sobota, sierpnia 26

Pomysł na prezent ślubny: A gdyby tak zamiast kwiatów…?

Witajcie Kochani,
Nie wiem jak u Was, ale u mnie wrzesień to sezon ślubów. I wiecie czego nie lubię dawać w prezencie na ślubie? Kwiatów. Raz, że niewygodnie. Dwa, że więdną na sali. Trzy, że nawet jak kupisz najładniejszy bukiet, który znajdziesz, to parze młodej posłuży co najwyżej parę dni, umilając oko. Dużo bardziej natomiast lubię prezenty z duszą, stworzone z myślą o tej jedynej wyjątkowej parze.

I co roku muszę łamać głowę nad kolejnym pomysłem na prezent. I, fakt faktem, udawało mi się znaleźć rozwiązanie nie zawsze. Przeważnie przez brak czasu, ale i jakość produktów spersonalizowanych często pozostawia wiele do życzenia nawet na zdjęciach produktu, a co dopiero w rzeczywistości. 
Ale tym razem wyręczył mnie sklep MyGiftDna. Nie specjalizują się jedynie na prezentach urodzinowych/ślubnych - znajdziecie tam spersonalizowane prezenty na każdą okazję i dosłownie dla każdego. Czy to dla mamy-miłośniczki gotowania, czy to dla taty-złotej rączki (a może i na odwrót?) - każdy znajdzie coś co mu przypadnie do gustu. 
Ja tym razem postawiłam na poduszki i kartki z życzeniami. Tu muszę się przyznać, że do poduszek mam słabość (nie wiem czy dlatego, że lubię spać, czy też z innego powodu): sama je również haftuję i szyje, a w tym przypadku uważam, że taka poduszką z datą ślubu i inicjałami jest świetną pamiątką dla pary młodej. Jest świetnie wykonana, ze 100% bawełny, miła w dotyku. Jakość haftu również jest świetna. W środku poszewki znajdziemy wysoką wygodną poduszkę.


Koszt takiej poduszki? 70 zł - tyle co właśnie kosztuje ładny bukiet. A para młoda z pewnością się ucieszy z takiego upominku.
Nie mogłam również przejść obojętnie obok poduchy z kotem z Cheshire, którą zamówiliśmy sobie z okazji rocznicy ślubu. Uwielbiam Alicje w krainie czarów, a haft z pewnością oddaje charakter naszego domu :D Tak samo jak w przypadku "ślubnej" poduszki wykonanie jest na poziomie.

Zamówiłam również spersonalizowane kartki na ślub. Papier jest gruby, a nadruk dobrej jakości. Poza personalizacją możemy również zamieścić własny tekst w środku  (co da mnie jest szczególnie ważne, bo piszę jak ta kura łapą). Istnieje również możliwość zamówienia kartki ze zdjęciem pary młodej, wycięciami itd.

Zdecydowanie wolę przekazać w prezencie coś, co się później przyda. Coś, co zostanie na dłużej, i potrafi wywołać uśmiech na twarzy przy wspomnieniach o tym szczególnym dniu. Coś wyjątkowego i dobrego jakościowo.

A Wy co myślicie o prezentach spersonalizowanych? 

18 komentarzy:

  1. Jestem jak najbardziej za :) Widziałam też piękne, personalizowane kubki z napisem mąż i żona oraz datą ślubu - pamiątka na lata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem za! Personalizowane prezenty cieszą bardzo, bo znaczy, że znasz obdarowaną osobę i pomyślałaś co sprawiłoby jej radość. Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. a my polecamy naszą autorskie ceramiczne talerzokwiaty - zapraszamy na http://rebelias.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. ekstra, na MyGiftDna zawsze można znaleźć coś fajnego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, nie spodziewałam się aż takiej różnorodności

      Usuń
  5. Fantastyczny pomysł! Nie wiedziałam ze MygiftDna oferuje takie cuda!
    Ja sama kocham kwiaty, ale w przypadku ślubów masz racje - są one trochę jak kula u nogi. U and szykują się dwa śluby w przyszłym roku, dzięki Tobie wiem, gdzie zajrzeć po piękny prezent!
    Dziękuje i pozdrawiam ;)
    Eff ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię mieć kwiaty w domu, ale zabieranie je na takie imprezy jest mega uciążliwe

      Usuń
  6. Kartki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobry pomysł, pamiętam jak zostałam z naręczem kwiatów, które padły po 2 dniach. A fajnym poduchom mówię zawsze TAK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My wszystkich gości prosiliśmy o cokolwiek innego niż kwiaty, ale bukietów i tak było sporo :)

      Usuń
  8. Bardzo fajny pomysł. My poprosiliśmy o książki zamiast kwiatów i było to super rozwiązanie, bo jeszcze mamy piękne dedykacje w środku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My prosiliśmy o cokolwiek innego niż kwiaty :D

      Usuń
  9. Bardzo fajne pomysły ;)
    Spersonalizowane prezenty są świetne ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń