piątek, maja 13

#Recenzja: Gładkie ciało bez wielkiego wysiłku, czyli waniliowy peeling do ciała Eveline SPA! Professional

Jak wiele wiemy o firmie Eveline? Na takie pytanie na pewno większość odpowie "Mają kilka perełek wśród kosmetyków kolorowych i słynne odżywki do paznokci!". A jak ma się sprawa z pielęgnacją? Dziś na moim celowniku waniliowy peeling do ciała Eveline SPA! Professional.


Kilka słów od producenta: Ultranawilżający peeling do ciała z ekstraktem z wanilii łączy właściwości naturalnych wyciągów roślinnych oraz działanie unikalnych składników aktywnych, które głęboko nawilżają 5 warstw w głąb skóry. Formuła o zmysłowym zapachu wanilii delikatnie masuje, skutecznie złuszcza martwy naskórek, likwiduje uczucie suchości i nieprzyjemnego napięcia skóry. Dzięki zawartości wyciągów z miodu, lukrecji, kakao, dzikiej róży i aloesu odżywia skórę, regeneruje i dostarcza drogocennych witamin. Zaawansowane składniki aktywne: OLEJEK MIGDAŁOWY uelastycznia skórę, chroni przed czynnikami zewnętrznymi i pozwala jej zachować młody wygląd. OLEJEK ARGANOWY poprawia nawilżenie, gładkość oraz elastyczność naskórka. Odżywia, silnie regeneruje i wygadza skórę. MASŁO SHEA doskonale pielęgnuje suchą i bardzo suchą skórę, zapewniając optymalny poziom nawilżenia. BioHYALURON COMPLEX™ intensywnie i długotrwale nawilża, zapewnia spektakularne wygładzenie naskórka. UREA skutecznie i długotrwale nawilża, sprawia, że skóra jest miękka, gładka aksamitna w dotyku. Produkt testowany dermatologicznie.

Skład: 

Opakowanie: Wygodna tuba stawiana na nakrętce. Warto również nadmienić, że opakowania Eveline świetnie pachną produktem znajdującym się w środku. Zabierając peeling ze sobą w podróż długo nie mogłam zrozumieć czy przypadkiem nie wrzuciłam torebki zapachowej wraz z ubraniami, jednak później odkryłam, że to właśnie peeling tak mocno pachnie.



Moja opinia: W peelingu Eveline są drobinki kilku rozmiarów, ale żadne z nich nie są ostre. Aplikacja produktu jest bardzo przyjemna: peeling dobrze złuszcza i ujędrnia skórę, a piękny zapach potrafi stworzyć klimat salonu SPA nawet w najbardziej pospolitej łazience :) Ja funduję sobie taki zabieg raz w tygodniu by utrzymać efekt gładkiej skóry. Mimo moich problemów skórnych, nie uczulił mnie ani nie wysuszył skóry, co bardzo mnie cieszy, gdyż w końcu mogę liczyć na świetny efekt bez wydania fortuny.

Cena: ok. 17zł (dostępny m.in. w Rossmannie

A Wy, lubicie produkty Eveline?

5 komentarzy:

  1. szukam właśnie dobrego peelingu do ciała, może ten się u mnie sprawdzi! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa, mam nadzieję, że teraz Wam się czyta milej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ten zapach wanilii, naprawdę fajny! Dla łakomczuchów jak znalazł :) Coraz bardziej przekonuję się do Eveline – wydaje się, że marka prezentuje coraz wyższy poziom. Chociaż wkurzyli mnie wycofaniem zielonego kremu BB :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprawdzają się u mnie balsamy tej firmy, więc ciekawa jestem czy byłabym również zadowolona z peelingu :)

    OdpowiedzUsuń