niedziela, maja 31

#Relacja: Warsztaty SoB nad morzem, czyli o mojej przygodzie kosmetycznej słów kilka

Zeszły weekend spędziłam miło, fantastycznie i, z pewnością nierutynowo :) A byłam tym razem na warsztatach kosmetycznych Secrets of Beauty - porozmawiajmy o urodzie nad morzem w Jastrzębiej Górze


W chwili gdy zobaczyłam ogłoszenie o warsztatach pomyślałam, że nie mam szans. Lecz czas mijał, lista rezerwowa pozostawała otwarta i pomyślałam sobie "Przecież nic nie tracę!" Zgłosiłam się. Byłam wielce zaskoczona, gdy Michał się do mnie odezwał. Wybrał mnie, blogerkę-żóltodzioba! Chwila namysłu i jest - jadę! 
Na bilety na pociąg jednak okazało się nieco za późno. A tu nie ma miejscówek, a to za późno, a to za wcześnie... Na szczęście odezwała się do mnie Weronika. Razem z Ewą jadą z Łodzi, a ja akurat będę w tych okolicach, i do Wawy nie muszę wracać. W miłym towarzystwie czas zleciał nie wiadomo kiedy.
Na miejscu przywitał nas hotel Natura Park przy ulicy Rozewskiej 44 w Jastrzębiej Górze, położony w malowniczej okolicy. Od sympatycznej Pani Recepcjonistki odebrałam kluczyki od mojego pokoju, który dzieliłam z Dorotą. 
Gdy już się nieco ogarnęłam, okazało się że ominęło mnie spotkanie z założycielką i właścicielką marki ILUA, o czym bardzo żałuję :(
Sobotni poranek zaczął się pięknie - od nowej fryzury stworzonej przez Bożenę (Podziwiam umiejętności!)

A potem było mocno warsztatowo. Zaczęliśmy od spotkania z Panią Prezes marki Biolonica Magdaleną Zwolińską. Po prezentacji nowego kremu, stworzonego we współpracy z uczestnikami poprzednich edycji SoB, główna technolog Agnieszka Stateczna-Mędrek opowiedziała nam o olejkach w pielęgnacji codziennej i pomogła nam ukręcić własny krem. Zabawy przy tym było sporo, lecz nasz z Dorotą budyń ciągle w krem się nie zmieniał, ale na szczęście, dało się go uratować (Dzięki serdeczne, Olu!)



Kolejną godzinę spędziliśmy w świecie kosmetyków Verona, bardziej cenioną za granicą niż u nas, co mnie dziwi, bo oferta jest bardzo ciekawa. Poznaliśmy także filozofie marki i nowe produkty, które mogliśmy wypróbować na miejscu.

Potem za pomocą Margarety z Craft'n'beauty tworzyliśmy własne woski zapachowe używając olejków o dość nietuzinkowych nazwach :) Zaczerpnęliśmy też informacji o rodzaju olejków i wosków, a także o technologii produkcji.


Następnie Panie Ewa i Ola zaprosiły nas na spotkanie z firmą GOSH. Za ich pomocą dowiedziałyśmy się jak uzyskać idealne brwi i usta, wymodelować twarz i ukryć niedoskonałości. Mieliśmy też szansę poznać kilka prototypów nie dostępnych jeszcze na polskim rynku.

A potem nadszedł czas na to, co zawsze pragnęłam zrobić, ale ciągle się bałam - naklejanie sztucznych rzęs. Zdarzało mi się naklejać je koleżankom, ale sobie - nigdy. Na szczęście za pomocą przedstawicielek-konsultantek marki Eylure udało mi się tego dokonać. Rzęsy od razu pokochałam za świetny wygląd i komfort noszenia. (Wiedzieliście że te rzęsy są z naturalnych włosów?)


Ostatnią tego dnia była prezentacja marki Elegant Touch - sztucznych paznokci w trzech wersjach - samoprzylepnych, mocowanych na klej lub taśmę. Duża różnorodność i naturalny wygląd od razu mnie zachwycili, na plus również świetnie dopasowany kształt paznokci.


Po warsztatach i obiedzie wybraliśmy się z Dorotą podziwiać pejzaże nadmorskie. Nie obyło się tu bez stromych zejść, ale szczęśliwie dotarliśmy na miejsce, niczego sobie nie uszkodziwszy :)

Po spacerze wybrałyśmy się na małe spotkanko integracyjne do pokoju Ewy i Weroniki, gdzie dołączyła do nas również Justyna i jej chłopak. Po dużej dawce śmiechu wróciliśmy do swojego pokoju dopiero o 2 w nocy, gdzie padłam na pysk i wyłączyłam się aż do rana. 

Po pysznym śniadanku i małym spacerze w niedzielę, z wielkim bagażem wrażeń i lekkim smutkiem wyruszyłyśmy w drogę powrotną. Do domu, gdzie czekali na mnie mąż, praca i miłe wspomnienia z krótkich nadmorskich wakacji.

Pragnę jeszcze raz podziękować Michałowi za cudownie spędzony czas, świetna organizację i słodkości :) Firmie Biolonica jako głównemu sponsorowi i wszystkim markom biorącym udział w warsztatach (Dzięki Wam teraz jestem mądrzejsza, ładniejsza i dopielęgnowana!:)), a także wszystkim uczestnikom, których poznałam. Ole! :)
P.S. Wielkie dzięki Bożence z bloga mama-trojki.pl za udostępnienie zdjęć :-*

23 komentarze:

  1. Bardzo się ciesze Aniu, ze Cie poznałam, ten weekend był wspaniały jak rzadko kiedy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni się z Tobą zgadzam i też się bardzo cieszę :) I dzięki za zdjęcia, Kochana :)

      Usuń
  2. Wygląda na to, że zdobyłaś nowe fajne doświadczenia i znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo się Cieszę że Cie poznałem i że tworzyłaś z nami wszystkimi klimat Sob :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jak się cieszę :) Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się zobaczymy

      Usuń
  4. Oj, trzeba przyznać, że spotkanie było mega! No ale to nie pierwsze Secrets of Beauty, poprzednie edycje były równie udane :)
    Mam nadzieję, że znów się spotkamy jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesienne już powoli się organizują :) więc myślę, że będzie się działo :D jak zawsze zresztą na Sob :) Olee :)

      Usuń
    2. To akurat moje pierwsze Sob, ale pewnie na poprzednich edycjach też sporo się działo :) Też mam taką nadzieję :)

      Usuń
  5. I na każdym blogu starszą moje łapy koślawe :D hahaha Co tu ukrywać spotkanie było zajebiste ;) I być może do następnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, od razu koślawe, ładne są, dlatego je umieściłam :) Było świetnie, mam nadzieję, że się jeszcze kiedyś zobaczymy :)

      Usuń
  6. Kochana fantastycznie było Cię poznać :) Mam nadzieję że jeszcze kiedyś się spotkamy Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo się cieszę że Cię poznałam :) Również mam taką nadzieje :-*

      Usuń
  7. Ojj jak patrzę po zdjęciach i relacjach to żałuję, że musiałam zrezygnować.. Chętnie bym się nauczyła naklejać sztuczne rzęsy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo dużo się działo. Okazało się że naklejanie rzęs nie jest takie trudne :)

      Usuń
  8. Gratuluję :) Na pewno zdobyłaś wiele doświadczenia i nowej wiedzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna wycieczka :) Chętnie wzięłabym udział w takim spotkaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj zapisać się przy kolejnej edycji - każdy ma szansę :)

      Usuń
  10. Świetne spotkanie, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. miło było Cię poznać :)

    a SOB jak to SOB było świetne! :D

    OdpowiedzUsuń