wtorek, maja 30

Termometr termometrowi nie równy!

Wiecie co wkurzało mnie w termometrach starego typu najbardziej? Sposób mierzenia. A to dlatego, że ja zwykle temperaturę w buzi mierzę. I... nigdy nie wiem czy przede mną ktoś go sobie pod pachę nie włożył czy też do innego ciekawszego miejsca. Ale, jak się okazało, jest na to sposób. Bezdotykowy.

A mowa jest o termometrze Diagnostic NC300.


Termometr przeznaczony jest do pomiary temperatury ciała i otoczenia w sposób bezdotykowy. Zapewnia dokładny i wiarygodny pomiar w bardzo krótkim czasie. Po włączeniu urządzenia wyświetla się ostatni zarejestrowany wynik. Termometr wyłącza się automatycznie po 30 sek.
  • Termometr na podczerwień
  • bezdotykowy
  • Pomiar temp. na czole
  • Pomiar temp. otoczenia
  • Pomiar: 1 sek.
  • Alarm gorączkowy
  • Pamięć: 12 pomiarów
  • Podświetlany wyświetlacz

Termometry na podczerwień są dostępne już od pewnego czasu, jednak zawsze mi się wydawało, że droga to rzecz, więc mile byłam zaskoczona ceną urządzenia. Poza tym jest poręczne, ładne i wygodnie leże w dłoni. Dzięki takiemu systemowi pomiaru nie musimy dzielić się zarazkami z całą rodziną. W dodatku jest to niezwykle wygodne rozwiązanie dla rodzin z małymi dziećmi, gdyż drobne wahania temperatury u takiego maluszka łatwo jest przeoczyć, a mierzenie jej tradycyjnymi termometrami jest uciążliwe. Precyzyjność pomiaru termometru Diagnostic NC300 jest taka sama jak w tradycyjnych termometrach elektronicznych, oczywiście, musimy brać pod uwagę odległość od czoła, która nie powinna wynosić więcej niż 10 cm.

Dodatkową przydatną funkcją jest pomiar temperatury w pomieszczeniu. W tym celu wystarczy przełączyć tryb z boku urządzenia, a następnie skierować na obiekt, temperaturę którego chcemy zmierzyć. Uważam, że jest to fajna sprawa przy pomiarze np. wody do kąpania. Co o nim myślę? Bardzo fajny sprzęt przydatny w każdej rodzinie, szczególnie z dziećmi :)

Dostępny w aptekach, na admed24.pl oraz na diagnosis.pl w cenie od 75zł :)

9 komentarzy:

  1. Ja mierzę pod pachą i zawsze się zastanawiam czy oby na pewno dobrze go włożyłam :D Ten o wiele lepszy niż taki tradycyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak miałam, kiedy mierzyłam pod pachą :)

      Usuń
  2. Zawsze w krwiodawstwie mi mierzą czymś takim temperaturę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto mieć taki w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, z tym starym termometrem napisałaś ambitnie, wiem o co chodzi ;D Też mi się podoba ten na podczerwień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, ważne, że każdy wie o co chodzi ze "staruszkami" :D

      Usuń
  5. mam ten sam model, jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń