niedziela, września 18

Beauty by Bloggers II edycja!

Witajcie,
Dziś przychodzę z długo oczekiwaną wiadomością dotyczącą drugiej edycji spotkania blogerek urodowych Beauty by Bloggers :) 

Tym razem naszym współorganizatorem jest salon Ministerstwo Urody - Ilona Nalewajka. Spotkanie odbędzie się 3 grudnia o godzinie 12.30 w Ministerstwie Urody pod adresem Piękna 5 w Częstochowie i, jak się pewnie domyśliliście, jest to spotkanie Mikołajkowe :)
Jak zwykle, zapraszamy do zgłaszania się beauty blogerek z całej Polski. Zgłaszać się możecie od dziś do 2 października włącznie, a potem w ciągu tygodnia przedstawię listę uczestniczek. Wystarczy że wyślecie zgłoszenie, zawierające adres bloga oraz odpowiedź na pytanie "Dlaczego chcesz wziąć udział w drugiej edycji BbB?" na maila beautybybloggers@gmail.com .
Ponieważ planujemy spotkanie na cały dzień, prawdopodobnie będzie wymagane niewielkie wpisowe na przekąski dla Was :)
Planujemy dla Was mnóstwo niespodzianek i już sami nie możemy się doczekać :) Zapraszamy również na nasz FB
To co, widzimy się w Częstochowie? :)

32 komentarze:

  1. Zapisz się koniecznie :) I nie dziękuję :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie za daleko, bawcie się dobrze

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią bym pojechała, ale też mi daleko :( Finansowo nie wydolę, może innym razem, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, szkoda że gdzieś nie bliżej :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłoszenie wysłane :) Więc czekamy na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi kusząco ale muszę się zastanowić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisywać się, a nie zastanawiać mi się tu :P

      Usuń
    2. Hahaha nie chcę się zapisać by później było ups nie mam z kim młodego zostawić

      Usuń
  7. Świetny pomysł, przejechałabym się ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, można pomarzyć o takich spotkaniu. Ale marzenia są po to, aby je spełniać! Przemyślę uzasadnienie i się zgłoszę :) Nie wiem jak z ewentualnym dojazdem, ale najwyżej wrócę z buta :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłoszenie wysłane :) z niecierpliwością czekam na listę

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłoszenie wysłane :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłoszenie wysłane, cudownie byłoby Was zobaczyć! :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale - z ogromną przyjemnością - zgłaszam się po raz drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam wielką ochotę na to spotkanie! Już wysyłam zgłoszenie i czekam na wyniki! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłoby mi bardzo miło uczestniczyć w tym spotkaniu. :) Zgłoszenie wysłane
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Też wysłałam - testuję moje szczęście :D
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajnie :) W sumie to nie tak daleko ode mnie :D

    OdpowiedzUsuń