czwartek, października 19

#Recenzja: Vasco Nails - Moja hybrydowa miłość

Witajcie Kochani,
O hybrydach piszę mało, choć je noszę. Dla mnie jest to wygodne rozwiązanie i, mimo że często mnie uczulają produkty kosmetyczne, to tu takiego problemu nie mam. Lubię też mieszać marki - od tej baza, od tej - kolor, a od kolejnej - top.

I nie chodzi tu o różnorodność kolorów, tylko przede wszystkim o konsystencje i pędzelek. Nie lubię konsystencji lejących ani zbyt gęstych, a pędzelek, jak to pędzelek, wygodny być musi, a nie zawsze taki jest.
Lakiery hybrydowe Vasco Gel Polish to idealne rozwiązanie dla osób pragnących mieć trwały, piękny manicure przez ponad 3 tygodnie! Vasco Gel Polish to paleta wyselekcjonowanych kolorów od delikatnych pasteli przed klasyczne czerwienie, po mocno połyskujące brokaty. Dzięki innowacyjnemu pędzelkowi, doskonałej konsystencji i mocnej pigmentacji Vasco Gel Polish stanowią świetną alternatywę dla dbających o swój wygląd kobiet. Jednocześnie bardzo proste usuwanie ( za pomocą acetonu) pozwala na szybką zmianę stylizacji.

Czy hybrydy Vasco Nails mi się spodobały? Tak! I już wyjaśniam dlaczego. Niestety nie znalazłam na stronie informacji dot. różnorodności baz hybrydowych, ale baza elastic jest fantastyczna. Jest dość gęsta, łatwa w aplikacji i, przez swoją konsystencje, dodatkowo utwardza paznokieć, co dla mnie jest bardzo ważne.

Co do kolorów to również posiadają świetną konsystencje. Jest ona średnio gęsta i lakierem praktycznie nie da się zalać skórki. Dodatkowo po aplikacji, lakier samoczynnie się wyrównuje tworząc idealną warstwę. Każdy z produktów ma także bardzo wygodny półokrągły pędzelek, który ułatwia aplikacje produktów do samych skórek. Lakiery te idealne są także dla początkujących, bo nie sposób jest zalać nim skórki.






Top nadaje świetny blask, dodatkowo jest w mojej ulubionej formie no-wipe, co oznacza, że nie trzeba go przemywać cleanerem po aplikacji, ponieważ nie klei się po utwardzeniu. Tak samo jak reszta posiada wyprofilowany pędzelek. Jest to produkt najrzadszy ze wszystkich co,moim zdaniem, jest dobrem rozwiązaniem, bo łatwo się go spiłuje przed odmaczaniem w acetonie.

Manicure standardowo trzyma się u mnie 14 dni, po czym mam już za duży odrost by dalej sprawdzać jego trwałość :D Jak już wspominałam, nic nie mogę powiedzieć o uczuleniu na nie, o u mnie zwyczajnie nigdy nie miało to miejsca. Co do firmy - polecam wszystkie te produkty, ponieważ każdy z nich zajął już swoje miejsce w moim serduszku.

A Wy znacie Vasco Nails?     

19 komentarzy:

  1. Piękne koloru 💕ten zielony
    khaki mega ;)
    Nouw.com/elaa_96

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne mają kolorki, pierwszy raz słyszę o tych lakierach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam okazje przetestować firmę Vasco. Jak dla mnie bardzo fajne kolory, odpowiednia gęstość i rewelacyjny pędzelek. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dopiero zaczynam przygodę z hybrydami :) ładne kolorki lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Top No Wipe genialnie błyszczy, a kolory są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne kolorki! tej marki hybryd jeszcze nie zdążyłam poznać

    OdpowiedzUsuń
  7. oo dla mnie to zupełnie nowa marka, ciekawa, chętnie ją poznam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o tych produktach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie spotkałam się z tymi lakierami.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam, ale ze trzy kolorki mi się spodobały :D

    OdpowiedzUsuń
  11. bordo i różowe to coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten niebieski kolor i róż bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  13. 102 i 105 to świetne wybory dla mnie. Chyba się na nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor 105 jest idealny! <3 Ah... musimy sobie zrobić wnet hybrydowe paznokcie :3

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor 105 rewelacja:) bardzo mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecież to Silcare w innej butelce.

    OdpowiedzUsuń