sobota, grudnia 23

#Relacja spotkaniowa: Academy of Beauty w Chrzanowie

Czym zwabił mnie Chrzanów na końcu października? I góry obok i ładnie jest, ale najważniejsze jest to, że to właśnie ta odbyła się kolejna już edycja Academy of Beauty zorganizowaną przez Kinie (prawda, że przypomina Meridę waleczną?). 

Jako że sama czas od czasu coś zorganizuję to wiem, że w spotkaniu blogerskim nie gifty i nie miejsce nawet jest najważniejsze, lecz ekipa, z którą i pośmiać się można i na poważne tematy porozmawiać. 
Tym razem skład, a jak że! , nie zawiódł i kawiarnia Cafe Magia na kilka godzin stała się skupiskiem niesamowitych ludzi, bliskich memu sercu.

Większość zdjęć autorstwa Pseutonim :-*

Skoro już jesteśmy przy miejscu, to jedzenie było zacne, koktajle pyszne, a dekoracje, które przygotowała Natalia, barwne i Halloweenowe :)
Poza integracją samą w sobie z uśmiechami i żartami, odbyła się również prelekcja na temat lakierów hybrydowych Vasco Nails



Jest to właściwie jedna z moich ulubionych marek hybrydowych na rynku, więc bardzo się cieszę, że mogłam poznać kolejne nowości i wiadomości na jej temat.

Kolejną atrakcją była prezentacja marki Deborah idącą w parze w podziwianiem makijażowych umiejętności Natalii, której jej niezmiennie zazdroszczę :)



Ten dzień pozostawił na mojej twarzy uśmiech, który widnieje na niej aż do dziś jak tylko owe spotkanie sobie przypomnę, a Was zapraszam również na blogi innych uczestników:


Zostaliśmy także hojnie obdarowani przez sponsorów:




Jednym słowem, było super, zdecydowanie częściej musimy się spotykać i już nie mogę się doczekać kolejnej takiej okazji. Jeszcze raz wielkie podziękowania Kindze za organizacje i zaproszenie, wszystkim uczestnikom po prostu za to, że jesteście, a także naszym sponsorom :)

18 komentarzy:

  1. Wygląda że świetnie się bawiliście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super spotkanie. Na pewno wybawiliscie się świetnie a taki odskok od rzeczywistości i przygotowań do świąt na pewno wam dobrze zrobił.

    Pozdrawiam
    Zazuul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie spotkania. Można poznac świetne osoby! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać po zdjęciach że było świetnie, zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszcze! Chciałabym tez kiedys uczestniczyć

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna sprawa takie spotkanie

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne spotkanie, z chęcia wybrała bym się na takie w mojej okolicy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne przedsięwzięcie i dużo korzyści :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo bym chciała kiedyś się wybrać na takie spotkanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę Ci tego spotkania. Ja miałam się wybrać we wrześniu na spotkanie blogerek z mojej okolicy, ale niestety obowiązki zawodowe mi na to nie pozwoliły :(.

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszcze takiego spotkania. :) fajna sprawa. na pewno bylo bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też bym chciała na takim spotkaniu uczestniczyć :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe takie spotkania są. Nigdy na żadnym nie byłam, ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne są takie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne sa takie spotkania . Ja na takim nie byłam. Bardzo ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń