środa, marca 16

Spotkanie blogerek w Lublinie

Witajcie,
Dziś opowiem Wam o spotkaniu blogerek zorganizowane przez Monikę (http://nieczyporowska.blogspot.com) i Justynę (http://mamaolenki.com/), które miało miejsce w Lublinie 12 marca w salonie urody Olwin

Spotkanie odbyło się w salonie Olwin mieszczącym się w galerii Gala. Na początek zapoznałyśmy się z ofertą i wybrałyśmy sobie zabieg. Miałam zamiar poddać zabiegowi usuwania naczynek, ale niestety katar pokrzyżował moje plany :( 
Po konsultacji zdecydowałam się na zabieg Sonofreza, czyli wprowadzenie substancji aktywnych wgłąb naskórka
Najpierw przemiła Pani zmyła z mojej twarzy makijaż i zrobiła peeling (zwykle nie lubię jak ktoś dotyka mnie po twarzy, ale masaż przeprowadzony w trakcie zabiegu był baaardzo przyjemny)
Następnie rozprowadzono mi po twarzy żel z witaminą C uszczelniający naczynka
...i przeprowadzono masaż ultradźwiękowy za pomocą specjalnego urządzenia
Po zabiegu twarz wygląda na wypoczętą i jest mocno nawilżona. Polecam każdemu :)
Później dziewczyny po kolei miały czas na zabiegi, a dla mnie przyszedł czas na plotki i prezenty od sponsorów :)
 
 
Zostałyśmy także dogłębnie poinstruowane o innych zabiegach i pielęgnacji skóry.
Chciałam więc jeszcze raz podziękować Justynie i Monice za zaproszenie, salonowi Olwen za świetny zabieg i wszystkim sponsorom (Sayen, Pilomax, Dermaglin, Revitalash, Pumis SPA, Rimmel oraz BraBijou).
A oto lista blogów dziewczyn biorących udział w spotkaniu, na które serdecznie zapraszam:)
Organizatorki:
Pozostałe uczestniczki:
http://mamikpisze.pl/
http://zafrikooo.blogspot.com

Pozdrawiam,
Ania 

7 komentarzy:

  1. Fajnie było Cię poznać :) Szkoda, że nie zostałaś jeszcze na kawkę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, czas gonił :( mam nadzieję, że kiedyś jeszcze wszyscy skoczymy razem na kawę :)

      Usuń
  2. Oh, tak, też sobie przypomniałam jakie to fajne, gdy to ktoś się Tobą zajmuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama z chęcia bym się zrelaksowała i poddała takiemu zabiegowi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łeee mogłaś dać znać że byłaś w Lbn : ) fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń