środa, stycznia 11

#Chińskie zakupy: TwinkleDeals po raz pierwszy

Nowy rok, nowe chińskie zamówienie, tym razem z TwinkleDeals :) 

I tak samo z moim urodowym hobby związane :)
Już kiedyś wrzucałam swoją wish listę z tego sklepu i kilku innych, i na nich właśnie zobaczyć mogliście lampę do hybryd, która od dawna mnie ciekawiła. Nie jest to w 100% ledówka, tylko CCFL, którą od dawna chciałam wypróbować. 


Lampa dotarła cała i zdrowa, wszystkie diodki i lampka u góry świecą. 

Z tyłu znajdują się przyciski do sterowania czasem pracy lampy na 5/10/30sek. Lampka włączy się przy reakcji na ruch bądź przy dwukrotnym przyciśnięciu przycisku (co uważam za bardzo wygodne, gdyż przy wzornikach czasem jest problem by na czujki trafić).
Kolejna rzecz, którą zamówiłam, to mały nawilżacz powietrza w kształcie flakonika perfum

Zamierzam stosować go w pracy, gdyż zarówno ogrzewanie jak i chłodzenie mamy sterowane przez klimatyzacje, przez co powietrze jest bardzo suche, co nawet potrafi wywołać u mnie suchy kaszel. nawilżacz jest w kształcie flaszeczki perfum, i zasilany jest od usb (ale ni nie stoi na przeszkodzie by podłączyć go do gniazdka za pomocą przejściówki).

Dodatkowo, można nim sterować, gdyż na kabelku znajduje się przycisk do włączania/ wyłączania urządzonka i zmiany trybów (dostępne są dwa: ciągłą praca lub "psiki" co 20 sek).
Jest jednak mały minus: nawilżacz generuje "parę" poprzez jonizacje wody, która uprzednio trafia na gąbeczkę w patyczku mocowanym do nakrętki, co zwiększa jego podobiznę do flakonika perfum. Jednak patyczek ten nie sięga dna, przez co mając pojemność 300ml, korzystać możemy tylko z 270. Brak też automatycznego wyłączenia w przypadku wody, należy więc uważać by nie spalić nawilżacza. Uważam jednak, że przy swoich minusach jest bardzo fajny.
Kolejną rzeczą w paczce były naklejki na paznokcie, które wyglądają całkiem fajnie, jednak są nieco za duże jak na moją płytkę, więc zdecydowanie będę musiała je przyciąć.

I ostatnia rzecz to poszewka na poduszkę, która wykonana jest z syntetycznego, ale dość miękkiego materiału. 

Nadruk na poszewce nie jest pikselowaty i ogólnie jest całkiem dobrej jakości. Jak na poszewkę dekoracyjną jest ok.

Ogólnie jestem zadowolona z zamówienie, moim faworytem z niego zdecydowanie jest lampa :) A Wam się coś spodobało?

29 komentarzy:

  1. Najbardziej zaciekawiła mnie lampa do hybryd! <3
    Śliczna poszewka.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie ta lampa. Widze juz ja na któryms blogu i gdyby nie to ze mam 3 w domy to pewnie juz by byla u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ekstra lampa, mnie też by się taka przydała, moja ma tylko 3 punkciki świetlne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten nawilżacz powietrza genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lampa wygląda na solidną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam u siebie chiński market :) takie rzeczy też tam mają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo zainteresował mnie ten nawilżacz nawet nie wiedziałam że na ich stronie znajdę takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. LAMPA EXTRA ! <3 PREZENTUJE SIĘ NA BARDZO SOLIDNĄ

    OdpowiedzUsuń
  9. Lampa jest wystrzałowa! <3 A ten flakonik same mamy tylko troszkę inny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawilżacz wygląda mega świetnie! Niestety, nie zamawiałam nic z tej strony.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lampę już któraś osoba kupiła, wiec pewnie się dobrze spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się cały czas zastanawiam nad taką lampą do hybryd, ale właśnie bije się, że uszkodzi się w transporcie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydałaby mi się nowa lampa do hybryd. Ta wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. lampa chodzi mi po głowie od dłuższego czasu, może się w końcu skuszę

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe zamówienie. Bardzo ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Robisz bardzo ładne zdjęcia. Nigdy dotąd nie spotkałam się z takową lampą, ale wygląda obiecująco;) Jestem pewna, że Twoja poduszka jest bardzo wygodna:)
    Zapraszam do siebie♥ -> staying true to myself

    OdpowiedzUsuń
  17. O lampie już kiedyś czytałam i gdy moja lampa padnie, na pewno ja zamówię. Czekam teraz na wpisy z Twoimi propozycjami manicure!

    OdpowiedzUsuń
  18. Naklejki na paznokcie są świetne! Ja ostatnio przerobiłam metaliczne tatuaże na takie naklejki :D


    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. fajna poduszka! :D

    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie na bloga :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się ten nawilżacz powietrza

    OdpowiedzUsuń
  21. niestety tym razem nic sobie nie upatrzyłam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Koniecznie muszę wypróbować te naklejki na paznokcie. Jeszcze nigdy nie miałam z nimi styczności.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zamówiłam tę lampę do hybryd, ale moja zamówienie niestety zaginęło :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Zachwycił mnie nawilżacz powietrza, sama nigdy nie odważyłam się zamówić niczego z chińskich zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta lampa jest naprawdę dobra i myślę, że będziesz zadowolona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie wygląda ta lampa. Ostatnio zamówiłam inną z chińskiej strony i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  27. Z tego wszystkiego poduszka mi się najbardziej spodobała z chęcią bym ją przygarnęła :)
    Zapraszam -> www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń