piątek, grudnia 1

#Relacja: O Beauty Fair, spotkaniu w Katowicach i super ekipie :)

Witajcie Kochani,
Dziś opowiem Wam o spotkaniu w Katowicach, o targach i przyjaźni blogerskiej :)


Od przemiłej Oli z bloga W Świecie Aleksandry zaproszenie na Meet Bloggers dostałam już kilka miesięcy temu. Wydarzenie było połączone z targami Beauty Fair, gdzie było na co popatrzeć / powąchać / wypróbować. 




 Nie obyło się także bez innych atrakcji, wśród których były:
- Kongres Kosmetologiczny,
- II. Międzynarodowe Sympozjum Stylistów Paznokci,
- III. Światowe Mistrzostwa Stylizacji Paznokci NAILPRO Poland 2017,
- II. MAKE-UP TALENT SHOW by Olaf Tabaczyński
- Make-up College



Pierwsze kilka godzin więc spędziłyśmy na targach oglądając i kupując co nieco. Następnie wyruszyłyśmy w poszukiwaniu miejsca na plotki i niezbyt zdrowego jedzenia :D W pogaduchach minęły nam kolejne godziny aż zdałyśmy sobie sprawę, że czas już wracać na targi, gdzie czekała na nas Ola z upominkami (jest to temat na oddzielny post).


 Zapraszam także na blogi innych uczestniczek spotkania:
13. Delishe

Cieszę się, że udało mi się wybrać na  Meet Bloggers :) Zobaczyłam się z dziewczynami, z którymi niestety widuję się rzadko, zapoznałam się z nowościami kosmetycznymi i odpoczęłam duchem i ciałem :) Dziękuję Oli za zaproszenie i naszym sponsorom i oby do następnego :)

9 komentarzy:

  1. I u mnie dziś ukazała się relacja z tego wydarzenia :). Fajnie było się spotkać, zjeść coś dobrego w swoim towarzystwie i porozmawiać :). Oby do następnego! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze Katowice tak blisko :( Szkoda, że się nie załapałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym wzięła udział w takim spotkaniu .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ ja mam czaderskie uszy! Ha! Super się nam udało to spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh, zazdroszczę spotkania i targów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezdrowe jedzenie - Hihih, No ja zawsze muszę jeść na spotkaniach :) cudownie było znów Cię zobaczyć!

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze to "zdrowe" odżywianie odżywianie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. dokładnie i oby do następnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie spotkania - choć dawno nie brałam w żadnym udziału.Mam nadzieję,że jeszcze będzie okazja się niebawem spotkać :)

    OdpowiedzUsuń