wtorek, listopada 28

#Recenzja: Nocne nawilżanie z GlySkinCare

Czy nawilżanie jesienią i zimą jest be? Absolutnie nie. Tak, fakt faktem nie należy stosować kremów nawilżających tuż przed wyjściem, ale tak na prawdę kto to robi? Poza tym w blokach i domach włącza się ogrzewanie, w pracy i sklepach klimy przechodzą na stan grzewczy, a skóra się wysusza.

Po zakończeniu kuracji kwasami bądź witaminą C najczęściej robię sobie przerwę i na noc stosuję serum mocno nawilżające i tak właśnie zrobiłam tym razem. Skusiło mnie serum Diagnosis z kwasem hialuronowym.
Wysoko skoncentrowane Serum z Kwa­sem Hialuronowym doskonale wiąże wodę, głęboko nawilża skórę, pozostawiając ją gładką i napiętą. Zawarte w serum składniki aktywne usuwają oznaki starzenia przywraca­jąc skórze jędrność i elastyczność. 



Jak wiecie, moim ulubionym rodzajem kosmetyku do twarzy nie jest krem, tylko serum. To właśnie dobór odpowiedniego serum sprawi czy nasz krem dobrze się zachowa na naszej twarzy i "odda" nam wszystko, co jest w nim cennego. Serum Diagnosis stosowałam przeważnie na noc by dostarczyć skórze maksymalnego nawilżenia, pod krem bądź sleeping pack. Jest wydajne, łatwo się rozprowadza na skórze i dobrze współgra praktycznie z każdym kremem (z wyjątkiem, rzecz jasna, wersji matujących, gdyż najzwyczajniej w świece się roluje). 

Teraz, gdy mamy gwałtowne zmiany pogodowe, na które moja skóra reaguje ekstremalnym przesuszeniem, nawilżenie dla mnie jest szczególnie ważne. I serum podołało wyzwaniu. Każdego rana czuję, że skóra jest miękka i elastyczna, a więcej od mocnego nawilżacza nie wymagam. Serum posiada żelową konsystencje i praktycznie nie pachnie (ale nie uważam to za minus). W 100% spełnia swoje przeznaczenie, dlatego z czystym sercem mogę go polecić.
Serum dostępne jest na Adamed24 :)

A co Wy sądzicie o kosmetykach GlySkinCare?

26 komentarzy:

  1. nie znam tych kosmetykow, ale od dawna sa w kręgu moich zainteresowań.Wpis przekonał mnie ,aby przejśc tylko do zakupu..

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nic z tej firmy. Skoro nie pachnie i tak świetnie działa, to coś dla mnie :) Ja osobiście wolę bezzapachowe produkty do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej firmy ale serum ogólnie lubię więc może kiedyś poznam i to.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś to serum i dobrze go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie takie sera, właśnie szukam czegoś fajnego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię Estee lauder advanced night repair, ale cena powala 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale chętnie poznam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam go ale jest na mojej liście do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam to serum i fajnie się spisywało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię ten produkt, super pomysł na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam to serum i świetnie się u mnie sprawdziło. Ogólnie jeszcze nie zawiodłam się na tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  12. to dobrze, ze skóra jest miękka, lubię to

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego produktu ale myślę że to już niedługo się zmieni. Z chęcią go przetestuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. lubie stosować serum na noc, ale tego nie znam. obecnie uzywam serum z mokosh

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tej marki, ale brzmi obiecująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślałam, że to tylko ja sięgam teraz po mocniejsze rzeczy, bo moja skóra umiera :D
    Fajnie, że Ci pomógł :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Serum wygląda interesująco, ale nie znam marki, a składu również nie widzę, więc trudno mi ocenić, czy skusiłabym się na to serum. Na daną chwilę musiała odstawić serum z wit. E i szukam czegoś nowego. Niestety link do sklepu mi nie działa, więc nie jestem w stanie sprawdzić czy produkt mieści się w moim przedziale cenowym :C

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda bardzo fajnie, jednak jakoś nas nie przekonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przydała by się taka dawka nawilżenia mojej cerze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta marka jest mi całkowicie obca. Nie miałam żadnego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jeszcze zupełnie nie miałam styczności z tą marką, ale brzmi zachęcająco :) No i dla mnie też ulubieńcem w pielęgnacji twarzy jest serum ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam serum w takich wygodnych opakowaniach. Tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Sama używam takich serum i z ręką na sercu muszę się zgodzić, że są znacznie lepsze niż kremy
    Zapraszam do siebie www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń