poniedziałek, października 16

#Gamiss Wishlist: Nie tylko ubrania

No to już się wydało, że z Chin lubię kupować. I to nie tylko z Zaful, ale i z Aliexpress, a także z Gamiss. No właśnie, słyszeliście o sklepie Gamiss? Propozycje mają całkiem ciekawe i to nie tylko swetry (sweaters) czy też inne ciuchy, ale również rzeczy do domu.
Takie, na przykład jak lampy, od biurowych po takie fikuśne




LED Table Lamp | Book Table Bedside LED Night Light | Unicorn Shaped Room Atmosphere LED Night Light Mosaic Pattern Color Changing Solar Lights Jar 

Beauty gadżetów też znajdziemy niemało, tak, na przykład upolować można lusterko podświetlane, nawilżacz zasilany od telefonu, czy też mocną lampę led do paznokci




Desktop Makeup Mirror Facial Steamer SprayerLED Nail Art Power Lamp | Soak Off Gel Nail Art Set

....i to w dodatku dużo taniej niż sami-wiecie-gdzie :D

Słyszeliście coś o tym sklepie? :)

15 komentarzy:

  1. Te lampki są cudowne! Nigdy nie zamawiałam z podobnych stron, ale ta książkowa lampka jest przepiękna. Z pewnością zajrzę na stronę i zobaczę co ciekawego tam jest.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Te paznokciowe rzeczy zawsze przyciągają moją uwagę :D Chyba czas uzupełnić kolekcję hybrydową :D

    OdpowiedzUsuń
  3. lampy na zagranicznych stronach są wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  4. akurat na lakiery patrzyłam ostatnio, spodobały mi się odcienie, a lutro bardzo ąłdne może sobie zamówię

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczy do paznokci wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna lista, wszystko mogłabym z niej kupić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale arsenał :) Nowe lustro by mi sie przydało

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajne rzeczy, ten jednorożec jest genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Piękne są te lampki bardzo mi się podobają. Sklepu Jeszcze nie znam ale chyba się z nim poznam😁

    OdpowiedzUsuń
  10. Namówiłaś :) Już zerkam do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lampka na kształt rozłożone książki to coś w sam raz dla mojej przyjaciółki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z Gamiss współpracowałyśmy i była to piękna współpraca! <3 Ah... taką podobną lampkę jak ta w kształcie kucyka same mamy :) Mega propozycje!

    OdpowiedzUsuń