wtorek, maja 26

#Recenzja: Skóra miękka i pachnąca - solny peeling Organique

Witajcie,
Dziś przychodzę do Was z recenzją peelingu solnego z masłem Shea marki Organique.
Kilka słów od producenta: Pachnący winogronami peeling solny o nowej, ulepszonej recepturze oczyszcza, odświeża skórę i przygotowuje do dalszej pielęgnacji. Kryształki soli delikatnie masują, złuszczają zrogowaciały naskórek, stymulują i przyspieszają spalanie tkanki tłuszczowej. Masło Shea, oleje: kokosowy i sojowy zapewniają komfort użycia, natłuszczają, zmiękczają i wygładzają skórę w trakcie zabiegu.

Skład(INCI): Sodium Chloride, Glicyne Soya (Soybean) Oil, Ethylhexyl Cocoate, Cetearyl Alcohol, Cocos Nucifera Oil, Beeswax, Butyrospermum Parkii (Sheabutter), Parfum, Tocopherol.

Opakowanie: Zakręcany plastikowy słoiczek imitujący szkło 

Sposób użycia: Zwilżyć dłonie, nałożyć peeling na skórę i masować, następnie dokładnie spłukać. UWAGA: peeling zawiera w swoim składzie naturalne oleje. Na jego powierzchni może wytworzyć się warstwa olejowa zabezpieczająca produkt przed wysychaniem, jest to naturalny proces przy tego typu produkcie i nie ma wpływu na jego jakość. W przypadku znacznego rozwarstwienia wystarczy produkt delikatnie zamieszać. Zalecana temperatura transportu oraz przechowywania do 30°C.  

Moja opinia: Mimo że wolę peelingi cukrowe (nie szczypią skóry jak dostają się do drobnych ranek) ten peeling przypadł mi do gustu. Dość mocno ściera naskórek i, zgodnie ze składem, jest dość tłusty. Produkt pachnie obłędnie, posiada odpowiedni rozmiar cząsteczek ścierających, ale, oczywiście, najważniejsze jest działanie i z tym peeling radzi sobie bardzo dobrze.  Po zabiegu skóra pozostaje dobrze nawilżona i gładka - dla osób bez szczególnych problemów skórnych stosowanie balsamu po zabiegu nie jest konieczne. Peeling jest dość wydajny, mi opakowanie 200g wystarcza na ok 2 miesiące przy stosowaniu go raz w tygodniu.

Cena: ok. 37zł/200g

14 komentarzy:

  1. Ja też bardzo polubiłam te peelingi, zwłaszcza ten o zapachu len i grejpfrut :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wypróbować grejpfrutowy, dawno już za mną chodzi

      Usuń
    2. Podobał mi się dużo bardziej niż bambusowy :)

      Usuń
  2. Nawet mam ochotę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię Organique, ale te peelingi solne mi śmierdzą, cukrowe maja dużo lepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie? Jak dla mnie ten pachnie bardzo przyjemnie, ale to raczej kwestia gustu :)

      Usuń
  4. Dawno nie miałam solnego peelingu... myślę, że ten by się fajnie sprawdził!

    OdpowiedzUsuń
  5. Boje się solnych peelingów, za to cukrowe uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam go nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię kosmetyki organique, szczególnie jak peelingi są na bazie olejku i nie trzeba używać balsamu :)

    OdpowiedzUsuń