niedziela, listopada 19

#Relacja: SoB w Serocku lekarstwem na jesienną chandrę

Witajcie,
Wiecie jak bardzo lubię spotkania. Atmosfera, wiedza, ludzie - jak długo tego nie doświadczam to zaczynam tęsknic. Na szczęście Michał z bloga Twoje Źródło Urody ma sposób na jesienną chandrę - zbiera grupę niesamowitych ludzi i mnie i wysyła ich do Serocka :D A dokładnie na Secrets of Beauty, które tym razem odbyło się w hotelu Złoty Lin.
Zdjęcie zapożyczyłam, ale nie wiem od kogo :D

Jako że mój wszystko znoszący mąż zawiózł mnie na miejsce i rzeczy poprzenosił, nie ucierpiałam w czasie podróży, natomiast nie każdy miał takie szczęście, co przeczytać możecie na blogach Mazgoo, Arsenic i Niewyparzonej Pudernicy, a obejrzeć u Czarszki :D

Pierwszy wieczór spędziliśmy integracyjnie, śmiechowo i przytulalsko. Nie obyło się także bez tortu, gdyż Mardgareta w parze z naszym rodzynkiem obchodzili 18 (no dobra, 21) urodziny.

Następnego dnia przybyła do nas moja ukochana Ania Mucha. Kobieta w makijażach talent ogromny ma, a przy okazji jest przesympatyczną i ciepłą osobą. No i w dodatku reprezentuje jedną z moich marek-faworytów wśród kolorówki - Gosh Copenhagen. Na przepięknej modelce Margarecie został pokazany makijaż do selfie, który później miałyśmy do siebie dopasować i odtworzyć. 

Ja, rzecz jasna, nie mogłam ot tak po prostu wykazać swoje marne umiejętności,więc Anie poprosiłam o pomóc, by skierowała mnie na drogę właściwą i pomogła opadającą powiekę w magiczny sposób podnieść. I się udało. Rozwiązanie okazało się proste i skuteczne, barwy błyskawicznie dobrane, a oko otworzone. Co tu jeszcze można rzec - Mistrzyni!

Miałyśmy także okazje przykleić sztuczne rzęsy Eylure (ja jednak tym razem dałam sobie spokój by nie zepsuć dzieła Ani), a moje zdanie o tych świetnych rzęsach już znacie - kocham je niezmiernie.
Kolejna rozmowa dotyczyła współpracy międzyblogowej, tworzenia relacji i wsparcia, czego, niestety, tak bardzo blogosferze brakuje.

Następne warsztaty, również prowadzone przez Michała, dotyczyły fotografii i podniesienia jakości zdjęć za pomocą małych, aczkolwiek skutecznych tricków. Zdjęcia Michała fascynują mnie już od dłuższego czasu i staram się również podnieść jakość swoich zdjęć, więc dla mnie warsztaty okazały się być bardzo ciekawe.


Kolejne zapożyczone zdjęcie :) 
Wieczorem odbyła się kolejna część integracji, na której padło wiele pomysłów start-upowych proszących się wręcz o realizacje :)   
A oto twór Wioli Niewyparzonej Pudernicy, przedstawiający cala ekipę, zwany skromnie Arcydziełem. Wykonany w stylu neokubizmu, październik 2017.

W niedziele z płaczem i tęsknotą wróciłam do domu. To było świetne wydarzenie i potrzebuję więcej! Kolejnej dawki tych wspaniałych ludzi, wiedzy i szaleństwa! I, mam nadzieję, że tak będzie, a ja Wam o tym opowiem :)

Zapraszam także na blogi i kanały uczestników SoB 
1. Feeling Fancy: http://www.feeling-fancy.pl/
2. HeyItsAlexK: https://www.youtube.com/channel/UCPwfJc5zovJt6IztQ-r7FtA
3. Arsenic: http://arsenic.pl/
4. Life in Colour: http://lifeincolour.pl/
5. Czarszka: https://www.youtube.com/results?search_query=czarszkainaczej 
6. Kosmetyki bez tajemnic: http://www.kosmetykibeztajemnic.pl/
9. Ekstrawagancka: http://www.ekstrawagancko.com/
10. Niewyparzona Pudernica: http://www.niewyparzonapudernica.pl/
11. Twoje Źródło Urody: http://www.twojezrodlourody.com.pl/ - Organizator 

26 komentarzy:

  1. Serock to bardzo urokliwe miejsce, a z taką ekipa i dawka wiedzy to już w ogóle bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcie :)
    zapraszam do mnie
    https://kompanychrup.blogspot.com/2017/11/zawod-pilot-cz-i.html

    OdpowiedzUsuń
  3. spotkanie w pięknym miesjcu

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia, fajna relacja, chyba mam coś wspólnego z tym miastem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. było jak zawsze fajnie i inspirująco :) a ja już pracują nad dwoma projektami które poniekąd wyklarowały się tej jesieni w Serocku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie spotkania są świetne :) Piękne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością pojawiłabym się na takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie jest móc uczestniczyć w takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spotkanie widać że należało do udanych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że nie udało mi się z Wami być ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale tam pięknie, musiało być super.

    OdpowiedzUsuń
  12. Warsztaty Michała musiały być mega ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie przepadam za takimi spotkaniami.

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie, że miałaś okazję poznać Michała, mi nie było dane, ale póki co jestem w nim stałym kontakcie to moze sie kiedyś uda załapać na jego warsztaty.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna ekipa :)
    Chcę taką huśtawkę <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne spotkanie, miło widzieć blogerska przyjaźń
    zapraszam do siebie www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę takie spotkanie, pewnie dużo się działo, no i to doborowe towarzystwo.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super miejsce! Mega relacja! Rewelacyjny post :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Było bosko i jeszcze raz dziękuję Ci Kochana za podwozke, życie nam uratowałas!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia :-) Fajne przeżycie:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niedaleko mnie, widać, że spotkanie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda że nie wiedziałam wcześniej o tym spotkaniu, z chęcią bym się wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja uwielbiam takie spotkania - to świetna sprawa poznawać ludzi, którzy dzielą podobne zainteresowania :D

    OdpowiedzUsuń