wtorek, maja 5

Moja wiosenna piramida pielęgnacji włosów+plan pielęgnacji

Witajcie,
Dzisiejszy wpis poświęcę zarodkom włosomaniactwa, na które nie miałam wcześniej za dużo czasu. W związku z pewnymi zmianami w życiu nieco zaniedbałam włosy i podczas ostatniej wizyty u fryzjera straciłam ich ok. 8cm, po czym stwierdziłam, że muszę w końcu wziąć się w garść i usystematyzować swoją pielęgnację.
Włosy mam falowane, średnio porowate, kondycja - średnia.
Od czego zamierzam zacząć:

W ramach danego planu zamierzam stosować:
Mycie:
1. L'Biotica szampon do włosów przetłuszczających się
Odżywianie:
1. Balsam Agafii Aktywator wzrostu
2. Balsam Belita Żywy jedwab do włosów osłabionych

3. Regenerująca maska Agafii dla wszystkich typów włosów z żółtkiem, cebulą i olejem łopianowym
4. L'Biotica Biovax maska Naturalne oleje
Wcierki:
1. Belita Serum łopanowe
2. Elfa Dr Sante Płynny Jedwab Serum na noc
 Serum na końcówki
1. Organix Coconut Milk
Peeling:
1. Natura Siberica Rokitnikowy Peeling do skóry głowy
Laminowanie:
1. Żelatyna+balsam :)
2. Marion Zabieg laminowania
Inne:
1. TT Elite
2. Masażer dla głowy
I na razie było by to na tyle. Mam nadzieję, ze dam radę trzymać się planu i w końcu wrzucę zdjęcie włosów. Trzymajcie za mnie kciuki :)

A jak wygląda Wasza pielęgnacja włosów wiosną?:)

8 komentarzy:

  1. U mnie lenistwo w pełni, pielęgnacja polega na tym, że używam tego co mam pod ręką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam....ale w tym miesiącu w końcu biorę się za siebie !:)

      Usuń
  2. Trzymam kciuki za duży wzrost!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widać po włosach, pielęgnacja świetna. :) Już dodałam sobie Twój blog i ogromnie się cieszę, że poznałam Cie osobiście. :) ) Buziaki i podziękowania za milo spędzony czas. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale Twoje włosy mi się bardziej podobają :-*

      Usuń
  4. Moja piramida wygląda podobnie tyle że nie stosuję proteinek bo nie mogę ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko przez 2 miechy zamierzam intensywnie je proteinować, potem będzie mniej :)

      Usuń