czwartek, listopada 10

#Recenzja: Krem do rąk i paznokci Regital

Jak zapewne wiecie, marka Regital zachwyciła mnie swoją pomadką do ust, dlatego też postanowiłam wypróbować zestaw kremów do rąk - w większej i torebkowej wersji (jak widzicie, jestem gapą i na zdjęciu znalazł się tylko duży krem :)).

Czy krem sprawdził się u mnie? 
Kilka słów od producenta: Krem do rąk i paznokci Regital działa na bazie aktywnych składników, dobranych w taki sposób żeby przywrócić dłoniom i paznokciom zdrowy wygląd. Zawarty w nim olejek rycynowy wykazuje intensywne właściwości nawilżające. Witamina E odżywia, zmiękcza i działa antyoksydacyjnie chroniąc przed działaniem wolnych rodników. Keratyna odpowiada za odbudowanie skóry i płytki paznokciowej. Dzięki systematycznemu stosowaniu kosmetyku paznokcie mniej się rozdwajają. Ponadto wraz ze skórą są doskonale chronione przed szkodliwym działaniem czynników atmosferycznych i detergentów.
Skład:

Ogólnie jestem maniakiem kremów do rąk - mam po jednym w każdej torebce, na stoliku nocnym i na biurku. Ochronne, nawilżające - mam kremy do rąk dostosowane do każdej możliwej sytuacji życiowej. Ów krem, natomiast, ma za zadanie nawilżać, odżywiać i chronić skórę naszych dłoni. 

Przejrzymy więc wszystkie punkty. Z nawilżeniem krem dobrze sobie radzi, szybko się wchłania i pozostawia skórę miękką po jego stosowaniu. Co do odżywienia, to owszem, regularne jego stosowanie (w moim rozumieniu co ok. 2h :)) poprawi kondycję naszych dłoni. Co do ochrony skóry przed czynnikami zewnętrznymi to tu sprawy mają się trochę gorzej. Jak dla mnie jest dobry krem do stosowania w okresie późnej wiosny-wczesnej jesieni, jednak na zimę będzie za słaby. Krem tworzy cienką warstwę ochronną, jednak dla mnie, jako osoby z bardzo suchą skórą, to nie wystarcza. 


Krem Regital ma ładny kwiatowy zapach i lekką nietłustą konsystencję. 

Czy polecam krem do rąk i paznokci Regital? Tak i owszem, ale nie jako zimowy krem ochronny.

Cena za zestaw 100ml+40ml: ok 14 zł na stronie producenta

5 komentarzy:

  1. Raczej by się u mnie nie spisał, bo wolę nałożyć jedną grubą warstwę na noc, a w Krk mam bardzo wymagającą skórę dłoni ;/
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam ten krem, ale na zimę wolę jednak silniej nawilżający i odżywczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam, ale na razie mam zapas kremów do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obecnie moje ręce są narażone na sporo środków chemicznych, więc potrzebuję mocno regenerujących i silnie działających kremów.

    OdpowiedzUsuń
  5. pielęgnacja dłoni jest dla mnie bardzo ważna używam kremiku z mocznikiem a do paznokci oliwkę z semilaca :)

    OdpowiedzUsuń