wtorek, kwietnia 28

O groszkowym wosku słów kilka: #Recenzja Yankee Candle Sweet Pea

Witajcie,
Dziś przychodzę do Was z recenzja wosku Yankee Candle Sweet Pea. Czy ten zapach przypadł mi do gustu? Zapraszam :)
Kilka słów od producenta: Wosk z kwiatowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: groszek pachnący, gruszka, brzoskwinia, frezja oraz drzewo różane.


Moja opinia: Wybierając zapach sugerowałam się nazwą - pachnący groszek nie kojarzy mi się z niczym konkretnym, a że kupowałam wosk w ciemno to stwierdziłam że zrobię sobie niespodziankę w postaci tajemniczego zapachu :) Dlatego też jak otrzymałam paczkę to od razu zaczęłam ten wosk obwąchiwać - i, niestety, groszek mi się nie spodobał, aczkolwiek postanowiłam dać mu szansę i wrzuciłam do kominka... i stał się cud! Nagrzany wosk powoli otwiera się nienachalną wonią słodkich ciasteczek, do której dołącza aromat brzoskwini i frezji. Gruszki i drzewa różanego w nim nie czuję. Zapach nie jest mocno intensywny, po zgaśnięciu kominka praktycznie od razu się ulatnia, ale ja takie delikatne zapachy lubię. Dla kogo polecam? Dla wielbicieli słodkości - nie tych duszących, lecz delikatnych i lekko owocowych.

Cena: ok.7zł/1szt w sklepie internetowym (ja swoje woski nabyłam w sklepie Goodies.pl)

A Wy, znacie ten wosk?

5 komentarzy:

  1. Ale masz słodki kominek! :) lubię słodkości, ale tylko takie świeże. Mam stoisko YC w pobliskim centrum handlowym to podskoczę jak będę miała chwilę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Tobie też przypadnie do gustu :-*

      Usuń