czwartek, września 22

MakeUp Revolution Beach&Surf - brokat nie dla mnie

Witajcie,
Dziś będzie recenzja nieco nietypowa. Polecam i jednocześnie nie polecam produktu, który jest bohaterem dzisiejszego posta, a mowa będzie o MakeUp Revolution Beach&Surf.


 
 
Kilka słów od producenta: Makeup Revolution Beach & Surf Palette zawiera 12 cieni o doskonałej pigmentacji, idealne do wykonania zarówno dziennego makijażu jak i wieczorowego. Cienie nie osypują się i nie blakną, a ich aksamitna konsystencja sprawia, że doskonale się aplikują i rozcierają. Paleta Makeup Revolution Beach & Surf Palette to doskonała kombinacja odcieni jasnych, pastelowych.  

Paletę otrzymałam w wyniku losowania na wakacyjnym spotkaniu w Rybniku. Na początku bardzo podekscytowałam się zestawieniem kolorów tej paletki. Paleta mieści w sobie cienie o 12 różnych kolorach, od brązów po turkus. Kolory palety są zdecydowanie letnie, większość cieni jest brokatowych, i w tym właśnie tkwi dla mnie problem. 


Albo ja nie potrafię malować się sensownie cieniami brokatowymi, albo mi po prostu nie pasują. Poza tym nie ma na co narzekać - na bazie cienie trzymają się bardzo dobrze i się nie osypują, są drobno zmielone i dobrze napigmentowane. W dodatku świetnie się rozprowadzają i nie mam przy  nich najmniejszych oznak uczulenia. I, gdyby nie ten brokat, to na prawdę bym je polubiła.

Cienie dostępne są na oladi.pl w cenie ok. 18zł

Lubicie paletki Makeup Revolution? Co sądzicie o tej? :)

28 komentarzy:

  1. Ojjj - nie...Zdecydowanie nie jest,to moja gama kolorystyczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, ciekawy zestaw. Muszę się mu przyjrzeć "w naturze".

    OdpowiedzUsuń
  3. Spróbuj delikatnie muskać tylko środek powieki :) Powinno wyjść Ci coś ladnego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam, nic nie widać spod opadającej powieki :)

      Usuń
  4. Kolory są boskie ale rzeczywiście jedynie na plażową imprezę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe kolory :) ja średnio przepadam za cieniami brokatowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na żywo paletka prezentowała się fajnie. Cienie mają ciekawe kolorki, aczkolwiek też pewnie nieco nie przypadłby mi do gustu ten brokat. Ostatnio wolę maty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę maty, ale są osoby, którym w brokacie ładnie :)

      Usuń
  7. A mi sie te kolorki podobają. Zwłaszcza że jestem jak sroka, wszystko co się świeci to lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorry sami w sobie są ładne, ale wolałabym mieć tą paletkę w matach :)

      Usuń
  8. Nie przepadam za brokatowymi cieniami. Ładnie prezentują się w paletce! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uuuu... trochę niefajne. Ten niebieski wygląda naprawdę bardzo brokatowo.

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię cienie perłowe ale też tak jak Ty bez brokatu

    OdpowiedzUsuń
  11. też nie przepadam za brokatowymi cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory tych cieni jak dla mnie genialne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory mi się też podobają... ale bez brokatu :)

      Usuń
  13. Kolory ciekawe, ale brokat- niestety nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Z Makeup Revolution polecam palety czekoladowe - są naprawdę dobrej jakości :) Mnie brokat nie przeraża, chociaż nie mam zbyt wielu okazji, żeby go nosić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jeszcze interesują ich najnowsze piękne palety <3

      Usuń