clarisonic sytuacji wcale nie pogarsza - nie zauważyłam negatywnych zmian w tym kierunku. Uczulam jednak, że dzieje się tak wyłącznie w moim przypadku, w każdym razie zalecam konsultację dermatologiczną!

4. Zwężaj pory!
Nie oszukujmy się, osoby z cerą idealną rzadko decydują się na zakup takiego urządzenia. Ja swoje zakupiłam z celem zwalczania czarnych kropek na nosie i brodzie i mam tu jedna radę:  niezależnie od tego czy posiadasz szczotkę Clarisonic, Foreo czy inną za wiele one nie zmienia jak nie będziesz stosowała preparatów zwężających pory. Często można spotkać się z opinią, że szczotki pozostawiają kratery na twarzy, że po odstawieniu pory zapchane są z powrotem. Owszem, bo szczotka ma za zadnie jedynie je wyczyścić, o zwężenie porów musimy zadbać same. Tematu doboru kosmetyków nie ruszam - to od Ciebie zależy czy będzie to glinka, krem, serum czy też krem wodny. Ja obecnie stosuję It's skin effector PO Formula

5. Koniecznie wymieniaj szczoteczki co 3-4 miesiące
Zaniedbanie grozi wypryskami ( i to w najlepszym wypadku)

Jak już wspomniałam na wstępie - szczotkę polecam i, mam nadzieję, że ten post pomoże podjąć decyzję o jej zakupie. Nie należy jednak wymagać od szczotki do twarzy cudów, tym bardziej że do pielęgnacji twarzy sama szczotka nie wystarczy :)

A Wy, macie w domu szczotkę soniczną?

17 komentarzy:

  1. Ja nad zakupem waham się od dłuższego czasu. W sumie znacznie chętniej sięgnęłabym po Lubę, bo ciągle mam wypryski i szczotka mogłaby je roznieść po całej twarzy. Tylko że Luna strasznie droga, dlatego ciągle wstrzymuję się z zakupem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też, mimo że posiadam Clarisonica, zastanawiam się nad Luną mini. Jak się wyczai rabat w Dougim 25% to już nie jest tak źle :)

      Usuń
    2. Nawet kiedyś była promocja na nie, trochę ponad 400zł kosztowały - tylko nie pamiętam czy wersje mini czy szarpnęli się z taką promocją na te większe wersje. Pewnie mini :) Żałuję, że wtedy nie kupiłam.

      Usuń
  2. Wydaje się ciekawa :) Ja na szczęście nie mam większych problemów z wypryskami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie uzywałam jeszcze takich gadżetów, ale coraz częściej o nich czytam i zaczynają mnie coraz bardziej interesować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz więcej jest też urządzeń, więc łatwo można coś sobie dobrać :)

      Usuń
  4. Ciekawy wynalazek. Dla mnie się nie nada ze względu na to, że w ogóle nie mogę używać żeli do mycia twarzy i wody (według tego, co słyszałam na dermokonsultacjach - jedynie płyny micelarne), ale dla innych to może być fajna propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę od dawna o tej szczotce, koszt jest duży a nie mam większych problemów ze skórą, chciałabym jednak bardziej o nią dbać. Fajnie, że nadal działa nic się nie popsuło i jesteś z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używam i nie korci mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie wyniki konkursu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki konkursu pojawią się w środę na blogu i FB - jeszcze nie sprawdziłam wszystkich zgłoszeń :)

      Usuń
  8. Nie mam, ale może kiedyś uda mi się kupić. :)

    OdpowiedzUsuń