czwartek, czerwca 8

#Recenzja: Masaż złotem z Dermofuture Technology

Jak często pozwalacie sobie na luksus? Maseczka, odprężający masaż twarzy.... A co, jeśli taki masaż będziecie mogli sobie zafundować wieczorem każdego dnia?

Opowiadałam Wam już o rozgrzewającym masażerze pod oczy Dermofuture Technology. Dziś nadszedł czas na złoty :)

Pulsacyjny masażer do twarzy z głowicą w 99,9% wzbogaconą 24-karatowym złotem, w kształcie litery T, ma szerokie zastosowanie odmładzające; głównie przeciwdziała starzeniu się skóry. Służy do stymulacji i masażu mięśni twarzy, wspomaga podtrzymanie owalu twarzy. Eliminuje zmarszczki wokół oczu, ust, podbródka, jak i szyi, poprawia kontur twarzy! Wystarczą zaledwie 2-3 minuty dziennie, by osiągnąć takie zaskakujące rezultaty!
Naturalna struktura komórek ciała może być naruszona poprzez złe ciśnienie krwi, jak również starzenie się skóry, co jest głównym powodem jej opadania i zwiotczenia. Głowica pokryta 24-karatowym złotem uwalnia w czasie masażu czyste jony złota, które stymulują produkcję kolagenu w skórze, wygładzającego głębokie zmarszczki, oraz pobudzają mięśnie, ujędrniają i naprężają skórę. Podobnie jak fale jonów złota naturalnie występujące w organizmie, tak samo złote jony w urządzeniu działają na regulację i równowagę bioelektryczną, wspomagają metabolizm i regenerację komórek. Regularny, codzienny 2-3-minutowy masaż zmniejsza zmarszczki wokół oczu, ust, czoła i brody, błyskawicznie zmienia kształt konturu twarzy!
Najbardziej zintensyfikowane działanie masażer wykazuje podczas używania rano i wieczorem.
6,5 tys. wibracji na minutę poprawia ukrwienie skóry.
Regularne stosowanie sprawia, że skóra jest zwarta i elastyczna, a zmarszczki wygładzone.
Podnosi owal twarzy.
Przyspiesza krążenie krwi.
Dotlenia skórę.
Zwiększa elastyczność skóry.
Stosowany z serum wprowadza substancje aktywne w głąb skóry.

Złoty masażer Dermofuture kusił mnie od dawna. A kiedy podczas spotkania z marka Dermofuture miałam okazje by go wypróbować, zakochałam się na amen. Drgania wywołane przez niego są bardzo przyjemne i relaksujące. Sam masażer wygodnie leży w dłoni i jego stosowanie to czysta przyjemność. Dany osobnik idealnie spisuje się z kuracjami Dermofuture, ale nie tylko. Można go stosować przy dowolnym kremie, serum lub olejku. Ja osobiście wolę olejki, po których dany masażer snuje jak statek po morzu :) 
A co poza relaksem, Aniu? A skoro sam relaks Wam nie wystarczy to powiem, że dzięki niemu produkty lepiej się wchłaniają, a zmarszczki wydają się być wygładzone. Ja wolę używać go wieczorem - drgania wprowadzają w błogi nastrój i czuje się rozluźniona na maksa. Podsumowując, polecam. Przyjemność i skuteczność w jednym to coś, w co warto inwestować.
Masażer dostępny w cenie ok. 100zł

6 komentarzy:

  1. Nie pogardziłabym takim masażerem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie dziś się nad nim zastanawiałam, ale jeszcze nie zdecydowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten masażer, świetnie masuje :-) polecam Ci jeszcze ich urządzenie do okolic oczu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jest to tania rzecz ale skoro polecasz to przemyślę tą sprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda ciekawie, czytałam same pozytywne opinie na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń