środa, sierpnia 23

Konkurs z Bielenda Professional

Witajcie, Kochani :)
Tak jak obiecałam, ogłaszam konkurs, nagrodą w którym będzie zestaw kosmetyków Bielenda Professional Acid Fusion 3.0 widoczny na zdjęciu :)


Żeby wziąć udział w konkursie wystarczy:
1. Być moim fanem na FB lub tu, na blogu
2. Być fanem Bielenda Professional
3. Odpowiedzieć na pytanie: "Z czym kojarzy się Wam marka Bielenda Professional?"

Będzie mi miło, jak udostępnisz info o konkursie, ale nie jest to obowiązkowe :)

Konkurs trwa do 10 września :) Życzę powodzenia :-*


Regulamin " Konkursu z Bielenda Professional" 
1. Organizatorem rozdania jest właściciel bloga kolorowy-kraj.pl
2. Produkty są nowe i nieużywane. Nie ma możliwości wymiany nagrody na ekwiwalent pieniężny.
3. Koszt wysyłki pokrywa organizator rozdania. Wysyłka tylko na terenie Polski.
4. Aby wziąć udział w rozdaniu należy być osoba pełnoletnią i spełnić powyższe zadania konkursowe.Jeżeli nie jesteś osobą pełnoletnią, ale masz zgodę rodzica/ opiekuna również możesz wziąć udział ;)
5. Rozdanie trwa od  23.08.2017 do 10.09. 2017r. do 23:59, zgłoszenia wysyłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
6. 1 zwycięzca zostanie wybrany spośród poprawnych zgłoszeń.
7. Wyniki rozdania zostaną ogłoszone na blogu w terminie do 7 dni od daty zakończenia przyjmowania zgłoszeń.
8. Czekam na odpowiedź 3 dni w celu uzyskania danych do wysyłki. Jeśli nie dostanę odpowiedzi w terminie, wybieram jeszcze raz.
9. Nagroda nie podlega wymianie na żadną inną ani na jej równoważność pieniężną.
10. Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w regulaminie w wyjątkowych sytuacjach.
11. Zgłoszenie do konkursu jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem niniejszego regulaminu oraz na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr 133 pozycja 883).
12. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).

13 komentarzy:

  1. Miałam okazję testować kilka produktów marki Bielenda Professional i kojarzy mi się ona przede wszystkim z profesjonalizmem i jakością wykonania. Dla mnie są to produkty, które z powodzeniem są stosowane w gabinetach kosmetycznych, ale przy odpowiednim przygotowaniu można je również używać w domu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bielenda to polska marka o głębokich tradycjach kosmetycznych. Marka,która prężnie weszła na rynek z nowymi produktami, które swoja jakością i działaniem pielęgnacyjnym dorównują marką znanym i uznanym na świecie. Bielenda oferuje zarówno kosmetyki drogeryjne jak i profesjonalne. W swojej ofercie ma kosmetyki, które swoim działaniem pielęgnacyjnym odpowiadają na potrzeby kobiet młodych o dojrzałych. Twarzą marki Bielenda jest znana aktorka Edyta Olszówka.Kobieta dojrzala. I właśnie do tej grupy kobiet skierowane są kosmetyki Bielenda Professional. którew skuteczny i profesionalnysposób zadbają o bardzo wymagająca cerę.Bielenda mocno weszła na rynek uslug kosmetycznych.Śmiało wypiera inne kosmetyki z gabinetow kosmetycznych oferując szeroki wachlarz zabiegow pielegnacyjnych . Sama bylam klientką Bielendy Professional.Korzystałam z usług kosmetycznych i jestem zachwycona z efektow.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marka Bielenda Professional kojarzy mi się z miłością od pierwszego użycia ;) Ważnymi cechami, które ją wyróżniają to na pewno fakt, iż marka ta stawia na jakość, niezawodność. Zachęca nowościami, które wiele z nas tak kocha! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia wszystkim! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. obs-Magdalena B
    odp: Bieledna professional kojarzy mi się z dobrymi i skutecznymi kosmetykami dostępnymi dla każdej z nas by każda mogła czuć się u siebie jaki w profesjonalnym salonie.

    OdpowiedzUsuń
  6. super, zastanowię się nad odpowiedzią.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyki Bielenda na stałe zagościły w mojej pielęgnacji. Uwielbiam serum z kwasem migdałowym, produkty z serii dr Medica czy masło brązujące Golden Oils. Te produkty kojarzą mi się z domowym rytuałem pielęgnacyjnym. Natomiast marka Bielenda Professional przywodzi mi na myśl zabiegi w profesjonalnym gabinecie kosmetycznym, wykonywane przez wykwalifikowaną kosmetolog. A świetne jest to, że tak naprawdę produkty Bielenda Profesional również możemy stosować same, tworząc gabinet kosmetyczny u siebie w domu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bielenda była moją pierwszą polską marką, która mnie zauroczyła jako nastolatkę. Do dziś po latach używania jestem jej wierna, wciąż odkrywam Jej nowe kosmetyki i na własnej skórze przekonuję się jak cudownie działają. Dzięki Bielendzie moja codzienna pielęgnacja jest prawdziwą przyjemnością. Wspaniała konsystencja i delikatnie zapachy, wszystko sprawia że jestem uzależniona od Bielendy.Od pierwszych chwili Bielenda stała się moim ulubionym laboratorium w pielęgnacji.
    Miałem przyjemność używać produktu Bielenda Professional Regenerująco-odmładzające serum do twarzy z ekstraktem ze śluzu ślimaka, spełnił on wszystkie moje oczekiwania związane z tym czego oczekujesz od profesjonalnych kosmetyków. Dlatego Bielenda Professional kojaży mi się:
    -z tym że twoja skóra będzie potraktowana w 100% profesjonalnie
    - skóra osiągnie maksymalne efekty z działania intensywności kosmetyku
    - profesjonalna pielęgnacja na którą można pozwolić sobie w domowym zaciszu w przystępnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. z kosmetykami które kupuje na targach kosmetycznych- co daje mi gwarancje ze składniki sa starannie wyselekcjonowane i skuteczne

    OdpowiedzUsuń
  10. Bielenda Professional jak sama nazwa wskazuje mówi, że mam do czynienia z kosmetykami profesjonalnymi. Słysząc to słowo mam świadomość, że są one dobrej jakości i wiem, że będą dobre dla mojej skóry. Że są to produkty z górnej, ,,lepszej" półki. Marka Bielenda od zawsze kojarzyła mi się z naturalnością i wyjątkowością. Specjalnie wyselekcjonowane składniki, by dbać o piękno skóry. Innowacyjne, unikatowe i... idealne dla każdej z nas.

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako W. Ku
    Bielenda Professional to przede wszystkim marka rodzima. Marka, której ceny nie odstraszają krajowych klientów, a jej produkty są dostępne dla przecietnego Kowalskiego. Kosmetyki Bielenda Professional kojarzą mi się z dobrą jakością i akceptowalną ceną. Produktów Bielendy używałam już, gdy byłam o wiele młodsza i niewątpliwie firma rozwija się i podąża za kosmetycznymi trendami, jednocześnie pozostaje wyjątkowa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje skojarzenia z Bielenda professional? To perfekcja, doskonałość, szeroka gama produktów adresowana dla różnych typów skóry, to niejako moc gabinetów kosmetycznego w zaciszu swojego domu i to iż mamy kosmetyk z górnej półki w bardzo przystępnej cenie. Dzięki Bielenda-professional moje codzienne poranne spotkania z lustereczkiem prawdy w łazience nie sa już tak bolesne jak kiedyś bo stan mojej skóry – Pani 40+ znacznie się poprawił, Bielenda-professional czym jest dla mnie? Tym co widzę w lustrze patrząc na swoją twarz odkąd zaczęłam tą serię stosować – zadbaną, odmłodzoną i szczęśliwa twarz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bielenda Professional kojarzy mi się z pięknym hasłem o kobiecej urodzie - "Pokochaj siebie - pomyśl o sobie". Moc natury pozwala mi wkraczać w Piękna Erę, kiedy w luksusowych kosmetykach bezcenna biotechnologia jest za sterem. Osobiście uwielbiam markę Bielenda, bo to prawdziwie czysta przygoda na Kobiecej Urody Wodach! Pielęgnuje twarz, rozpieszcza ciało, uwielbiam te kosmetyki i ciągle mi mało! Cudownie nawilża, odżywia i liftinguje, to dzięki Bielendy unikalnej recepturze tak świetnie się czuję i żadnych eliksirów młodości już nie potrzebuję! Marka Bielenda wiele skojarzeń mieści - młodość ma w formie, a doskonałą pielęgnację w treści! Bowiem wszystkim kobietom na świecie zdanie jest znane, że z Bielendą w paczce zgranej piękno kobiecego ciała jest kapitanem! Bielenda to mój osobisty stylista - pielęgnacji kobiecego ciała profesjonalista!

    OdpowiedzUsuń