sobota, stycznia 14

#Chińskie zakupy: Gamiss wishlist #2

Witajcie Kochani,
Dziś się spieszę do Was z kolejną wish listą ze sklepu Gamiss, gdyż ostatnie zamówienie było bardzo udane. Tym razem również będzie nieco gadżetowo, choć na stronie znajdziecie także sporo artykułów walentynkowych pod hasłami gamiss valentines giftsgamiss valentines day 2018 i valentines days .
Co kusi mnie tym razem?

Tak, pokazywałam już podobne podświetlane lusterko, jednak to (LED Light Desktop Touch Screen Cosmetic Makeup Mirror) ma także wstawkę z lusterka powiększającego, co dobrze się sprawdzi np. w makijażu oczu. 

Głośniki z wodą (Creative LED Light Dancing Water Music) - bardzo jestem ciekawa jak to wygląda na żywo i, oczywiście, jak gra. Nie mają wprawdzie subwoofera, tak jak większość takiego typu głośników, ale uwagę zdecydowanie przykuwają. 

Labirynt 3D (3D Maze 138 Levels) - wygląda niezwykle i z pewnością jest bardzo fajną zabawką na zimowe wieczory. Z opisu wynika, że posiada całe 138 poziomów i 3 poziomy trudności. Wydaje mi się, że zaciekawi nie tylko dzieci, ale i dorosłych.

Nietuzinkowy plecaczek z haftem (Fashionable Embroidery Ladies Backpack) - wydaje się być pojemny, a rzeczy z haftem to uwielbiałam zawsze. Odkąd pojawiła się u mnie pierwsza torebka hmong, pokochałam haftowane rzeczy jeszcze bardziej i ten plecak również wygląda bardzo fajnie i oryginalnie :)

Tak na daną chwilę wygląda moja wish lista :) A Wam wpadło coś w oko?

15 komentarzy:

  1. Plecak podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Plecak faktycznie jest bardzo ładny :) obserwuję - Kornelia W to ja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam już jedno podświetlane, solidne lustro z rewlon ale to też jest kuszące, np na dłuższe wyjazdy

    OdpowiedzUsuń
  4. lusterko ledowe mam, ale bez tego dodatkowego lusterka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio szukałam fajnego plecaka i ten wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te głośniki mnie zainteresowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie świetne to podswietlane lusterko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba tylko na lusterko mogłabym się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny plecak! Muszę taki sobie zamówić, aczkolwiek jestem również ciekawa tych głośników :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lusterko i głośniki przykuł moja uwagę 😍

    OdpowiedzUsuń
  11. Jako iż jestem maniaczką plecaków to plecak skradł mi serce <3

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ania Ty zawsze wynajdziesz jakieś perełki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj plecak z haftem nas powalił na kolana! <3

    OdpowiedzUsuń