piątek, stycznia 27

#WW, czyli wyprzedaże walentynkowe: Rosegal


W poprzednim poście proponowałam stylizację w oparciu o retro sukienkę Gamiss, ale na wyprzedażach Rosegal , które trwają od 12 stycznia do 14 lutego (valentines sales 2018, valentines sale, valentine day special), także można znaleźć inne perełki, niekoniecznie ciepłe i niekoniecznie w stylu retro :)


Też eleganckie i klasyczne, i coś w sobie mają :)

Oraz uniwersalne czarne szpilki (Fashion Sexy Top Hollow High Heel Single Shoe), pasujące praktycznie do wszystkiego

Jako że sukienkę i buty sobie wybraliśmy, następnym krokiem może być dobranie torebki mniej (Women's Handbag Litchi Stria Faux Leather Pearl String Pendant Versatile Bag) lub bardziej klasycznej (Quilted Twist Lock Flap Handbag)


I gotowe, możemy wybierać się na walentynkową randkę :) 
Coś wpadło Wam w oko z mojej listy czy lista Gamiss wydaję Wam się bardziej trafna? :)

25 komentarzy:

  1. Wiadomo, co mi sie podoba najbardziej :P. Buty i torebki. Są naprawdę mega!

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty i torebki najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga torebka mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebki i buty najlepsze! Nasz gust! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. mam tą ostatnią torebkę, polecam, jest super, po za długim paskiem

    OdpowiedzUsuń
  6. mam tę ostatnią torebeczkę, ale szarą, piękna i malutka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnia torebka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebki bardzo mi się podobają. Z resztą buty też są imponujące. Całość zgrywa się doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta sukienka pierwsza czarna z koronka super wyglada

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienki nie są w moim stylu w przeciwieństwie do torebek. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty i torebki są zjawiskowe, sama bym takie wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty i torebki są naprawdę piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tym razem Bardzo spodobały mi się Torebki są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń