czwartek, czerwca 18

#Recenzja: Poszukiwania trwałego eyeliner zakończone. Gosh Xtreme Liquid Gel Eyeliner

Witajcie, 
Dziś będzie o moim ulubieńcu ostatniego miesiąca - eyelinerze w żelu Gosh. Zapraszam :)
Kilka słów od producenta:  Pewność efektu trwałego i precyzyjnego konturu oczu przez 13 godzin. Gładka, żelowa formuła oraz miękki aplikator umożliwią rysowanie ultra cienkich lub bardzo śmiałych (grubych) linii- jak profesjonalista. Szybkoschnąca formuła stabilnie utrzymuje się na powiekach nie tworząc smug.
Dostępny w dziewięciu koloracj. Mój to 06 Plum.
Posiada wygodny aplikator, dzięki któremu nawet taki laik jak ja poradzi sobie z narysowaniem kreski.

Moja opinia: Eyelinera, który nie odbijał by mi się na górnej powiece, nie rozmazywał się i nie spływał z oczu szukałam od dawien dawna. Przez moje ręce przeszły też różne kredki, flamastry, linery w pisaku. Wypróbowałam produkty z różnych półek cenowych. Nakładałam linery na bazę, pudrowałam powieki, pryskałam utrwalaczem. Ale efekt zawsze był ten sam - maksymalnie po godzinie miałam kreskę podwójną. Eyeliner Gosh otrzymałam na warsztatach nadmorskich SoB w maju i szczerze nie spodziewałam się, że pozytywnie mnie zaskoczy. Pomyślałam sobie "Ot, kolejny rozmazywacz". Mimo wszystko postanowiłam dać mu szansę i nie żałuję. Po wyschnięciu (a schnie na prawdę szybko) spokojnie trzyma się przez ok. 10h (dłużej nie sprawdzałąm), mogę nawet potrzeć oko - nic się z nim nie dzieje. Kolor też nie blaknie przez cały czas. Mimo że jest nie do zdarcia łatwo się go zmywa płynem do demakijażu bez pocierania. Do minusów zaliczyć mogę to, że, akurat w przypadku mojego koloru, żel jest dość rzadki i nie da się narysować kreski za jednym pociągnięciem oraz uczucie minimalnego ściągnięcia powieki po aplikacji. Ale wybaczam mu wszystko za efekt jaki daje i niesamowitą trwałość.

Cena: ok. 35zł/1.7ml

Znacie markę Gosh?

8 komentarzy: