środa, marca 9

#Recenzja: Pomadki Gosh Velvet Touch - Czy matowa szminka musi wysuszać usta?

Witajcie,
Dziś opowiem o swoim kolejnym doświadczeniu z kolorówką firmy Gosh. O trwałym Eyelinerze w żelu pisałam TU, czy pomadki matowe, poznane na tej samej edycji SoB, również podbiły moje serce?

 http://donotrefreeze.com

Kilka słów od producenta: Gładka pomadka o jedwabistej konsystencji i super połysku. Duża koncentracja pigmentów daje intensywny i długotrwały kolor. Zawiera witaminę E, olejki roślinne oraz filtry przeciwsłoneczne.

Skład: OCTYLDODECANOL, PENTOEYTHITYL, TETRAISOSTERARATE, CAPRYLICCAPRIC, TRIGLYCERIDE, POLYTHYNEL, ETHYLHEXYL, ISONONANOATE, ISONAMYL LAURATE, CI77891, TITANIUM DIOXIDE, C12-15, ALKYL BENZOATE, CERA ALBA/BEESWAX/CIRE DABEILLBE, HYDROGENATED, MICROCRYSTALINE CERA, KAOLIN, CI77491, OXIDES, CI77742, MANGANESE VIOLET, SYNTHETIC BEESWAX, COPERNICA CERIFERA CERA, COPERNICA CERIFERA (CARNAUBA), WAX\ CIRE DE CARNAUBA, CANDELILLA CERA, EUPHORBIA CERIFERA (CANDELILLA) WAX, CINE DE CANDELLILA, HYDROXYOCTOCOSANYL, HYDROHYSTEARATE, SILICA, ETHYLHEXYL PALMITATE, TRIHYDROXYSTEARIN, CI77492\ IRON OXIDES, AROMA\FLAVOR, CI77499\IRON OXIDES, TALC, TOCOPHEROL, CI15850 RED 6 LAKE, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, ASCORBYL PALMITATE, SILICA DIMETHYL SILYLATE, BUTYLENE GLYCOL, CAPRYLYL GLYCOL, PHENOXYETHANOL, SODIUM HIALURONATE, BENZYL ALCOHOL, HEXYLENE GLYCOL.


Opakowanie: Wygodne opakowanie, typowe dla tego typu produktu. Tubka jest matowa, z przyjemnego w dotyku materiału, nie otwiera się w torebce.


Moja opinia: Edycja zawiera niewiele kolorów, wśród których znajdziemy kilka odcieni czerwieni i brązu. W moje ręce wpadły dwa z odcieni - nudziak 01 Baby Lips oraz ciemna czerwień  06 Raspberry. O ile pierwszy kolor po prostu nie nadaje się do mojego typu urody, to drugi jest strzałem w dziesiątkę.  Pierwsze, na co chcę zwrócić uwagę to zapach kosmetyków - obłędnie pachną pralinkami. Pigmentacja również jest na wysokim poziomie zarówno w ciemnym jak i cielistym odcieniu. Trwałość pomadek jest zaskakująco dobra, potrafi wytrzymać bez poprawek na prawdę długo, aczkolwiek musimy uważać spożywając posiłki. Kolejnym ogromnym dla mnie plusem jest fakt, że szminki nie wysuszają ust: ogólnie bardzo podoba mi się efekt matowych ust, ale do tej pory wszystkie wypróbowane przez mnie szminki matowe wysuszały mi usta na wiór w ciągu kilku dni. Tu tego efektu nie zauważyłam, co niezmiernie mnie cieszy, tym bardziej że efekt matowości wcale nie ucierpiał. Czy polecam? Jak najbardziej, jeśli zależy Wam na matowej pomadce nie wysuszającej ust.

Cena: ok. 30zł

9 komentarzy:

  1. Wszystkie kolory wpadły mi w oko. Dobrze że pomadka nie wysusza ust :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne odcienie ;)
    podoba mi sie ;) szczególnie ta ciemna ;)
    Mogę prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście?? Bardzo mi to pomoże ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam swoją ulubioną matową szminkę z Avonu, która na szczęście nie wysusza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie idcienie i cena też kuszaca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w sumie nie mam jeszcze matowej pomadki - może czas to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kompletnie nie znam tej marki, ale chętnie poznam w końcu. Pomadki wyglądają ciekawie.
    Pozdrawiam,
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę ciężko trafić na matową pomadkę, która nie wysusza ust. Bardzo często, jeśli już na takową trafimy, okazuje się, że z matem ma ona niewiele wspólnego. Koniecznie muszę zapoznać się z tą linią szminek GOSH:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurczę 100% , że wyląduje w mojej torebce już się nie mogę doczekać! Będzie pięknie się prezentował z moim nowym różem z Butterfly, takim jaśniutkim , wiosennym. Właśnie ostatnio czytałam artykuł o tym, że warto dobierać pomadki do różu, a ta będzie pasować idealnie :)

    OdpowiedzUsuń